Her sey o gun baslamisti. Naginin Reoyu yuz ustu birakip gitmesiyl3 baslamisti. Zavalli Reo Nagi gibi biri icin kendini uzmus yakin arkadaslari olan Kunigami ve Chigiri icin Reonun bu kucuk depresyonu oldukca zorluydu.
--
Reo dizlerini karnina cekmis oylece oturuyordu. Aglamak istiyordu. Naginin onu terk ettigine inanamiyordu. Inanmak istemiyordu. Onun o halinu goren Kunigami, Chigiriye dondu.
"Nolmus lan buna?" Dedi, Kunigami. Chigiri bilmiyordu. "Ne bileyim amina." Dedi pembe sacli. Kunigami Chigirinin ensesine pat doye yapistirdi ve kari bayani ciyaklamadsn Reonun yanina gitti.
"Reo knk iyi misin patlican kafa?" Dedi soktugumun gingeri. Reo sadece kafasini iki yana hayir anlaminda salladi ve elini yuzune goturdu. Goz yaslarina hakim olamiyordu. "Neden o.." Dedi. Neden Isagiyi sectigini anlamiyordu.
"Ya bu soktugumun fakir picinde ne buldu amina koyayim da beni terk edip gitti..?" Dedi Reo. Chigiri arkadan geldi ve Reonun yanina oturdu. "Kanka simdi yakisikli cocuk yani" dedi.
Reo bu sozlere iyice kirilmisti. Agladigini goren Chigiri "tamam la saka" dedi. "Zaten kim isagiye bakar ya" dedi Kunigami. Tabi Kunigami rahatti amina. Neden mi? Chigiri vardi. Chigirisi vardi. Mutkuydu. Reoyu sikleyemezdi. kb reo.
--
Nagi Isagiyi sectikten sonra Reoya gotunu dondu ve Isagiyi takip etti. Mor cocugu siklemiyodu bile. Bilseydi ki bu hareketine bin pisman olcakti sirik herif.
Birkac mac sonrasinda Reoyu hayvanlar gibi ozledigini fark etmisti. Fakat gururuna yediremedigi icin agzini bile acamiyordu.
Zaten Isagi Rinin yanina siktir olup gitmisti. Barou ile Niko cok sinirini bozuyordu.
"Hay kafama sokayim ya. Ne diye birsktim gul gibi zengin kocayi? Enayiydi zaten severdi beni. Bende seviyodum. Of." Dedi salak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
at gibi giden it gibi doner
FanfictionNagi, Reoyu yuz ustu birakip gitmisti. Fakat Reo biliyordu ki, Nagi onsuz yasayamazdi ve eninde sonunda onun kopegi olmaya devam edecekti.