1.bölüm

22 11 35
                                    

Atlasın hayatı güzeldi zengindi,annesi ve babası kavgasız gürültüsüz geçinirdi,sevgilerini Atlastan asla eksik etmediler ve dört harika arkadaşı vardı.

Okulun da herkesin gözdesiydi bu grup,genel olarak hepsi arkadaş canlısıydı arkadaş gruplarına kolay kolay kimseyi almasalarda herkesle konuşurlardı.

Arda,Efe,Emir ve Atlas bu dört arkadaş, mahşerin dört atlısı. Neyse konumuzdan sapmayalım. Böyleydi işte güzel bir ev,araba ve arkadaş ortamı herkesin hayali gibiydi hayatı ve tabii Denizin de hayaliydi.

Deniz burslu bir öğrenciydi ve iki kez lise değişikliği yapmak zorunda kaldı. Eşcinsel olduğunu öğrendikleri an ona zorbalık yapmaya başlıyorlardı.

Bugün yeni okuluna başlıyacaktı ve biraz gergindi ama heyecanlıydıda çünkü uzun süredir takip ettiği oyuncular Selin Güneyli ve Oğuz Güneylinin oğullarıyla aynı okul da olacaktı. Magazinde pek görünmeyen oğullarının yüzünü merak ediyordu açıkçası. Onun yerinde olmak çok isterdi ünlü anne babası vardı ve zengindi ayrıca ailesi oğullarından çok güzel bahsederdi bunlara çok özeniyordu deniz.

Üstünde yeni okul üniforması ve sırt çantası ile evden çıktı kuromili anahtarıyla kapıyı kitleyip anahtarını cebine attı.

Okula doğru yürümeye başladı,bu sırada Atlantis ise Ford Mustang Mach-E arabasına atlamış ve hızla sürüyordu ta ki önüne bir sarı kafa atlayana kadar.

Tam çarpacakken arabayı durdurdu ve kazadan son anda sıyrıldı. Arabadan inip ilk başta sarı kafayı yokladı bir şeyi olmadığını görünce konuşmak için yaklaştı.

Bu sırada sarı kafa ise şaşkınlıkla arabaya bakıyordu omzuna dokunan parmaklarla irkilip Atlasa döndü,işte şimdi daha da şaşırdı çünkü keskin çenesi,esmer teni, güzel badem gözleri ve siyah saçları ile tam bir afet duruyordu karşısında.

"İyi misiniz?  Siz bir anda yola atlayınca zor durdum." Tam bir saniye biçimli dudaklarla bakıştı sarı kafa, bu bir saniye ona saatler gibi geldi. İçine kaçan sesini düzeltmek için öksürdü ve konuştu. "İyiyim üzgünüm bir anda atladım dediğiniz gibi. Okula geç kalmak üzereydim de." Bunu deyince ikisininde gözü birbirlerinin üstünde dolandı bir süre, aynı okula gittiklerini fark eden Atlas "Aynı okula gidiyoruz zaten beraber gidelim hem özür dilemiş olurum hem de geç kalmayız." Deyip gülümsedi. Bu kezde gülümsemesine daldı deniz, cidden bu çocuk çok yakışıklıydı.

"Peki o zaman beraber gidelim." Atlas saate baktı ve on beş dakikaları kaldığını görünce ilk önce deniz için kapıyı açmış o binince de kendisi de binip okula sürdü.

Bu okulda iki burslu vardı birisi deniz diğeri ise ege adında bir çocuk bunlar dışında genellikle ünlülerin çocukları okurdu burada. Bu yüzden Atlas'ın fotoğrafları yayımlanmadı hiç.

Okula geldiklerinde arabadan beraber indiler bir kaç göz onlara kaydığında deniz gerilmişti , Atlas bu bakışlara az çok alışıktı ama Deniz'e bakınca onun pek alışık olmadığı belli oluyordu.

Hemen yanına gidip elini sırtına koydu "Sorun yok bizim okul böyledir herkes bön bön bakar." Deniz sırtında ki el sebebiyle heyecanlandı fakat sözlerini duyunca güldü.

"Peki o zaman gireyim ben daha müdürün yanına gideceğim. " Atlas Deniz'in sırtındaki elini çekti ve kafasıyla onayladı onu.

Deniz okula girerken Atlas arabasını kilitledi ve çardakta oturduklarını gördüğü arkadaşlarının yanına gitti.

"Oğlum o kimdi hiç görmedik yanında." Konuşan Ardaydı Atlas'ta 'uzun hikaye' diyerek başladi ve olayı anlattı.

Bu sırada zil çalınca diğerlerine yapıcak yorum kalmadı.

Bunlar olurken deniz de müdürün odasına gitti. "Merhaba Tugay Öğretmenim ben yeni geldim de sınıfımı öğrenebilir miyim?" Deniz'in bu nazik sorusuna karşı Öğretmen kaşları çatık vaziyette cevap verdi. "12/G şuben ben seni götürücem şurada bekle" deyip kapının yanında ki sandalyeyi gösterdi.

Zil  çaldıktan beş dakika sonra Tugay yerinden kalktı ve onun kalktığını gören deniz de ayaklandı beraber odadan çıktıklarında tugay konuşmaya başladı. "Burada iki tane burslu var birisi sen diğeri ege adında bir çocuk aynı sınıfta olacaksınız eğer dışlarlarsa onunla gezersin. Tamam mı çocuk?" Deniz kafasıyla onayladığında sınıfa geldiler. Tugay son kez Deniz'e bakıp koridor da hala dolaşanlara bağırıp odasına geri dönmek için koridoru döndü.

Deniz de derin bir nefes alıp kapıyı çaldı gel komutunu duyunca girip selam verdi. "Merhaba ben okula yeni gelmiştim de sınıfım burasıymış." Öğretmen kafasıyla onaylayıp "Kendini tanıt sonra da şuraya geç." Dediğinde kahverengi saçlı,beyaz tenli birinin yanını gösterdi. "Ben Deniz Karataş burslu olarak geldim umarım iyi anlaşırız." Bazıları gülüşürken bazıları umursamıyordu bu da Deniz'i çok gerdi.

Daha sonra öğretmenin dediği yere oturdu yanında ki kişiye selam verdi ve o da karşılık verdi.

Bir ders geçti ve tenefüs oldu. Deniz yanında ki kişiye döndü."Ben Deniz senin adın ne? Arkadaş olmak ister misin?" Çocuk ilk şaşırdı genellikle onunla konuşan olmazdı. "Ah ben ege." Deniz şaşırdı demek diğer burslu öğrenci ege buydu. "Senden bahsetmişti müdür. Kantine inmek ister misin?" Ege heyecanlandı "Tabii olur."

Beraber kantine indiler deniz de sabah yaşadığı şeyleri Ege'ye anlattı. Ege düşündü bu çocuğun enerjisi bitmiyor mu diye çünkü sürekli soru soruyordu veya olay anlatıyordu.

Tenefüs bittiğinde beraber sınıfa gidiyorlardı o sırada atlası gördü deniz yanında ege' ye de gösterdi "Bak bu kişiydi işte sabah ki çocuk. Beni okula bıraktı bir selam vereyim sen sınıfa git istersen." Ege gülümsedi ve onaylayıp sınıfa gitti. Deniz de Atlas'ın yanına gitti aslında sadece konuşmak istemişti okula bıraktı diye selam verme bahaneydi. Atlas da Denizi fark ettiğinde gülümsedi.

"Selam." İlk konuşan denizdi "Selam demek 12.sınıftın hangi şubedesin?" Atlas merak etti bu çocuk ile iyi anlaşılacağını düşünüyordu
"12/G sen?" Biraz düşündü Atlas ,acaba ona tenefüste takılmayı teklif etmeli miyim diyerek. "12/A tenefüste takılmak ister misin? Yeni geldin arkadaşın yoktur belki." Deniz onayladı sonra aklına ege geldi. "Arkadaşım ege varda o da gelsin mi?" Atlas Ege kim diye düşündü genel olarak çoğu kişiyi tanırdı. "Ege kim bilmiyorum ama gelsin tabii." Son anda Atlasın aklına sarı kafanın ismini bilmediği geldi. "Adın ne bu arada?" Deniz hemen cevapladı "Deniz." Son olarak Atlas da kendini tanıttı ve sınıflara dağıldılar.

Deniz derse girdiğinde boş olduğunu öğrendi ege ile konuşmaya karar verdi. "Şu bahsettiğim çocuk varya adı Atlasmış tanıyor musun onu?" Ege kafa salladı ,açıkçası deniz gerçekten o çocuğu merak ediyordu. "Onu herkes tanır ünlü oyuncuların çocuğu Selin Güneyli ve Oğuz Güneylinin. Okulda da grubuyla tanınır iyi birisi diye duymuştum ama konuşmadım hiç." Deniz duyduklarına şaşırdı demek o gizemli çocuk bu kişiydi vay canına.

Lütfen okuyan olursa yorum yapıp eleştirsin ona gore duzeltecegim

cliché BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin