2.Kapitola

14 2 0
                                    

Rozprávač: Ako Pete rástol tak sa pomaly ale iste učil chodiť po svojích nohách , učili ho jeho rodičia zatiaľ málo ale má len 3 roky zdá sa mi že pôjde do škôlky .

John Walker : Zlato !! Kedy ho už dáme to tej škôlky veď má na to vek , veď nebuť taká povedz mi .

Soňa Walker : Cukrík veď no áno má vek 3 roky 😒😅 ale čo keď tam nezapadne do kolektívu 🤔 skús me počkať ešte polroka .
Možno keď nastúpi neskôr nič sa nestane .

John Walker : Dobré uvidíme .

Rozprávač : Akože roky plynulý malý Pete dovŕšil tri aj pol roka , a nastúpil do škôlky tam bol do svojích 6 rokov kým nemal zápis do základnej školy .

John Walker : Ahhh ten čas letí malý Pete z tej škôlky rýchlo vyrástol veď mal len tri aj pol roka a teraz už má šesť rokov 😆 to je už aký pokrok .

Soňa Walker : John čo keby už šiel do školy ,, hmm" čo ty na to mal by možnosť sa ukázať že má na to . Aby nebol za outsadera 🤨 možno zapadne do komunity .

John Walker : Okej dáme mu šancu uvidíme čo je zač . Ani sám neviem kde som sa dostal za tie roky ale keď mu to poviem , čo som zač bude mať aspoň nejakú motiváciu bojovať o to čo chce v živote dosiahnuť .

Mark Walker : Ešte kým sa narodil malý Pete tak ja som ho kočíkoval a staral sa od svojích 4 mesiacou až kým nezačal chodiť 😏.

Rozprávač : Troška inšpirácie 🫡

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Rozprávač : Troška inšpirácie 🫡 .

John Walker : Škola volá malý Pete vieš treba sa učiť aby si mal vedomosti , lebo vedomosti sú dobre pre budúci život .
Viem že dáš základnú školu a pôjdeš pomaly na strednú rýchlo rastieš .

Ďakujem ak ste čítali ďalšia kapitola bude keď Pete bude mať 15 rokov a pôjde na strednú školu .

Príbeh o vojakovi čo sa chcel stať nesmrteľným { pozastavené } Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz