• פרק 11 •

76 5 36
                                    

נ.מ נורי
אנחנו בפארק מהמם על הר ורואים את כל סיאול, כל כך יפה פה "נורי, איזה מקום מיוחד! אני מתה על זה, בואייי" אילה אומרת בעברית ומושכת אותי יותר פנימה לפארק.

יש פה פשוט מלא שטח ענק, עם פרחים ,עצים ודשא ירוק מרהיב ,הפרחים על לא יותר מידי שטח ככה שממש אפשר לשבת על הדשא.

והעצים מכסים המון מהשמש, פשוט המקום המושלם. אם לא הייתי מכירה את ביטיאס כנראה שבכלל לא הייתי רואה את המקום המלהיב הזה.

אני מחפשת בעיני את אילה וניגשת אליה "אילה, המקום בזה מטורף, נראלי התאהבתי!" אילה מהנהנת בהסכמה.

אני מסתובבת לאחור ורואה את הבנים מוצאים דברים מהוואן, אז אני מתחילה ללכת לכיוונם, לשאול אם הם צריכים עזרה.

(ה.כ אנגלית) "הובי, אתם צריכים עזרה?" אני שואלת אותו כשאני מגיעה אליו "לא נורי, אנחנו פה 7 גברים, אנחנו מסתדרים. מה את אומרת על הנוף?" הוא עונה לי בחיוך.

"הנוף מטורף, אני די בטוחה שהתאהבתי" אני אומרת "כן.. חשבנו שתאהבו את המקום הזה, כשאנחנו הממברים צריכים שקט, אנחנו פשוט באים לפה, פותחים שמיכה על הדשא ופשוט נרגעים" הוא מגלה.

"אני ממש מבינה, כל כך רגוע ושקט פה, אין פה בכלל אנשים, זה המקום הכי טוב לבוא ולהירגע" אני מסכימה ומחזקת אותו.

"טוב, אני הולך להניח את הכיסאות" אני מהנהנת ואפילו מזרזת אותו. לפי מה שאני רואה הם הביאו גם ציידנית, כיסאות ושמיכה ענקית.

אני רואה שנאמג'ון מנסה לסדר את השמיכה לבד, כל הבנים מוציאים עוד דברים מהוואן, אז אני מהר הולכת לעזור לו, השמיכה ענקית כל כך

"רגעע, נאמג'וןןן, אני באה לעזור!!!" אני אומרת לו וממהרת אליו ומהר לוקחת את קצוות השמיכה בזהירות על היד ומותחת אותה ככה שהיא ישרה כמה שאפשר.

"אני יכולה להתיישב?" אני שואלת "בטח, למה זה כאן אם לא כדי שתתיישבי" אני באה להתיישב ואז אני קולטת שלא צילמתי תמונות, ואמרתי לאמא שאצלם ואראה לה

"יודע מה? אני רוצה לצלם לפני קצת תמונות, אמרתי לאמא שלי שאצלם לה תמונות ואראה לה" אמרתי לו מכיוון שהוא תהה למה לא התיישבתי.

אז אני מתחילה לצלם תמונות של הפארק, הנוף, וגם קצת שלנו "אילהה, את יכולה לצלם אותי?" אני שואלת אותה בעברית

"בטח, בואי" היא אומרת ואני מורידה את התיק וממהרת אליה. היא מסבירה לי איך להצטלם כי אני גרועה בזה ואחרי כמה וכמה תמונות אני סוף סוף יכולה להתיישב על השמיכה.

אני מהר לוקחת את התיק מהדשא והולכת לשבת על השמיכה. רוב הבני התיישבו על הכיסאות אך ג'ונגקוק וטאהיונג גם התיישבו על השמיכה, אילה התיישבה לצידי.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 25 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

החלום 💭Where stories live. Discover now