¹⁸

125 25 12
                                    

• • 𝕄𝕪 ℂ𝕙𝕚𝕝𝕕 • •

Onsekiz

Sınır: 15 oy ve yorum (Dolsun diye boş yorum atmayın hevesim kırılıyor :D)

"Gojo-san, şimdi gözlerimi açabilir miyim?"

"Daha değil! Eğer açarsan, sürprizi bozarsın."
Gojo'nun evinde senin için hazırladığı sürprizi görmek için gözlerini kapalı tutarken surat astın. Bütün gün Yuji, Megumi ve Nobara ile birlikte, alışveriş yapmış ve bir restoranda lezzetli yemekler yemiştin. Eğlenceli bir gündü ama ne yazık ki Satoru işini bitirip seni eve götürmek için aldığı için bu eğlenceli gün bitmek zorunda kalmıştı.

Gojo seni kollarının arasına alıp süprize doğru götürürken, senin için hazırladığı şeyi gördüğünde nasıl tepki vereceğini görmek için gerçekten heyecanlıydı, çok beğeneceğinden emindi. Kendini tutamadın, bu yüzden gizlice bir göz atmaya karar verdin, sadece seni nereye götürdüğünü görmek için. Ancak, beyaz saçlı erkek hemen hareketini fark etti
"Göz atmak yok, Y/N! Beklemen gerek~" diye diye neşeyle mırıldandı, seni iç çektirdi ve gözlerini tekrar kapattın.

Kapıyı açıp içeriğe girdiğinizi duydun, "Hazır mısın?" diye sordu, seni nazikçe yere bırakırken. Başını salladın ve Gojo gülümsedi, "Tamam, şimdi gözlerini açabilirsin~" Heyecanla bağırdı ve sen yavaşça gözlerini açtın, gördüğün şey karşısında nefesin kesildi.

 Başını salladın ve Gojo gülümsedi, "Tamam, şimdi gözlerini açabilirsin~" Heyecanla bağırdı ve sen yavaşça gözlerini açtın, gördüğün şey karşısında nefesin kesildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Önünüzdeki odaya baktınız, gerçekten
güzel ve sevimliydi. İki tarafı birçok oyuncak ve çocuk hikayeleri ve boyama kitaplarıyla dolu kitaplıklarla çevrilmişti. Gojo odaya nasıl hayranlıkla baktığını gördü ve gülümsemesi mümkün olduğunca büyüdü, "Peki, odanı beğendin mi?" diye sordu ve bu sizi sersemliğinden çıkardı. Parıldayan E/C gözlerinle ona baktın, "Bayıldım! Çok güzel ve hoş! Teşekkütler, Gojo-san!" Bacağını sarılırken mutlu bir şekilde söyledin. Gojo kıkırdadı ve sizi kucakladı, ardından etrafında döndü, "Beğenmene sevindim!" Sonra sizi sıkıca kucakladı, yanağını sizinkine sürttü.

İkinizin de yaşadığım bu küçük tatlı andan sonra duş aldınız ve tabii ki Gojo'ya su sıçratmayı da ihmal etmedin. Gojo'nun dışarıdan sipariş ettiği lezzetli bir akşam yemeğini yediniz ve bunu kendisinin pişirdiğini söyleyerek göğüsünü kabarttı. Şimdi uyku zamanıydı ve yeni odanızda uyumak için heyecanlıydınız. Satoru sizi yatağınıza soktu ve battaniyeyi çekti, "Tamam küçüğüm, uyku zamanı ve işte kabusları uzak tutmak için bir peluş." dedi ve sana beyaz bir tavşan peluşu uzattı. Nedense, doldurulmuş oyuncağı aldığında sana bir yerden tanıdık geldi. Eskiden bir tane varmış gibi, ama ne zaman ve nerede?

Bu düşünceleri bir kenara ittin ve tavşana sarıldın "İyi geceler, Gojo-san." Esnerken söyledin, genç adam sana nazikçe gülümsemesini sağladın. Alnına yumuşak bir öpücük kondurdu, "İyi geceler prenses." Bu sözleri mırıldandıktan sonra ayrıldı. Korkmadan uyumana yardımcı olmak için gece lambasını açık bıraktı.

🪼⋆.ೃ࿔*: ✦•┈๑⋅⋯ ⋯⋅๑┈•✦:*.ೃ࿔..⋆🪼

Etrafındaki zemin kırmızı renkte su tarzı bişeyle kaplıydı. Konuşmaya ve Gojo'yu çağırmaya bile korktun. Yaptığın tek şey yukarıda kafatasları üzerine ve devasa göğüs kafesine bakarken yutkunmaktı.

Neredeydin?
Sana iyi olduğunuzu garanti edecek kimse yoktu, hiç kimse. Ağlamak istiyordun, ama gözyaşlarınızı tutmak için elinizden geleni yaptın. Aniden, bir el omzunuza dokundu. İrkildin ve arkanı döndüğünde sadece sivri pembe saçlı, iki çift kırmızı gözlü ve yüzünü süsleyen dövmeli bir adam gördünüz. Yuji abiye benziyordu, ama sorun bu değildi.

Onunla ilgili bir şey sana nostaljik hissettiriyordu... Özlem... hissediyordun.

Sanki, bu adamı biryerden tanıyordun.

Önünde diz çöktü ve kollarını nazikçe küçük figürünün etrafına sardı, "Sevgili çocuğum... Seni çok özledim." Adam nazik ama sert bir sesle konuştu. Hiçbir şey söylemedin ve zihnin onun neyi kastettiğini kavramaya çalışırken sadece sessiz kaldın.

Çocuğum mu? Onu bir yerden mi tanıyordun? O senin baban mı?

Sessizliğini fark eden Sukuna geri çekildi ve
görmeyi özlediği yüzüne baktı, "Neden sessizsin, Y/N? Bunca yıldan sonra beni gördüğüne sevinmedin mi?" diye sordu, cevap vermeni bekleyerek. Gözlerinde bir yüz parladı, tanıştığını hiç hatırlamadığın bir adam. Konuşmaya karar vermeden önce birkaç kez göz kırptın, "Siz kimsiniz beyefendi?" Ona sorduğunda, Sukuna sana tamamen şok olmuş bir şekilde baktı.

Onu nasıl hatırlamazsın? Babanı nasıl hatırlayamadın? Bunun kesin mühürle bir ilgisi vardı.

Kanının öfkeyle kaynadığını hissetti ve yanındaki kafatasına tekme attı, bu sırada seni korkuttu, "O büyücüler! Sana beni unutturmak için bir şey yaptılar: Bunu nasıl yapmaya cüret ederler?! Onları asla affetmeyeceğim!" Öfkeyle bağırdı. Korkudan titredin ve ondan birkaç adım uzaklaştın, gözyaşları yanaklarından aşağı akıyordu.

Alçak bir hıçkırık duyan Sukuna sana baktı ve ne kadar korkmuş olduğunu gördü. Sana yaklaşmaya çalışırken ifadeleri yumuşadı, "Y/N-.."

"Lütfen canımı yakma!"

Yalvarışın yüzünden lanetler kralı öfkesini tam önünde boşalttığı için suçlu hissetti. Geçmişte bunu hiç senin önünde yapmamıştı ve şimdi yaptıklarından dolayı kötü hissediyordu, "Küçük prensesim, sana asla zarar vermem. Sen benim kızımsın ve ne olursa olsun seni koruyacağım, bir baba olarak bu benim görevim." Seni temin etmeye çalıştı ama sen ikna olmamıştın.
Sukuna içini çekti ve başını iki yana salladı, "Belki de şimdilik geri dönmelisin." Bununla birlikte, sana tepki verme şansı vermeden seni bedenine geri gönderdi.

🪼⋆.ೃ࿔*: ✦•┈๑⋅⋯ ⋯⋅๑┈•✦:*.ೃ࿔..⋆🪼

Gözlerin aniden açıldı ve hızla doğrularak oturdun. Kendi odana geri dönmüştün. Yatağından çıkıp koştun, Gojo'nun odasına girerken kapıyı usulca açtın, "Gojo-san!" diye bağırdın ve adı geçen erkeği aniden uyandırdın. Ona doğru koştuğunu gördü, "Sorun nedir Y/N?"  Seni alıp kucağına koyarken endişeli bir şekilde sordu. Ağladın ve gözyaşlarını silmeye çalıştın, "Y-Yüzünde tuhaf i-işaretker olan bir adam beni korkuttu! B-Bana b-bağırdı." Sanki göz pınarlarını kurutmaya çalışırcasına ağladın.

Ağladığın için Gojo'nun yüzündeki boş bakışı görmedin. Gözlerini kıstı, "Demek başardın, Sukuna? Y/N'yi doğuştan gelen etki alanınla kendine çekebileceğini hiç düşünmemiştim." diye düşündü ve duygusuz ifadesinin yerini yumuşak gülümsemesi aldı "Sadece kötü bir rüyaydı. Hadi, bu gece benimle uyuyabilirsin." Dedi ve seni yorganın altına yerleştirdi. Yanına uzandı ve seni kendine çekti, "Biraz uyu, yarın senin için büyük bir gün." Tek yaptığın başını sallamak ve gözlerini kapatmaktı.

"Ne yaparsan yap Sukuna, Y/N seni asla hatırlamayacak."

🪼⋆.ೃ࿔*: ✦•┈๑⋅⋯ ⋯⋅๑┈•✦:*.ೃ࿔..⋆🪼

+Sevgili rte AÇ AMK WATTPADINI

+Arkadaşlar villain kitabıma bir göz gezdirirseniz memnun olmak ben 😘

‧₊˚♡𝐌𝐲 𝐂𝐡𝐢𝐥𝐝ღ ᵂⁱᵗʰ ᴿʸᵒᵐᵉⁿ ˢᵘᵏᵘⁿᵃ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin