1. bölüm:Kavga

1 0 0
                                    

Selam ben bunu neden yazmaya karar verdim bilmiyorum ama öylesine yazasım geldi ilk kurdum umarım beğenirsiniz okuduğunuz için teşekkürler
  

Yazar anlatımıyla

Jisung yine o eve gelmişti, her gün sayısız lanet yağdırdığı o eve. Okul onun için zaten yorucuydu ama birde evde onu bekleyenler babası ve annesi ikisi de ona bu hayatı zehir etmek için vardı. Aslında ilk doğduğu zamanlar seviliyordu ama sonra abisi kanserli çaresi yoktu Jisung vardı doğma sebebi doktorların abisine gereken nakilleri yapmalıydı. Her şey mükemmel giderken bir şey oldu abisi, Jisung'un doğum günün de ölmüştü. Ve Jisung'un asıl cehennemi başlamıştı.

Jisung'un anlatımıyla

Eve gelmiştim lanet olsun ki gelmiştim. Kapıyı açmak üzere anahtarımı almak için çantamı açtım anahtarı aldım ve kapıya yönelmişken karşımda biri belirdi annemdi. Ne alakaydı bu şimdi annem ve bana kapı açmak, bunları kenara bırakıp içeri geçtim, içerden bir ses adımı söyledi babamdı.

-JİSUNG!

-Yine ne oldu baba.

Saçımı tutu ve dişlerini sıkarak bana konuştu "Söyle piç herif paran var mı?" Babama baktım "Hayır baba param yok." beni yere doğru fırlattı "O ZAMAN SİKTİR OLUR GİT BU EVDEN!" Babam yüzüme sert bir tokat atarak dudağımı patlattı, ağzıma demir tadı gelsede umursamayıp ayağa kalktım ve direkt kendimi dışarı attım. Yanaklarım ıslanıyordu beynimin içinde şunu tekrarlıyordum 'Hayır jis hayır sakın ağlama' ama bir sike faydası yoktu. En sonunda aklıma telefonum geldi hemen telefonumu elime alarak mesaj attım.


  ADANA MERKEZ DUYUYOMU HERKES

Dede
Böyle iş mi olur amk matematikçinin amına koyayım

Hyun
O kadar ödevi götümü sikseler yapmam

Sarı çav çav
Götünü sikmeseler de yapma zaten salak herif

Ben
Bewylr yasrdim ewdom
(Beyler yardım edin)

Dede
Noluyo amk ağlıyor musun sen

Hyun
NOLDU BENİM SİNCAP GOTLUME

Sarı çav çav
Noluyor bebeğim iyi misin

Ben
Babam beni evden kovdu

3X GÖRÜLDÜ
Hyun yazıyor
Sarı çav çav yazıyor
Dede yazıyor

Dede
NE

Hyun
NE

Sarı çav çav
NE

Ben
Evet ve şimdi sahile gidiyorum

Dede
Bende geleyim mi

Ben
Gerek yok yazarım az sonra
Jisung çevrimdışı

Hyun
O babanı bir gün sikecegim

Sarı çav çav
+1

Dede
+1

--------------------------------

"Şimdi ne yapacağım" tek düşündüğüm buydu ne yapacağım,nasıl yapacağım. Babam beni eve asla geri almazdı,annem de öyle. Ağlamaktan helak olmuştum,neden peki ne için? Bilmiyordum her zamanki gibi bir sik bilmiyordum ki bir anda izlediğimi hissettim neden bilmiyordum ama öyle hissediyordum ve arkamı döndüğümde bana bakan biri vardı. Ayağa kalktım ve ona doğru gidecekken durdum,çünkü koşarak gidiyordu neden beni izledi,neden kaçıyor yine aklımda milyonlarca soru vardı ve hepsi yanıtsızdı. Sanırım Hyunjin ile Felix'in yurduna gitmeliyim. Öyle de yapacağım. Onların yurdu sahile çok uzakta olduğu için kulaklıklarımı takip ilerlemeye başladım,aradan yaklaşık on dakika geçmişti ve bana gizli bir numaradan mesaj gelmişti kimsi bu şimdi?

1 YENİ MESAJ

Bilinmeyen numara
Selam?
Gönderildi(16.50)
Görüldü (16.53)
Neden ağlıyorsun?

Ben
Kimsin sen
Neden bana yazdın
Ve benim ağladığımı nerden
biliyorsun






---------------------

Selam burda bitirdim heyecanlı olsun diye özür dilerim eğer yanlış olmuşsa umarım beğenirsiniz yanlışlar olabilir ilk ficim yine de teşekkür ederim görüşürüz
😻💋🤍🎀🩷








Göz yaşım (Minsung +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin