3. BÖLÜM : GÖZLER

371 57 249
                                    

3. Kat : Sakar

Cehennemin bu katında ölümün kokusu hissedilir.

"Yahudiler için kararlaştırılmış ebedi duraktır."

-marifetname.

Katil loş sokak lambasının altında, elindeki silahı sıkıca kavrıyordu. Büyük siyah botlarının tabanı çamurla pisleşmiş, üzerindeki uzun siyah pardesü damlalarla ıslanıyordu. Saç uçlarından damlalar akarken parmaklarını namlunun ucunda hafif kıpırdattı.

"Neden!" diye bağırdı kadın korkuyla. Gözlerinde hayal kırıklığı, içindeyse kollarına sıkıca sardığı çocuğu korumak için bitmek bilmeyen bir içgüdü vardı, "Beni kandırdın! Ben sana güvenmiştim!"

Katil varla yok arası gülümsedi. Bunu hep yapardı. İnsanların yüzündeki bu hayal kırıklığını okumak için onlarla rastgele şekillerde bağ kurardı. Kadın başkasından peydahladığı çocuğun intikamını alan kocasının esiri olmuştu. Kocası katile tomarla para ödemiş, kadını öldürmesi için ona yalvarmıştı. Katil de bu kadına hasta çocuğuna tedavi bulabileceğine dair yeminler eden bir doktor rolündeydi son yedi gündür.

Katil cümlesini kurdu.

"Ben sadece işimi yapıyorum."

Bir silah patladı.

Kadın alnından vuruldu.

Çamurlara doğru sırt üstü düştü,

kucağındaki çocuk ağlamaya başladı,

katil karanlığa doğru ağır adımlarla yürümeye başladı. Duraksadı. Geri döndü, kadının bir fotoğrafını çekti, müşterisine gönderdi ve gözden kayboldu. Onu dar sokağın başında bekleyen arabanın arka koltuğuna bindi ve geriye yaslanıp silahının kilidini kapattı.

Araba hızla yola çıktı. İnsanların arasına karıştı.

"Naptın abi? Halloldu mu iş?" diye sordu şoför kısmında oturan adam. Katil eldivenlerini çıkartırken başını camdan dışarı çevirdi ve karanlığı aydınlatan İzmir evlerini izlemeye daldı.

"Benim halledemediğim bir iş oldu mu birader?" diye sordu gözleri evlerde dolanırken. Bu doğruydu, onun halledemediği bir iş olmamıştı.

Katil tüm laneti üzerinde dolanan şeytanın oğluydu. Katilin gözleri şeytanınkiler gibiydi. Peki ya şeytanın gözleri ne renkti?

_____

🌑

Ölüme son 5

----------------------

Sunucuya giriş yaptınız.

Cemre : günaydın domuşukcum 🔆 bu sabah kahvemi içerken seni düşündüm 😌 tabii senin kahvesiz sabahını yani

Telefon kameranız aktifleştirildi.

TOZ YAĞMURU | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin