1. TÜLAY BAYINDIR

214 15 3
                                    

Yine bir kurgu da beraberiz :))

Önceki necip kurgum'a aklıma fikir gelmiyordu, ama bu bomba olacak eminim.

Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin.

Başlıyoruz :)

🚨‼️KİTABA BAŞLAMADAN ÖNCE UNUTMAMANIZ GEREKEN UNSURLAR; Bu kitap bir fanfic kitabıdır. Yani bir kısmı gerçek karakterler, diğer kısmı ise yazarın oluşturduğu karakterler vardır.

Bu kitapta yaşanılan; olay,zaman,mekan, olay örgüsü tamamen kurgudur. Kurgu olmakla beraber kitap yazar'a aittir.

Herhangi bir (ç)alınma,yanlışlıkla(!) benzer hikayeler yazma, yazar tarafından telif hakkı istenecektir. 🚨‼

‼️DİĞER UNUTULMAMASI GEREK HUSUSİ KONU‼️

Bu kitap, useruhavenfht yazarının tamami ile kendi zihnindekileri kaleme dökmesi ile ortaya çıkmıştır.

Çalıntı kitap söz konusu dahi değildir.

Yazarın hiçbir kitaptan (ç)almadığı gibi, diğer yazar arkadaşların da bu kitabı kopyalaması söz konusu dahi değildir

‼️🚨

🐆

"Yahu kızım yürüsene artık. Geç kaldık." diyen Altay'a göz devirdim

"Altay senin boynunu kırarım. Açıyı bozuyorsun." dediğimde elimdeki telefonu kaptı. Hemen ayağa kalktım.

"Gerizekalı ayı. Ver şu telefonu." Tam o anda telefonuma bildirim gelince Altay telefonuma baktı ve göz devirdi.

"Yine mi Berat ?" dediğinde sinirle telefonu elinden aldım.

"Ne yapayım ? Yakışıklı çocuk da sıkıcı işte. Bu akşam ki organizasyona onlar da geliyor biliyorsun." dediğimde alayla güldü.

"Aynen. İşine geliyor bilmiyor muyum seni ? Yürü hadi." dediğine çantamı alarak yanından yürüdüm ve arabaya bindik.

🐆

Girişte büyük bir magazin camiası karşıladı bizi. Arabayı gördüklerinde ise güvenliklerin izin verdiği kadar çekmeye çalıştılar. Şoför kapıyı açınca arabadan indim. Abimin kapısını da diğer vale açmıştı. Altay'ın koluna girdim.

"Altay Bey ! Tülay Hanım !" diyorlardı.

"Bir poz alalım !" dediklerinde onların karşısına geçip fotoğraf çektirdik.

Onlara teşekkür edip içeriye girdik. Burada tabiki magazinciler yoktu. Tanıdıklarımızı görüp uzaktan selam verdim. Sonrasında yanlarına giderdim.

Gözlerimi etrafta gezdirirken Kıro Necip ile göz göze geldim. Yine sinirli sinirli bakıyordu. Tavuğuna kışt dedik galiba. Ona göz devirip Altay'a döndüm.

"Iy bu kıro'yu kim davet etmiş buraya ?" dediğimde hemen bana döndü.

"Kızım şu adama kıro demekten vazgeç ! Necip Abi adamların en hası." dediğinde ona da göz devirdim.

Shameless | ɴᴇᴄɪ̇ᴘ ᴜʏꜱᴀʟ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin