1.Kapitola

38 2 17
                                    

Rozprávač : Všetko začalo stredne malóm meste Zvolen v roku 1994 sa narodil malý Pete konkrétne viem aj dátum 13.07.1994 znamení raka ♋️ . Ďalej sa už dozviete sami .

John Walker : Pozri sa láska aké malé dieťa sme urobili 🥹 normálne som sa rozplakal od radosti . Dúfam že si poriadku povedz sama.

Soňa Walker : Ahhh dráhy ten pôrod bol ťažký , veľa síl mi to vzalo 😩 potrebujem priestor a oddych ako každá matka musí mať pár hodín ,, oddychu" . Dúfam že ma chápeš , tak prosím choj preč na pár hodín z nemocnice .
Nie že by som ťa odháňala ale musíš vybavovať veci ohľadom narodenia syna asi ma chápeš .

John Walker : Rozumiem pôjdem preč aby si mala dlhodobý pokoj viem aké je to ťažké zniesť bolesť , ahoj láska tak neskôr .

Rozprávač : John odišiel preč po kým Soňa mala odych v nemocnici , šiel do centra mesta zobral auto .

John Walker : V mojej hlave sú zmiešané myšlienky , že akého krásneho syna budem mať len keď vyrastie neviem na koho sa bude podobať či na mňa alebo na mamu , uvidím keď dovŕši 18 rokov a potom budeme vedieť viac zatiaľ keď je malý taký zlatý ahh neteším sa keď bude v puberte 🤨😅 . Dúfam že bude normálny a nájde si dievča takú silnú a vernú že nakoniec sa určite aj vezmú že ju on požiadá o ruku 😆. Zatiaľ je to len vo hviezdach ✌🏻.

Ďakujeme že si užívate čítanie dajte hlas alebo okomentujte budem rád . Ďalšia kapitola bude keď Pete bude mať už 3 roky 👍🏻.

Príbeh o vojakovi čo sa chcel stať nesmrteľným { pozastavené } Where stories live. Discover now