Güzel bir gün.

9 1 0
                                    

Sabah annemin uyandırmasıyla lanet çekerek güne başlamıştım elimi yüzümü yıkayıp kendime geldikten sonra giyinip annemin masanın üzerine bıraktığı ekmek parasını alıp evden çıktım ve fırına doğru yol aldım o sırada çalan telefonuma bir göz attım arayan kuzenim Hoseoktu

"Alo Jungo"
Efendim?
"Ne yapıyorsun?"
Fırına gidiyorum ekmek alıcam sen ne yapıyorsun?
"Bende uzanıyorum bize gelsenize chaeryoungla"
Ya hoseok ben zaten planı yaptım chaerlere gidicem orada kalıcam olmadı 2 gün kalır size geçeriz olmaz mı?
"Ben chaerle konuştum şimdi Jungo içecek sarhoş taklidi yapar çekemem onun salak triplerini dedi"
Ne? Vay kaşar ulan siktirsin amına koyayım ben o muyum?
"Boş ver neyse sen çık bize gel ben seni alıcam hadi"
Off tamam hadi kapa şu kaşarı arayayım haberleşiriz
"Tamam bekliyorum hadi"
Telefonu kapattıktan sonra Chaer'i aramıştım fakat açmamıştı...

Giyinip evden çıkmıştım hemen metrobüse binip boş bir yere oturup Hoseok'u aradım

Alo
"Efendim?"
Kanka ben şimdi bindim ******ya gelince ararım çıkarsın beni almaya gelirsin olur mu?
"Kanka tamam bekle sen ben taehyung'u arayayım seni onunla almaya gelelim"
Ayy oluur kocam de gelsin kapat ara hadi
"Arkadaşıma yavşama Jungo sevgilisi var"
Ya mal biliyorum taşak geçiyorum hadi kapa

Telefonu kapattıktan sonra bir süre gözümü kapadım telefonumun titremesi ile çıkartıp gelen mesaja baktım

Hoseok piçi ; kanka sevgilisiyleymiş gelemezmiş ama akşam uğrayabilirmiş öyle dedi

Jeongguk kuzey k.
Sevgilisini sikiyim onun kanka o gay bu arada net yani başka açıklaması yok
Görüldü. 16.32
Piç.

Vardığımda biraz bekleyip Hoseok'un gelmesini bekledim geldikten sonra gidicez sanarken Chaer'i beklememizi söyleyince güneşin altına oturup beklemeye başladık zırt pırt arayınca kavga etmiştik yaklaşık 1 saat sonra geldiğinde taksiye binip eve gitmiştik oturup üzerimizi değiştikten sonra daracık odada oturup sohbet etmeye başladık ben ve Chaer birbirimize tarot bakmaya başlamıştık bundan yaklaşık 1 hafta önce Tae ile denk gelirsek ne olacak diye sormuştum ve aramızda cinsel çekim olacağı çıkmıştı ve onu ilk defa yüz yüze görecektim daha önce de konuşuyorduk flört ediyorduk fakat o zaman sevgilisi yoktu ve çok saçma bir şekilde bana yavşamıştı bende karşılık verince bunun taşağını geçmiştik ama şimdi çok heyecanlıydım düşünsenize şakasına yavşadığınız biriyle karşı karşıya gelmek... çok ürkünçtü değil mi?

Saat 20.42'yi gösterdiğinde Taehyung Hoseok'u arayıp beni almaya gelin demişti biz de giyinip hemen çıkmıştık yaklaşık 15 dakika kadar yürüdükten sonra ben ve Chaer durup beklemeye karar verdik Hoseok gidip Taehyungu almaya gittiğinde Chaer'e döndüm ve şöyle dedim "Kanka ne yapıcam çok heyecanlıyım ya" o ise buna göz devirerek ve çok bilmiş bir şekilde "Jungo abartma amına koyayım alt tarafı el sıkışacaksınız feriha mısın?" Evet tam olarak öyleydim ileriye bakıp Taehyung ve Hoseoku sarılırken görmemle bağırarak Chaer'e vurdum "KANKA SARILIYORLAR BEN SARILMAM YA" o ise gülerek şöyle dedi "Kanka tamam sarılmazsın olur biter" öyle olmamıştı geldiğinde Chaer'e sarıldığında gerginlikten ölecektim sıra bana geldiğinde elimi uzattım o ise elimi itip sarılınca bende sarılıp Chaer'e bakarak yüzümü buruşturdum Taehyung geri çekilip gülümsedi ve şöyle dedi "Sakin ol aşkım evde göreceğim ben seni" bunu dediği anda gülümseyip yüzümü buruşturdum bir eww yapmıştım sonrasında şöyle yanıt verdim "sevgilisi olanlara aşık olamıyorum ya ben ya da sevgilin seçim yap canımın içi" o ise sırıtıp ilerlemeye devam etmişti.

Eve geldiğimizde ben ve Taehyung yere oturmuştuk Chaeryoung ve Hoseokta yatağın üzerinde oturuyorlardı altımda ki şorttan dolayı Taehyungun gözleri hep bacaklarıma kayıyordu göz göze geldiğimiz anda elini bacağıma atıp okşamaya başlayınca irkildim ve Taehyunga geri döndüm "yapma taehyung yapma" o anda dayımın odaya girmesiyle tarotlarımıza el koyması bir olmuştu neyse ki görmüş olsa da bir şey dememişti sonrasında Chaer ve Hoseok bakkala gittiklerinde ben Taehyung ve yengem balkonu temizleyip oraya kilim sermiştik sonrasında ben ve Taehyung oturup onları bekledik ikisi geldiğinde Chaer odaya geçip arkadaşlarını aramıştı, ben Taehyung ve Hoseok telefona dc oyunu indirip oynamaya başladık 1. Tur bitmeden Chaer gelip bize katılmıştı bu yüzden yeniden başlamıştık ben üyelik satın alıp sınırsız modunu açmıştım her şey serbestti

Sıra Hoseok'a geldiğinde Cesareti seçmişti ve istediği bir kişiye 30 saniye boyunca istediği şeyi yapabilecekti beni ayağa kaldırıp domaltmıştı parmaklarını birleştirip 4 parmağını birden deliğime doğru hızlıca soktuğunda bağırmamak için kendimi zor tutmuştum Chaer bu anı kayıt alıyordu Taehyung ise gülmekten karnını tutuyordu.. yerimi oturup tekrar çevirdiğimizde sıra Taehyunga gelmişti oda cesarete basmıştı çıkan şey şuydu "Hoseok'u seksi bir dansa kaldır ve boynunu öp" bunu pas geçip bana baktı ve şöyle dedi "Jungo olsaydı yapardım" bende gülüp çevirdim sıra bana geldiğinde Cesaret dememle "Jungo şu kişiyle 1 dakika boyunca dans et ; Taehyung."
Çıkması bir olmuştu gülümseyip ayağa kalktım oda kalktı ve yanına gittim utandığım için ne yapacağımı bilmiyordum Taehyung bir anda belimi kavrayıp kendine çekince dans etmeye başlamıştık.

Tabii ki Chaer bunu da kayıt altına almıştı beraber dans ettikten sonra bir kaç tur daha oynadık olan şeyler şunlardı Taehyung benim üstümü ve altımı çıkartırmıştı ben ona sarılıp kokladıktan sonra seksi sesimle çok güzel kokuyorsun dedim sonra yine ben utandığım için elini öpmek zorunda kalmıştım ama aslında hepsi oyunun bize yaptırdığı şeylerdi gerçek olmasını bir o kadar çok istemiştim şimdi düşününce neden dudağını seçmediğimi düşünüyordum...

Gece olduğunda korku filmi açıp izlemeye başlamıştık iki tane büyük kaselere cips koymuştuk biri acılı biri acısızdı Taehyung acılıdan yediği için çok terlemişti tabii o sıra Chaer uyuya kalmıştı Taehyung üstünü çıkardığında televizyonun ışığı terlemiş vücudunu parlatıyordu azmamak için zor tutmuştum kendimi yaklaşık 15 dakika sonra Hoseokta uyuya kaldığında benle Taehyungla uyumak zorunda kalmıştım o gece beraber uyumuştuk tabii ki hemen uyumamıştık sohbet etmiştik gülüşmüştük sabah 5'te uyumuştuk bugün böyle bitmişti...

Arkadaşlar bu bölüm sadece bir günü anlattım diğer bölümde aynı şekilde yapacağım bu yazdıklarım gerçekten yaşanmış bir şey bu yüzden kişilerin gerçek isimleri yerine idolleri kullanmayı tercih ettim ve hayır şu an o çocukla beraber değilim ;(
😭😭

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bilardo - TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin