( Alisa Aktaş )
Sabah kalkıp kahvaltı hazırlamaya başladım. Mirza bir anda arkamdan gelip bana sarıldı ve elleriyle karnımı okşadı."Napıyormuş benim karım ve çoçuğum?"deyip yanağıma bir öpücük kondurdu. Gülümsediğimde dudaklarımız ardından birbirini buldu ve ayrıldı."Kahvaltı!"dedim.
"Yap ama yorma kendini"
"Yoh canım!"diyerek salatalıklarıda kesip masaya koydum."Hadi açım ben!" deyip masaya oturdum ve yemeye başladım. Mirza'yla yemeğimizi yedik ve film açtım beraber izlemeye başladık..
( Yağmur Aktaş Akcan )
Sabah uyandığımda midem bulanmıştı ve banyoya gidip kusmuştum..kendimi kötü hissediyordum evren bunu fark etmişti."Kız çoçuğu sadece bi doktora görüneceksin hadi!"deyip zorla beni hastaneye getirdi. Kan tahlili yapılmıştı sonuç çıktığında doktir bizi odasına almıştı."Herşey gayet iyi.." dedi doktor.
"Ben dedim işte iyiyim diye!"
"Bide güzel bi haberim var.."diyen kadına döndü bakışlarımız."Nedir?" Dedik evrenle aynı anda."Bir bebeğiniz olacak! Hayırlı uğurlu olsun.."Gözlerim kocaman açılırken şaşkınlıktan ne diyeceğimi şaşırmıştım evren ise."Bildiğimiz..çoçuk mu yani?"dedi. İkimizde şaşırmıştık.
"Ee evet.."dedi kadın evren bana baktı sonra doktora."Çok teşekkürler biz artık gidelim!"dedi. Kadın doktor."Ayda bir gelin kontrole.."dedi. Evren onu onayladı beraber hastaneden çıkıp arabaya bindiğimizde vana baktı."Yağmur eğer istemi-"gülümseyerek evrene sarıldım ve."Çok istiyorum!"dedim. Elleri belimi sardı. İkimizde sarıldık. İşin zor yanı ise babama söylemekti..
"Evren.."
"Hım?"
"Babam?"dedim, bir süre sustu ardından."Mecbur söyleyeceğiz.."dedi. Bizim eve gittik ve babama hamile olduğumu söylediğimde kızmıştı sonraysa."Hemen evleniyorsunuz!" demişti. 2 gün sonra düğünüm vardıı!
( Aylis Gök )
"Yağmur cidden hamile mi?"dedim hayretle. Erayla biraz gezmeye çıkmıştık, ben matora hafifçe yaslanmış şekilde durdurken eray ellerini iki yanıma koymuştu."Öyleymiş, ateş hem mutlu hem böyle oturup ağlayacak gibi! Babam desen ondada bir burukluk var ama sanki dede oluyorum! Neşeside var çözemedim! Ama en mutlu net yağmur ve Abim!"dedi.
"Ee tabi mutlu olurlar..çoçukları olacak sonuçta.."
"Doğru..belki bende o mutluluğu yaşarım..yaşatır misin o duyguyu bana?"
"Olabilir!"dediğimde eray başını boynuma gömdü ve oraya küçük küçük öpücükler kondurdu..elleri belimde gezerken dudakları çeneme yöneldi, çenemden sonra dudaklarıma doğru yol çizdi ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Mator düşecek gibi olduğunda eray matoru son anda tuttu."bu kırılsaydı babam beni öldürürdü.."diye mırıldandığında güldüm ve dudaklarına minik bir öpücük kondurup."Seni seviyorum! Görüşürüzz!"dedim
"Bende seni seviyorum..görüşürüz, dikkat et kendine"
"Tamaam!"deyip eve girdim. Ama ev savaş alanından farksızdı..
"İnci gözl-"
"Kes sesini yiğit! Gebertirim seni! Kimdi o gizli gizli konuştuğun!"diyerek yiğiti tişörtünün yakalarından tutmuştu inci. Alisa ise rahatça uzanmış erik yiyordu.
"Noluy-"
"YİĞİT SEN BENİ ALDATIYOR MUSUN!?" dedi inci sesinde bolca tehdit vardı, yiğit kaşlarını çattı ve."Seni aldattığımı mı düşünüyorsun?"dedi.
"Soruma cevap ver!"
"İnci senden başkasına bakmadım"
"Kimdi o gizli gizli konuştuğun!?"
"Yakında görürsün.."deyip ceketini aldı ve kapıyı sertçe çarpıp çıktı.
"Yiğitt!"diye çığlık attı inci."Abartma inc-"diycekken
"Kim olduğunu söylesin abartmayayım!" Diyerek sözümü kesti inci."Kıskançç! Bi rahat bırak çoçuğu!"dedi alisa ayıplarcasına."Mirza başkasıyla konuşsa mirzayı gebertecek sen mi diyorsun bunu?"diye sordum. Alisa bana ters bir bakış attı."Evren ile Mirza ben ve yağmurdan başkasına bakamaz! Sonuçta o ikisinin çoçuğunu taşıyoruz!" Dedi.
"Doğru'daa-"
"Da'sı ma'sı yok! Mirzam yapmaz!"
"Mesude apk sürüm!"dedi inci ve oda tekli koltuğa oturdu.
"Kaçırılmayı özledim üf!"dedi alisa, inci güldü ve."4 kere 4 16 o artık geride kaldıı!"dedi.
~ HELLÜ UFOCUKLARIIM👽🤍 ~
~ Nasılsınız umarım iyisinizdirr ~
~ Okuldan şimdi geldim hdhshs Yorgunuuğmm ~
~ uzatmıyorum bir sonraki bölümde görüşmek üzereee👽✨️ ~
~ ☆ Yıldıza basss ☆ ~