3. rész ördögi nap

49 3 2
                                    

Vér figyelmeztetés!

Külső pov:

Már lassan két hónapja hogy Lucifer Alastornál lakik. (Tudom hogy egy kicsit nagy ugrás) Reggel Lucifer gyorsan elment még Alastor aludt.

Lucifer pov: Már reggel 5kor felkeltem próbáltam halk lenni. Lezuhanyoztam, felöltöztem valami különlegeset akartam felvenni. Végül egy nagyon különleges darabnál döntöttem. Egy sima fehér ing és fekete farmer nadrád néhány elegáns kiegészítővel. Az első néhány gombot kigomboltam. Felvettem a csizmám.

-Egyszerű de valami hiányzik. Hát persze a fűzöm talán azzal jobb.

(Sajnálom kerestem képet de nem találtam jó képeket ehez a szetthez úgyhogy a fantáziátokra bízom)

-Tökéletes!
Gyorsan kiszaladtam az ajtón ügyelve hogy Alastor ne ébredjen fel.
Elindultam gyorsan kicsit késésben voltam.

Alastor pov:

Mennyi az idő? Fuuuuu de fáj a fejem. Mi a szar lassan 8 óra? Lemegyek megnézem odalen a földszinten miujság. Olyan csöndes minden kicsit fura Lucifer ilyenkor már palacsintát szokott csinálni. Most senki sincs a konyhában. Bekopogok Lucifer szobájába nem jön válasz.

-Lucifer bemehetek? Lucifer! Ha nem válaszolosz bemegyek!

Nem jött válasz berontottam de senki nem volt ott. Kimentem a konyhába az asztalon volt egy cetli
" Későn érek vissza ha kell palacsinta van a hűtőben. Charleval jövök vissza a lányommal."
Nagyszerű akkor eszek olyan jó a palcsintája de nem kell tudnia hogy szeretem a palacsintáját. Evés után elmegyek Rosehoz mert mostanság elég furán érzem megem.

Lucifer pov:

-Khmmm. Hello! Lilith itt vagyok sajnálom a késést.

-Végre Lucifer soha sehova nem érsz oda időben!

-Sajnálon tudod drágám tegnap nem voltam teljesen józan és. Csak sajnálom!

-Hát sajnálhatod is féreg itt van az ivadékod vigyed!

-Hogy merészelsz így beszélni a közös gyerekünkről?!

-Hát tudod én nem akartam őt de te szeretél volna egy gyereket!

-Hát akkor Lilith gondolokodnot kellet volna mielőtt teherbeejtettél volna bazd meg!

-Fuuu nekem dolgom van nincs időm ilyen gyámoltalanokra mint te itt van Charle most vigyed egy hét mulva ugyan itt ugya ekkor.

-Rendben Lilith.

Lilith a kezembe nyomta Charlet és el sétált.

-Apaaaaaa!! Hiányoztál hol voltál?

-Oh csillagom de hiányoztál apának kicsit pihentem. És milyen volt anyuval?

-Nagyon rossz mindig üvöltött velem bármit csináltam. Még palacsintát is akartam neki csinálni neki de meg égettem magam és kiabált velem.
(Charle kb 7-8 éves)

-Oh jajj kicsim és nagyon fájt? Inkább hagyd anyádra a főzést. Rendben?

-Oké apa igérem.

-Akkor gyere elmegyünk egy jó barátomhoz ott szállok meg egy ideig rendben?

-Rendben apa.

Elértek Alastor házához és kinyitotta az ajtót Lucifer kicsit furcsáta az üres házat. Charle a vállán aludt. Lucifer bement a saját szobájába és lefektette egy kisebb alakú ágyra.
Kiment a nappaliba és elkezdett olvasni.

Radioapple a világunkbanWhere stories live. Discover now