hep aynı başlıyor bittiyor be&9bölüm

2.2K 109 1
                                    

Seni seviyorum....ama arda var bu yüzden artık gelmicem rüyalarına. Dedi kaan ardından arda'nın sesini duyup gözlerimi açtım.

"Kaan kim lan uyurken kaan diyip duruyordun" dedi

Ardayla sevgili olduğumdan beri rüyamda kaanı görmüyordum. Sadece bu gün gördüm oda beni terk etti.

"kime diyorum"dedi arda da

"ya şey ya hayali sevgilim gibi yani bir okuduğum kitapta Kaan diye biri vardı kısaca kafayı onla bozdum rüyam da hep onu görüyorum"dedim ama ya Kaan beni rüyam da terk etti neyse arda için değer.

Arda birden gülmeye başladı ben de kaşlarımı çatıp

"ne gülüyorsun zaten terk etti beni"dedim

"Ben senle ne yapıcam" diyip ayağa kalkıp odasında ki lavaboya girdi.

Odadan çıkıp kızların yanına gitim hala uyuyorlardı saate baktığımda 07:09 du ee uyanmamaları normal okulun başlamasına 2 saat vardı.

Odadan çıkıp cemle berkin odasına gittim onlar da uyuyordu.

En iyisi kahvaltı hazırlamak mutfağa gidip kahvaltılıkları çıkarıp masaya dizdim.

Daha sonra domates ve salatalık çıkartıp yıkadım doğradım. Onları da tabağa koyup masaya bıraktım.

Portakaları çıkartıp suyunu sıktım. Bardaklara koydum. Daha sonrada krep yapıp tek tek pişirdim.

Herşey hazırdı şimdi bizimkileri uyandırmam lazım bizim kaldığımız odaya gidip kızlara baktım sinem çoktan uyanmış yatağını topluyordu buketse uyuyordu hala.

Sineme buket sende bakışları atım bukete bakıp oda kafasını salayıp güldü cemle berkin yanına gidim.

Cemin yatağına çıkıp zıplamaya başladım. Ne alaka anlamadım ama bağırmaya başladım "bugün bayram erken kalkın veletler" gülerek söylüyordum ama cem de bi tepki yoktu.

Yataktan inip telefonumu alıp tekrar yatağa çıkıp mehter marşını açıp zıplanaya başladım.

Cem kafama yastığı alıp fırlatı
"mal bi rahat bırak uyuyalım be"dedi Bende gülmeye başladım berk gözlerini ovup bana mal mal bakmaya başladı.

"Ya kalkın yada kafanıza su dökücem" odadan çıktım mutfağa girdim buketle sinem çatal kaşıkları masaya koyuyordu

"Afferim çalışın çalışın"dedim

Arkamdan mutfağa hayvan gibi girip berk bana çarptı doğal olarak yere kapaklandım.

"Hangi mükemel insan bu sofrayı hazırladı" dedi berk

"Ebru"Dedi sinem de bana bakıp güllerek

Ben berke tip tip bakmaya başladım berk beni fark edip"yengem eline sağlık"diyip oturup yemeye başladı beni yerden kaldırmayı bile planlamadı hayvan.

Cem mutfağa girip bana bakıp güldü yerden kaldırdı.

Herkez sofraya oturup yemeğe başladı bende mutfaktan çıkıp psikopatımın yanına gittim.

Odaya girdiğimde yoktu sanırım bonyoda tam arkamı dönecek ken. Ardayla çarpışmam bir oldu.

Üstüme doğru yürümeye başladı piç piç sırıtarak bende geri geri yürümeye başladım.

Tam son adımımı geri atım ki yatağa düştüm tabi beyfendide üstüme düştü.

"Arda napıyorsun ya kalk üstümden"dedim

Egoist PsikopatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin