14.12.2024
יום שבת
ריקי
שכבתי במיטה שלי עם אוזניות, ושמעתי Dakiti של בד באני. עצמתי עיניים וניסיתי לסדר את המחשבות שלי שהיו מבולגנות כל כך. השבועיים האחרונים היו נוראים. לא היה לי כוח לקום בבוקר, לא רציתי לדבר עם אף אחד, לא היה לי כוח אפילו לשחק כדורסל. לא יכולתי להסתכל על רובי בבית הספר בלי לרצות לחנוק מישהו, לא הצלחתי להסתכל על הטלפון שלי בלי לפתוח את השיחה עם סיידי ולהכריח את עצמי לא לסמס לה. ובגדול, לא הצלחתי לעשות כלום חוץ מלטבוע במחשבות שלי. מה עשיתי רע ששתי הבנות האלה תקועות בראש שלי? למה בחורה טובה ומתוקה כמו אלי לא יכולה להיות תקועה במוח שלי? למה שתי השרוטות והדפוקות האלה? רובי, שבלי למצמץ פשוט שברה את האמון בנינו, איך היא עשתה את זה? איך היא הסתכלה לי בעיניים, שמעה אותי אומר לה לא ובכל זאת שברה את האמון שנתתי בה, האדם שהכי סמכתי עליו בכל העולם, והיא פשוט עשתה את זה. וסיידי? שבאה משום מקום והפכה לי את הבטן. ששיחקה בי וניסתה להוציא לי את העיניים עם פאקינג מייסון ואז באה לפה ופשוט נתנה לי את הלב שלה וביקשה שאני אקח אותו כאילו אני יכול לעשות את זה בלי להרוס אותו. לא הפסקתי לחשוב עליה, על זה שהיא בכל רגע יכולה לפגוע בעצמה, שאולי היא כבר פגעה בעצמה. מאט אמר שהיא לא אוכלת ולא יוצאת מהחדר, זה בטוח לא סימן טוב. רציתי לבדוק מה איתה, אבל פחדתי שזה רק יפגע בה יותר וישגע אותה. רציתי ללכת לנייט ולספר לו שהיא פוצעת את עצמה, אבל איך אני יכול לשבור את האמון שלה? אחרי שרובי שברה את שלי ואני יודעת כמה זה נורא?
"ריקי?" תיאו הזיז לי את הכתף.
"מה?" הורדתי את האוזניה ושאלתי בכעס.
"אמא שואלת אם אתה רוצה לבוא לאכול?"
"תגיד לאמא שהיא דחפה לי אוכל לפני שעה ושתרד ממני" כמעט צעקתי עליו.
"תגיד לה את זה אתה, נראה לך שאני רוצה למות היום?" תיאו אמר ויצא מהחדר. גילגלתי עיניים ובאתי להחזיר את האוזניה שהורדתי, אבל רעש של צעקות הסיח את דעתי. הורדתי גם את האוזניה השניה, זה היה נשמע כמו צעקות כאב נוראיות, מה לעזאזל? קמתי מהר מהמיטה ורצתי לכיוון הקול, זה היה קול של בחורה שצורחת שהגיע מהאמבטיה. תיאו המשיך וחלף על פני האמבטיה כאילו לא נשמע שמישהו נרצח בפנים. פתחתי בבת אחת את הדלת בבהלה לראות מה קרה, אבל לא ציפיתי למה שראיתי באמבטיה. פאולה רכנה מעל רובי שישבה מולה בלי מכנסיים ורגליים בפישוק בדיוק בזווית שמול הדלת.
"ריקי עוף מפה!!"
"אומיגד תצא!"
פאולה ורובי צעקו ביחד. לקח לי שניה להתאפס מההלם של הסיטואציה, הסתובבתי וטרקתי את הדלת. נשענתי על הדלת ומיצמצתי כמה פעמים, כאילו זה יעזור לי למחוק את התמונה שתיחרט לעד בזיכרון שלי. מה לעזאזל? נכנסתי באמצע טיפול מפשעות או משהו? ראיתי עכשיו את הכוס של רובי? הו פאק, זה לא אומר ש..? זה לא סימן ש? ברור שזה סימן שהיא שוכבת עם נייט. היא עושה בשבילו מפשעות. רציתי להקיא.
YOU ARE READING
הפנים שלה
Romanceמת'יו סאליבן רוצה לעבור את השנה האחרונה בתיכון החדש בלי שישימו לב אליו, הוא רוצה להסתתר בצל. הספיקה לו השנה החולפת בה הוא ספג איומים, בריונות וחווה טראומה שטילטלה את עולמו. עכשיו זה הזמן שלו שיעזבו אותו בשקט. זה הזמן שלו לנסות להירפא ולהתקדם קדימה...