פרק 11

143 11 19
                                    


נקודת מבט - ג'ונגקוק

וואה אני מרגיש שאני מאבד את זה.
אם לא הייתה לי שליטה עצמית אני בטוח שהייתי מזיין אותו עלי כאן ועכשיו.
העברתי את ידי בשיערי מתסכול והסתכלתי על איברי, הוא עמד ולא יכולתי לתפקד כשהבוקסר סגר ומחץ את הזין שלי ככה.
טאהיונג יש לך בכלל מושג מה אתה גורם לי להרגיש?
נכנסתי לתוך תא השירותים והתחלתי לגעת בעצמי כשאני חושב על הנשיקה שהרגע חלקתי עם הבחור שהצליח להטריף אותי.

נקודת מבט- כללית

"או סוף סוף הגעת, למה אמרת לי לצאת מהשירותים? והנשיקה.. אתה מוכן להסביר לי מה הולך פה במקום להתנהג כרגיל כאילו לא הרגע נישקת אותי" טאהיונג אמר במבוכה כשתמונת הנשיקה קופצת במוחו ללא הפסקה.
"טאהיונג נדבר על זה כשנצא מפה" ג'ונגקוק אמר בנינוחות והכניס לפיו משולש פיצה.
"בעצם מה גנבת שכל כך הרבה אנשים רודפים אחרייך?" טאהיונג שאל מסוקרן, רוצה להבהיר את הספקות שלו כמה שיותר.
ג'ונגקוק חשב על זה לשנייה ולבסוף החליט לחשוף בפני טאהיונג את היהלום הגנוב.
הוא לקח שני חמגשיות והעמיד אותן אחת מול השנייה כדי שאף אחד לא יראה מה מונח על השולחן.
"נחמד" טאהיונג באדישות ובחוסר התלהבות.
"אתה לא רואה חדשות?" ג'ונגקוק שאל מופתע, הוא חשב שהוא יבין במהירות מה מונח מולו, הוא לא ציפה לתגובה הזאת.
"אל תגיד לי שזה משהו שמתחיל באות ק'" טאהיונג לחש לאחר שנפל לו האסימון, הוא פתח את עיניו במהירות ונחרד מההבנה שהכתה בו שוב, הוא מסתובב עם פושע מבוקש.
"אתה משוגע?! אתה פאקינג גנבת את הקוהינור ואני בשיא תמימות חשבתי שאתה מנסה להציל חיים של מישהו! אני לא מצליח עדיין להבין איך אני סמכתי עלייך בכלל" טאהיונג לחש אך מספיק בקול כדי שג'ונגקוק ישמע את זה.
"אתה עדיין סומך עלי וזה למה אתה לא הרמת את הקול שלך עכשיו" ג'ונגקוק אמר והחזיר את הקוהינור חזרה לכיסו.
"אבל בשביל מי גנבת את הקוהינור" השאלות שעברו במוחו של טאהיונג כל כך תסכלו אותו, הוא הרגיש שהוא מתחרפן.
"בשביל דיקיי" ג'ונגקוק וטאהיונג נחרדו לגלות שכל הזמן הזה ג'ייק ישב בשולחן לידם.
ג'ייק הסתובב עם הכיסא לכיוונם ומבט משועשע היה על פניו.
"יש פה ילדים ומשפחות בוא נדבר בנעימות" ג'ייק אמר לאחר שהבחין בפזיזות של ג'ונגקוק שהתכונן להוציא את האקדח בכל רגע.

"ג'ונגקוק" המילה היחידה שטאהיונג הצליח להוציא מפיו, הוא הרגיש מאוים פתאום, למרות שג'ונגקוק ישב מולו, הוא לא הצליח לשלוט על הפחד שלו.
"אתה לא צריך לפחד טאהיונג" ג'ייק אמר והתיישב בשולחן שלהם, מנסה לפענח את מבטו של הפושע שהיה די נינוח ומלא בביטחון, כמו תמיד.
"דיקיי- פושע מבוקש שנמלט מאיתנו כבר יותר מחמש שנים, הבחור הזה שישוב מולך, עוזר לו להסתתר וביחד הם מבצעים פשעים ועבירות בלתי חוקיות והם מסכנים את חיי התושבים שלנו" ג'ייק הסביר לטאהיונג שהופתע לגלות את הרקע של ג'ונגקוק.

"ג'ונגקוק תבוא איתנו עכשיו בשקט ויהיה לשני הצדדים קל" ג'ייק הסתובב עם גופו לכיוונו וניסה לגשת אליו בצורה יותר נעימה.
אך זה לא הפתיע אותו כשג'ונקוק גיחך ושילב ידיים באדישות.
"אני מבין שהוא לא יבוא איתי.. לכן אתה כבר מחליט, לבוא איתי או להמשיך איתו ולהסתכן בכך שאתה נכנס לרשימת המבוקשים.
תחליט עכשיו" ג'ייק ציווה על טאהיונג וקם מהשולחן, משאיר אותו לשקול את מצבו ולהחליט מה יותר טוב לו.
"כל מה שהוא אמר נכון?" טאהיונג לחש פגוע, הוא הרגיש כאילו ג'ונגקוק רק האכיל אותו בשקרים, הוא מבין שאם הוא הולך להמשיך איתו כל שיגרת חייו יהיו רק רדיפות, רצח, דם ותחמנות.
אך התגובה היחידה שהוא הצליח לקבל ממנו זו הייתה רק הבעת פנים ריקנית.
"אתה יודע? משהו בתוכי אמר לי שאתה בן אדם טוב ואתה בסה"כ עושה משהו למטרה טובה, כנראה טעיתי כשחשבתי כך.
אני הולך" טאהיונג אמר וירדה לו דימעה קטנה, הוא חשב באותו רגע על הנשיקה שהוא חלק איתו, היא לגמרי הייתה נשיקה חסרת משמעות.
טאהיונג קם מכיסאו והפנה את גבו לג'ונגקוק.
"אני מצטער טאהיונג אבל אני לא אתן לך ללכת לשום מקום" המהלך הבא גרם לכל הסועדים והעובדים ששהו במקום להימלט בצרחות ובריצה מהמסעדה.
ג'ונגקוק הוציא את אקדחו וירה בטאהיונג.

"ג'ונגקוק!" ג'ייק צרח והוציא את אקדחו במהירות, השוטרים והצוות הגדול של ג'ייק נכנסו במהירות לזירה וניסו לצוד בקושי רב את ג'ונגקוק.
"תעצור!" ג'ייק צעק כשיקבל הנפת שולחן מכיוונו, ג'ונגקוק בהחלט גרם להרבה דרמה מסביבו.

טאהיונג שהיה על הריצפה, שכוב ועניו עצומות, הורם על ידיו ג'ונגקוק.
"היה נעים לפגוש אתכם" ג'ונגקוק צעק וחייך בממזריות רגע לפני שקפץ עם טאהיונג מהחלון, מגובה עצום.
"לא!!" טייפ צרח בתדהמה, הוא הבין שהם פיספסו את ההזדמנות שלהם לתפוס אותו.
ג'ייק והצוות מיהרו להגיע לחלון הגדול שבו ג'ונגקוק נזרק ביחד עם טאהיונג.
"הם בטוח לא שרדו את הקפיצה הזאת" טייפ אמר כשלא ראה עקבות באופק.
"אל תהיה כל כך בטוח, זהו ג'ון ג'ונגקוק שכחת?
יש מישהו שעוזר לו מלמעלה" ג'ייק אמר והניף את ידו בחוזקה על הקיר מעצבים.

----

אני רוצה להגיד תודה לכל הקוראות שלי!💜
לכל ההצבעות והתגובות המחממות שלכן
זה באמת מאוד מרים לי, וזה גורם לי לרצות לעלות פרקים בתדירות יותר גבוהה! אז תודה לכן🎀

אני רוצה להגיד תודה לכל הקוראות שלי!💜לכל ההצבעות והתגובות המחממות שלכןזה באמת מאוד מרים לי, וזה גורם לי לרצות לעלות פרקים בתדירות יותר גבוהה! אז תודה לכן🎀

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Bang Bang/ TAEKOOK Where stories live. Discover now