Szuper ők elmennek Franciaországba engem meg itt hagynak egyedül na sebaj.
Ha ma nem fújtogatom meg a szomszédot akkor soha. Úgy gondoltam, hogy átt megyek hozzájuk. Átmentem. Kopogtam vagy 20× de nem nyitották ki az ajtót így elkezdtem dörömbölni.
P.:NYITOM-csodák csodájára kinyitották.
F.:Na végre-ránéztem hát nem az a látvány fogadott amit vártam egy rövid nadrágban álló Petit láttam.
P.:MI A BAJ??-még mindig ordított ekkora hülyét a világ nem látott még.
M.:SZIAAA
F.:FHU BAZDMEG VEYGÉTEK MÁR LEJJEBB A HANGERŐT-rájuk ordítottam torkom szakadtából a Milán befutott és ki is kapcsolta
F.:Köszönöm, és ha megkérhetem legközelebb ne csináljatok már nekem ilyen szar reggelt
P.:Bocsi
M.:Hangos volt?
F.:Nem, azért jöttem át, hogy túl halk a zene🤦♀️
P.:Fhuuu Milán🤣🤣
M.:Há jóvan má🤣
F.:Na de mennem kell dolgozni, császtok
P.:Szia kicsiii
M.:Szia Fanni-köszöntek én meg ott is hagytam őket. Hazaértem, azon gondolkodtam, hogy elmegyek futni.
El is megyek, át öltöztem.
Szettem:Beraktam a fülhalgatót kapcsoltam zenét és már indulhattunk is.
Három órát futottam, jó mondjuk ebből a ¾-ét le sétáltam. Na sebaj hazaértem letusoltam felvettem a reggeli szettem és elkezdtem dolgozni.
Mikor végeztem hat óra lehetett kiültem a erkélyre egy hell-el és egy cigivel. Az a nagy gond van, hogy én ha ki ülök az erkélyre át látok a szomszédban, mivel a mi erkélyünk mellett kb 180cm-re ott van a szomszédé.
Így hát kedves Marics Péterünk úgy döntött, hogy ki jön az erkélyre egy törölközzőben és vizes hajjal. (Jó nem mondom naon jól nézett ki de NA).
Oda ment a korláthoz a közelebbre ami hozzám közelebb van és elkezdett nézni.
Én közben a naplementét néztem. Gyönyörű.
Mivel kedves Maricsunk nem hagyta abba a bambulását 10 perc után sem így hozzá szóltam
F.:Nehogy kiessenek a szemeid
P.:Jjja bocccs
Ránéztem ott támaszkodott a korlátnak egy cigivel a kezében, hát mit ne mondjak jól nézett ki.
Nekem is megjött a cigihez a kedvem így rágyújtottam egyre.
P.:Mióta cigizel?
F.:Egy éve
P.:Tudtad, hogy káros?
F.:Na nem mondod?!🤣
P.:Nem🤣
Elfordultam vissza a naplemente felé, hallottam, hogy a Milán kiabál neki.
M.:PETIIII ELKÉSÜNK
P.:Megyek, szia kicsi
F.:Szia majom
A becenév hallatán vissza fordult és nevetett egyet, majd bemenet, nekem most tetszik?
Nyolckor én is bementem, de még nem voltam álmos, felöltöztem egy szürke melegítő szettbe, mielőtt kimentem bezártam a bejárati ajtót és kimentem a virágos kert előtt van egy kispad mögötte egy kis tó a padra leültem, bekapcsoltam a kinti égőt (a fára vannak tekerve ilyen körte alakú égő sorok) és ott gondolkodtam.
¾ tizenkettő fele megéreztem, hogy valaki leül mellém.
P.:Csak nem rám vártál😁-ránéztem és vissza fordultam de lassan, még láttam ahogy ,,lehervad" (van ilyen szó egy ilyen mondatban?🤣) a mosoly az arcáról.
Jobb kezével át karolta a vállam a ballal megfogta a bal kezem.
P.:Jól vagy?
F.:Nem
P.:Mi a baj?
F.:Úgy érzem élfáradtam, lelkileg és testileg is
P.:Együtt érzek-megölelt, olyan jól esett az ölelése
istenem
P.:Gyere menjünk be, mert megfázol
F.:Oké-igaz nyár eleje volt Június 2.-ka de akkor is hűvös volt.
Bementünk hozzám.
P.:Holnap mész dolgozni, vagy valahova?
F.:Nem
P.:Akkor azt fogjuk csinálni, hogy átt jövök kibeszéled magad nekem én is neked és alszunk nálam.
F.:Oké ez tetszik😁
P.:Na akkor megyek jó éjt kicsi
F.:Jó éjt majom-elment. Be zártam az erkély ajtót.
Pizsim:Lefeküdtem az ágyba, még egy kicsit telefonoztam és aludtam is.