פרק 38/ ריקי

29 3 0
                                    

ריקי:

שמחתי שסיידי הצטרפה אלינו. ידעתי שהיא לא משקרת שהיא אומרת שהיא רוצה לפגוע בעצמה, וכנראה היא גם הייתה עושה את זה אם היא לא הייתה פה. הייתי גאה בה שהיא אמרה לי, שהיא נתנה לי הזדמנות לעזור לה, שהיא החליטה לבוא. היא השתלבה בקלות בין האחיות המשוגעות שלי וקרעה אותנו בפוקר, לא כמו שתיאו קרע אותנו, אבל היא נתנה לו פייט. הכרתי את רובי מספיק טוב כדי לדעת שזה יעצבן אותה. גם שסיידי מצליחה בפוקר וגם על זה שהיא משתלבת ושנראה שאחיות שלי מחבבות אותה. הייתה לה נטייה לקנא באנשים שנכנסים לי ללב, ולא רק לי, לכל מי שקרוב אליה. אולי היא פחדה שישכחו אותה, כאילו אפשר לשכוח אותה.

"אנג'י, תערבבי" פאולה אמרה לאנג'י שגילגלה עיניים.

"אני יוצא להפסקת סיגריה" מייסון אמר והניח את היד על הכתף שלי. הרגשתי שהוא מנסה לסמן לי שהוא רוצה שאצטרף אליו. הסתכלתי על סיידי שעוד צחקה מהניצחון האחרון של תיאו. היא הייתה כל כך יפה ואיכשהו היא הייתה אפילו יותר יפה בבית שלי, ליד אחיות שלי, ליד אח שלי. משהו בה הפך להיות יותר פתוח ופחות מלא במגננות.

"זה בסדר שאני אשאיר אותך פה?" לחשתי לה לאוזן. ראיתי מצד העין איך רובי מסתכלת עלינו.

"כן ברור" היא אמרה וחייכתי אליה.

יצאתי אחרי מייסון שאני מרגיש את עיני הלייזר של רובי מאחורי הגב שלי, אולי היא רצתה שנזמין אותה גם, אבל לא רציתי את הקרבה שלה כרגע. רציתי לשמור ממנה מרחק בטוח, לאחרונה נהיה לי בלתי נסבל להיות לידה, עם כל הדיבור על נייט, על העיניים המנצנצות שלה כשהיא מדברת עליו ועל המחשבה שהם שוכבים. זה הוציא אותי מדעתי. לא רציתי לדעת שהם שוכבים, לא יכולתי לחשוב על זה, הרגשתי קנאה בלתי נסבלת מהמחשבה. תמיד קיוויתי להיות הראשון שלה, גם כי לא רציתי שאף אחד אחר יתקרב אליה אבל גם כי רציתי לדעת שהפעם הראשונה שלה תהיה עם מישהו שאוהב אותה.

מייסון הוציא סיגריה והדליק אותה. הוא פה רק יום אחד וזה מרגיש כאילו הוא מעולם לא עזב.

"מי זה הבחור הזה שהמטופשת יוצאת איתו?" הוא שאל והבנתי למה הוא רצה שאצטרף אליו לשיחה בחוץ.

"נייט, אח של סיידי" אמרתי והוא הרים את הגבות בהפתעה.

"אח של סיידי?" הינהנתי.

"הוא נחמד או שצריך לטפל בו?" מייסון היה מתערב הרבה פעמים לרובי לגבי הבחורים שהיא יוצאת איתם. היא אפילו לא הייתה יודעת, אבל אם היה מישהו שלא היה בא לו טוב בעין הוא היה מאיים עליו להתרחק ממנה. ועל אף שזה הייתה חדירה בוטה לפרטיות שלה, לפעמים שמחתי שהוא עשה את זה. לדויל היו הרבה החלטות גרועות לגבי בני זוג ואיכשהו תמיד האנשים הכי קרינג'ים מצאו חן בעיניה. אם להיות כנה, היה גם בחור אחד שאני איימתי עליו אחרי שמייסון עזב, לא נהנתי לעשות את זה, אבל הוא היה מגיע למועדון של וויני ורפאל ולוקח את הסמים הכי קשים שהיה להם להציע וממש פחדתי עליה, היא לא הקשיבה לי שאמרתי לה את זה אז פעלתי מאחורי הגב שלה. אחרי שאיימתי עליו הוא עשה לה גוסטינג והיא הייתה עצבנית כל אותו שבוע, אבל זה היה הכרחי.

הפנים שלהWhere stories live. Discover now