Evet artık eve gelmiştik. Merve içeri girer girmez üzerini değişip, uyudu. Bende öyle çünkü, çok yoğun yorucu bi gündü.
Sabah saat 07:30 alarım çaldı.
M: offff kapat şunu.
G: kapattım.
M: gece başım berbat ağrıyor.
G: öyle olur tabi. Sıçana kadar içtin.
M: neler oldu? Hatırlamıyorum. Tek hatırladığım ortalık galiba karıştı.
G: karıştı lafmı?
M: kıyametmi koptu?
G: aynenn canım öyle oldu.
M: işe geç kalıcaz ya.
G: bu gün Pazar derste işte yok. Pazar günleri izinliyiz ya hanii
M: ah doğru ağrıdan hiç bisey hatırlamıyom. Tamam sen anlat ne olduu?
Merveye tüm olanları baştan sona kadar anlattım.
M: OHA ŞAKAMISIN KIZIM?
G: maleseff, ama öyle böyle çözülücek bi durum değil bu. Mantıklı düşünüp halletmemiz gerek.
Biz bu konu hakkında konuşurken, Mervenin telefonuna bi mesaj geldi.
G: bak kimmiş?
M: bilinmeyen.
G: tamam, aç bakalım
M: yazmşki: Merhaba, ben Yiğit Akdeniz hatırladın diye düşünüyorum. Geceyle seni herzaman oturduğunuz mekanda bekliyicez.
G: bekliyicez dediğine göre Kaanla. Ama bu bizim herzamanki mekanımızı nerden biliyor? Merve baya zamandır takip ediliyoruz galiba.
M: galiba bunlar hiç düşünmeyeceğimiz gibi bir intikam alıcaklar.
G: dur sen bana bu Yiğit meselesini baştan anlat.
M: aslında bi gün dersten çıkmış işe gidiyordum. O sırada anneme mesaj yazarak arabaya taraf gidiyordumki, elimdeki kahveyi Yiğitin üzerine döktüm. Sonra özür fln diledim. Geçersizdir diye tersledi. Bende ay pardon nasıl kabul edersen et yalvaracak değilim dediğimde sinilermi zıplattı. Daha sonra 2 görevli biz tarafa yakınlaştığında hanımefendi biseymi oldu diye sordular. Bende bu adam beni rahatsız ediyor dedim. Ardındanda Yiğite ağır laflar edip orda kısaca işimi hallettim. Sonrada işler bu kadar uzandı.
G: İyi yapmışsın. Ama burda büyük bir olay yok . Bunlar neden böyle takıntılı? Gerizekalılar. Hem suçlular hem güçlü. Ama merak etmesinler biz onlardanda güçlüyüz.
M: aynenn. Hadi neyse konuyu kapatalım. Kahvaltı hazırlıyıcam ben.
G: tamam bende duş alıyım.
Duş aldıktan sonra masayı gördüm. Üzeri mükemmeldi.