1. Inceputuri

35 0 0
                                    

-Cand o sa renunti la papusi?

-Niciodata!!

Asta e prima problema. Pentru ca in fiecare femeie a fost fetita de la inceput. Fara griji, fara dorinte, fara ganduri, fara suferinte. Intr-un fel, aici ne asemanam cu baietii, dar credeam ca e asa special... a doua viata creata de lumea formelor blonde. Asta, din punctul meu de vedere, era constientul care ne facea viata reala. De ce zic asta? Cate dintre noi nu si-au dorit ca simpla joaca, simpla miscare sa fie reala? Sa traim noi totul, sa fie viitorul nostru asa, dominat de perfectiune? Si daca totul ar fi real, si noi am fi niste papusi controlate de ceva superior? Acum joaca inocenta cu papusile poate deveni motiv de discutie pentru ceva mai presus de atat?

Terminand cu latura intrebarilor, pentru ca se poate continua la nesfarsit aceasta tema, probabil ca aceasta descriere, pentru ca poveste nu pot s-o numesc, se va baza pe structura intrebare-raspuns in care imi voi pune intrebarile altora, la care bineinteles voi raspunde.

Ceea ce nu imi explic este de ce femeile ajung mai tarziu sa fie un mister.. pana la urma avem acelasi sex si la varsta de 10 ani. Poate suntem la fel de controversate si atunci. Firi sensibile, dar puternice, noi reusim sa ne facem speciale prin atatea contradictii, in care ne surprindem si noi. Inocenta este vazuta de altii, impreuna cu puritatea si fragilitatea de care dam dovada pentru a obtine ceva. Nu puteti sa spuneti ca nu v-ati folosit niciodata de atributele generale pe care toti oamenii le dau femeilor ca sa obtineti ceva. V-ati julit la genunchi? Si fratele vostru a facut-o, dar el trebuie sa fie barbat, pe cand noi beneficiem de caldura si atentia mai mare pentru ca suntem mai sensibile. Exista si exceptii, bineinteles, dar ceea ce trebuie retinut este ca indiferent de situatie, femeile, de fapt in cazul asta, fetele, pot spune adevarul sau pot minti. Te-ai lovit la genunchi, plangi pentru ca te doare si ti-e frica, te-ai lovit la genunchi, plangi pentru ca vrei ca cineva sa aiba grija de tine, te-ai lovit la genunchi, tii capul sus si strangi din dinti si fara atentie, stii ca ai devenit mai puternica.

Asta e un exemplu simplu care mai departe evolueaza in domeniul baieti, cariera sau familie.. dar la asta ajungem mai incolo. Concluzia din tot ce am spus pana acum este ca... fetele nu sunt complicate, sunt doar diferite una fata de cealalta, sau diferite in functie de situatie. Asta... cand inca se joaca cu papusile, cand evolueaza spre femeie, e altceva...

Am dat in mintea femeiiWhere stories live. Discover now