פרק 33/ מאט

42 2 4
                                    

10.11.2024

יום ראשון

מאט

"של מי היה הרעיון של סאפ זריחה?" שאלתי את נייט ואלי שעמדו משני הצדדים שלי.

"שלה" נייט הצביע על סיידי שישנה על הספה, היד והרגל שלה נשפכו החוצה מהספה, הראש שלה נפל הצידה והשיער שלה התנדנד. היא כל כך השתכרה אתמול שהיא הייתה באותה פוזציה על הספה כבר כמה שעות. כולנו השתכרנו, הראש שלי כאב והגרון שלי היה יבש, אבל היה כל כך מצחיק וכיף אתמול שזה היה שווה את זה. הרבה זמן לא השתחררתי ככה, נתתי לעצמי לאבד שליטה, עכשיו אני מבין שהייתי צריך את זה. אומנם לא ישנתי הרבה, אבל השינה שישנתי על רצפה בלי שמיכה ועם כמויות של אלכוהול בגוף הייתה השינה הכי טובה שהייתה לי בזמן האחרון. נרדמתי בלי לנסות וישנתי בלי חלומות. התעוררתי וגיליתי שאלי הייתה צמודה אלי. היא הניחה עלי את הראש שלה והשיער שלה נשפך על היד שלי. היד שלה הייתה מונחת על החזה שלי והנשימות שלה היו עמוקות ומרגיעות. כשהשעון המעורר צלצל רציתי לשרוף אותו. רציתי להישאר ליד אלי, להנות מהקרבה שלה. אבל כשהיא התעוררה היא נבהלה מהפוזיציה והתנצלה שהיא נצמדה אלי. צחקתי איתה ואמרתי לה שהיא כרית חימום ושזה דווקא היה נעים לישון לידה, שזאת הייתה האמת, אבל לא כל האמת. הרגשתי שאני רוצה שהזמן יעצור, שנשאר ככה, קרובים, חסרי שליטה, עם מוח נקי ממחשבות.

"שננסה להעיר אותם?" אלי שאלה והינהנתי.

"בואו ננסה" אמרתי וניגשתי לספה, הזזתי לסיידי בזהירות את הכתף.

"מי זה?"

"זה מאט, את רוצה לקום?" שאלתי והיא הרימה את הראש על הספה והסתובבה עם הגב אלי.

"לך מפה, אני עסוקה" היא אמרה והתכרבלה בשמיכה. הסתכלתי על נייט ואלי ומשכתי כתפיים. אלי התכופפה לכיוונו של ריקי על הרצפה. הוא ישן על הבטן עם כרית על הראש. היא נגעה לו בעדינות בגב.

"ריקי אתה קם?" היא שאלה אותו.

"אלי אני לא מאט תעזבי אותי" הוא מילמל. שלושתנו החלפנו מבטים לא מבינים.

אחרי שניסינו להעיר את ריקי וסיידי, נשארה רק רובי. היא ישנה עם פה פתוח והידיים שלה היו מתוחות לשני הצדדים. נייט הסתכל עליה כמו ילד מאוהב. הוא יכול להשיג כל בחורה שהוא ירצה, הוא הבחור הכי מבוקש בקלרמונט, דוגמניות כותבות לו באינסטגרם והלב שלו בחר בה, ברובי, שהיו לה חתיכות תפוצ'יפס בשיער.

"אוקי, תנסו להעיר אותה" נייט אמר ואני ואלי בלי לתאם לקחנו צעד אחורה.

"אני מעדיפה שלא" אלי אמרה.

"היא רצתה לעשות סאפ זריחה, שהיא לא תתבאס שלא הערנו אותה" נייט אמר.

"אז תעיר אותה" אמרתי בזהירות. נייט הסתכל עלינו מודאג וגם הפעם בלי לתאם לקחנו עוד צעד אחורה.

הפנים שלהWhere stories live. Discover now