#14

83 18 23
                                    

Aradan bir buçuk hafta geçmişti. Seungmin ile aynı üniversitede ev arkadaşı olmuş gibi takılıyorduk. Ama ben okula gidip gelirken o evde pinekliyordu. Televizyon dizilerine sarmıştı ben yokken. Ben geldiğimde ise ya beraber yemek yapmayı öğreniyor, yada o onun zamanında olmayan yemeklerden deniyordu. Tepkileri muazzamdı.

Shin ramen yerken ikimizde kıpkırmızı kesilmiştik resmen.

Üstelik naneli dondurmayı çok beğenmişti. Benim favorim olduğu gibi onunda gönlünü çalmıştı.

Şimdi ise Seungmin e kıyafet almak için alışverişe çıkmıştık. Geçen hafta proje ödevim olduğu için çıkamamıştık. Seungmin bundan pek etkilenmemişti, sürekli benim kıyafetlerimin rahatlığından bahsediyordu.

Oversize bir kültürdür...

Babam ise ona yeni kıyafetler alacağımı söylediğimde yüklü miktarda para göndermişti. İşleri iyi olsa gerek. Bu para ile dolabımı baştan aşağı değiştirirdim, çantadan ayakkabıya kadar.

Seungmin...

Dışarıya çıktığımız anda bana gösterdiği sevimli yada konuşkan tavrı yok olmuş, sert görüntüsü ortaya çıkmıştı. Ne yalan söyleyeyim, acayip etkileyiciydi.

Gördüğüm erkek mağazasını ona göstererek oraya adımladık. O giysileri bakınıyor, bende arada ona , arada da mağazaya göz gezdiriyordum.

Üzerinde benim gri bir eşofmanım ve oversize bir tişörtüm ile basit bir kombini vardı. Ama bu hali bile etkileyiciydi. Ben ne zamandan beri onu bu kadar inceliyordum?

Üstelik dışarıya çıktığımızdan beri birkaç kızın gözlerinin hedefi olmuştuk. Seungmin e hayranlıkla bakıyorlardı. E haklılardı.

Seungmin in bana dönmesi ile dikkatimi yeniden dünyaya verdim. Birkaç kıyafet seçmişti. Onların uygun bedenlerinden alıp sırada bir ayakkabı mağazasına girdik. Malum şuan terlikle dolaşıyordu...

...

Uzun bir alışveriş sonunda ellerimiz çantalarla doluydu. Elbette karnımızın boşluğunu unutmayalım. İkimizde fazlasıyla acıkmıştık. Bu nedenle gözüme çarpan bir Türk restorantı ile karnım adeta bayrakları çekmiş gibi guruldamıştı.

Ben elimi karnıma kapatıp rezillik ile gözlerimi kaçırırken Seungmin kıkırdamakla meşguldü. Hemen onu tişörtünün ucundan tuttuğum gibi restoranta girdik.

Burnumuza gelen kokular ile ikimizde mest olurken hızla masalardan birini kaptık. Çoğu yemekten söyleyip iştahla yerken Seungmin yemeklere bayılmaya devam ediyordu.

"Türkler damak tatlarını biliyorlarmış! Lahmacun çok güzel."

Lahmacunu dürüm yapıp büyük bir ısırık alırken kıkırdadım. İlk deneyişimde bende bayılmıştım. Favori restorantımdı burası. Sahibi gerçek bir türkmüş ve çok cana yakın bir kişiliği vardı. Kebabtan bir lokma alırken yoğurttan yapılmış olan içecek ayrandan yudumladım. Herşey muazzamdı.

En sonunda ikimizde tıka basa doyduğumuzda tatlıya yer kalmamıştı. Ama birgün Seungmin e mutlaka baklava yedirmeyi aklıma koyup hesabı ödeyip çıktık.

Yediklerimizi sindirmek amacıyla yürüyerek eve vardığımızda ikimizde bitkinlikle hemen ellerimizdekileri bıraktık.

Seungmin kanepeyi kaparken ona gözlerimi kısarak baktım. Oraya uzanmayı ben istiyordum. Oflayarak kendimi tekli koltuğa atarken ayaklarımı yandan sarkıttım.

"Bittim..."

Seungmin gayet halinden memnun gözüküyordu oysaki. Hatta gülümsüyordu.

"Teşekkür ederim Mi Cha..."

Bu arada o günden sonra bana çoğunlukla ismim ile hitap ediyordu. Gözlerimi ona çevirip gülümsedim.

"Ne demek."

Bu sırada uyku çökmüştü üzerime. Hava çoktan kararmış saat geç olmuştu. Koltuğa iyice sinerken başımı koltuk başlığına yasladım. Hiç yatağa gidecek dermanım yoktu. Genişçe esnerken mırıldandım.

"İyi geceler Kim Seungmin-shi."

O ise hala ayık olan sesiyle sordu.

"Burada mı uyuyacaksın?"

Başımı aşağı yukarı salladım.

"Bir yerlerin ağrır, odana git."

Elimi onu geçiştirmek için sallarken gözlerimi yumdum. Ondan bir iç çekme sesi gelirken kendimi uykuya bıraktım. Deliksiz bir uyku çekeceğime emindim.

Çok geçmeden sırtımda ve bacaklarımın altında hissettiğim kollar ile koltuktan kalktığımı hissettik ama gözlerimi açacak gücü kendimde bulamadım. Çok geçmeden altımda hissettiğim yumuşak zemin ile boğuk çıkan sesimle mırıldandım.

"Teşekkürler Kim Seungmin-shi..."

...


Ehehe Türk yemeklerinden bahsetmezsem olmazdı.
Türkiye🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Oy vermeyi unutmayınnnn.
Bir sonraki bölüme kadar kendinize iyi bakın
Öpüldünüzzzz 🎐✨🤍✨

Close To You || Kim SeungminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin