"ne kadar üzüldüğüm hakkında hiçbir fikrin var mı?
içimde neler tuttuğumu?
ne kadar trajediyi?""Ama yine de seni affettiğimi duymak istiyorsan söylerim çünkü seni, seninle Min Jungho'nun ofisinde karşılaştığım gün çoktan affetmiştim."
Şu an Gaon'un içinde büyümesi gereken hissin öfke olması gerekirdi, rahatlama değil. Adamı tekrar duvara çarpmak, yumruklarını yüzüne indirmek ve affedilmeyecek hatalar yaptığını haykırmak istiyordu. Yine de bir yanı adama karşı minnettar hissediyordu, Gaon son bir sene içerisinde asla affedilmeyeceği korkusuyla yaşamışken şimdi adamın kendisinden affedildiğini duyduğu için minnettardı. Bu yüzden ne adama saldırdı, ne de sarılarak mutluluk gözyaşları döktü.
Bunun yerine, "Ama... Niye?" diye fisıldadı titrek bir sesle. "Niye beni her seferinde affediyorsunuz?"
Gaon, ömrünün sonuna dek affedilmeyi bekleyerek yaptıklarının cezasını çekeceğine inanmıştı. İlk başta Elijah'tan gelen af onu sarsmış, bir süreliğine genç kız tarafından affedildiğine inanmamıştı bile. Fakat yavaşça alışmış, tıpkı Elijah gibi o da kötü günleri geride bırakmıştı.
Ama Kang Yohan farklıydı, Gaon en büyük darbeyi ve hasarı ona vermişti ve onun tarafından affedilmek çok daha başka bir önem taşıyordu.
Şimdi ise adamın ağzından çıkan her bir söz, genç olanın nefesini sekteye uğratıyor, göğsünün sürekli kalkıp inmesine sebep oluyordu. "İlk başta hiçbir şey hissedemedim. Sana her şeyimi anlatmıştım ve sen, nasıl oldu da bana inanmak yerine düşmanlarıma inanmayı tercih ettin?" Yohan elini uzattı, aralarında o kadar kısa mesafe vardı ki kolunu çok kaldırması bile gerekmedi, iki parmağıyla Gaon'un çenesini nazikçe tuttu. "Bu yüz... Bu yüzün bana ihanet etmiş olmasını kabullenemedim ama hiçbir zaman öfkeli olmadım. Tam tersine, senin tarafından hayal kırıklığına uğramıştım."
Gaon, baş parmağın çenesinde yavaşça gezindiğini hissetti ve Yohan'ın yüzünde acı bir tebessüm gördü. "Sana kırgındım."
Yohan duygularını ifade etmeyi bilmeyen, insanlarla konuşurken maske kullanan bir adamdı. Yine de Gaon adamın kendisiyle konuşurken ifadelerini saklayan maskeyi kullandığına hiçbir zaman inanmamıştı. En başından beri kendini Gaon'a açıyordu ve Gaon'un yapması gereken tek şey, ondan şüphelenmeyi bırakmak ve işte o zaman adamın gerçek yüzünü görmekti. Şimdi ise tam olarak bunu yapıyordu, artık Yohan'dan şüphe etmiyor, bu yüzden adamın gerçek duygularını sanki eliyle temas etmiş gibi hissediyordu.
Ve yaşlı olan şu an samimiydi. Sadece yüz ifadeleri değil, ses tonu da onu ele veriyordu. "Avukat Ko bana senin kendinle beraber Min Jungho'yu öldürmeyi planladığını söylediği ve daha sonra senin bombayı taşıdığını gördüğüm o an, hayatta kalman gerektiği dışında hiçbir şey önemli olmadı benim için. İşte seni o zaman affettim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the tortured lovers departman | kang yohan&kim gaon
Fiksi Penggemarkim gaon, kang yohan'ı tekrardan kore'ye getirmenin bir yolunu bulmuştur. 'slowburn