Část 3

876 10 0
                                    

„Budeme pokračovat v té tvé prohlídce. Stoupni si," přikážu, zatímco si ho zandávám zpátky do kalhot. Poslušně se zvedá a čeká co bude dál. „Vystav kozy." Hned poslušně vypíná hruď. „Vemena máš výstavní," pochválím ji. Chvíli si s nima pohraju, promnu, drsně zmáčknu, pohladím. Ještě je má citlivé a zčervenalé z toho fackování a na jejím dechu je poznat, že se jí to líbí a že je vzrušená.

Dvorce střední velikosti, větší tmavé bradavky. Těm se taky pověnuju. Jen sténá, když jí za ně tahám, kroutím jimi, drtím je mezi svými prsty. „Tak teď mazej na gauč a pořádně vystav tu svou mokrou píču," slyší další můj rozkaz. Vydá se ke gauči, ale hned ji zastavím: „Takhle čubky nechodí. Koukej jít na všechny čtyři. To si od teď zapamatuj, dokud ti výslovně nedovolím chodit jako běžný člověk, budeš všude lézt po čtyřech jako čubka, rozumíš?"

„Ano pane" odpoví a hned jde na čtyři a po čtyřech leze směrem ke gauči, na který si sedne, podsadí zadek a doširoka roztáhne nohy. „Líbí se ti být takhle vystavená, kurvo?" „Líbí," odpoví stydlivě. Vidím, že nelže, kundu má celou lesklou od svých šťáv. „Ještě si ji pořádně rozevři," nařídím. Hned si chytne pysky a pořádně si rozevře kundu, takže vidím úplně vše.

Přistoupím k ní a začnu ji prstit, nejdřív dva prsty, potom přidám třetí. „Ruce za záda," nařizuju a ona si je tam hned poslušně dá. Dál ji prstím, postupně zrychluju a užívám si jak už zase vzdychá. „Ach ano, ano," sténá a vychází klínem vstříc mým prstům. Vytáhnu je z ní a nastavím jí je před pusu k olízání. Poslušně z nich slízává svoji šťávu. „Chutnáš si, kurvičko?" „Ano, pane, moc," odpoví. Přidám jí k olízání ještě čtvrtý prst a pak ji znovu začínám prstit.

Ke třetímu prstu do ní cpu i čtvrtý. Je na ní vidět, že to už je moc. Ale stejně poslušně drží, tím mi dělá radost. „Krásně držíš," pochválím ji. Už zase vzdychá, kunda už se jí začíná stahovat. Ale já nechci aby se udělala, takže do ní jen všechny čtyři prsty zarazím co nejhlouběji jak to jen přes její staženou kundu jde a držím ruku bez hnutí. „Co všechno už jsi měla v kundě?" ptám se. „Tak penis, prsty," špitne nesměle. Tuším, že tímhle seznam nekončí. „Pokračuj." „To vám nemůžu říct," odpoví tiše. A hned si uvědomila, že tohle neměla říkat. A pořádná facka jí to potvrdí. „Takovýhle odmlouvání slyším naposledy, rozumíš děvko? Nebo toho budeš moc litovat, je to to jasný?" ptám se, zatímco jí prstama vytaženýma z kundy rozmazávám její šlem po tváři. „Ano, je mi to jasné pane," odpoví nahlas. „Tak pokračuj ty špinavý prase," přikážu a zase jí rvu všechny čtyři prsty do kundy a dál ji prstím.

„Pak ještě.. zadní strana zubního kartáčku, flakonek od deodorantu, svíčku, rukojeť hřebenu," pokračuje stydlivě mezi vzdechama. Už zase mi pánví přiráží a je úplně rudá jak se stydí. „A ještě okurku," dodá naposledy. „Ty seš ale chtivá mrdna," posmívám se. „Ty si do píčy nacpeš cokoliv jen abys byla plná, že?" „Ano, pane," odpovídá přes vzdechy. Už se zase blíží k orgasmu, kunda jí úplně teče. Přestanu s jejím prstěním a několikrát ji přes kundu plácnu. „Auuuu," zaskučí, ale poslušně dál drží nohy do sebe.

„Teď jdi na kolena na okraj gauče, pořádně se prohni a vystav se mi ještě takhle." Hned udělá co jsem jí přikázal, nahne se k opěradlu a krásně vyšpulí zadek. „Tak se zase roztáhni, ať jsi pořádně vystavená," rozkazuju. Chvíli trvá, než se poskládá hlavou a tělem tak, aby se nemusela podpírat a pak už se chytne za půlky a pořádně si je rozevře. Krásný pohled, její kunda je ještě pořád roztažená od prstění, lesklá od jejích šťáv a červená od plácání. I její anální dírka je úplně obnažená. „Když inspekce kundy, tak se vším všudy," oznamuju, zatímco si rozepínám poklopec. Ještě víc se prohne a vyšpulí, je vidět, že už se nemůže dočkat.

Pomalu jí zasouvám svý péro do kundy, ale jen co je špička vevnitř, zastavím se. „Ani se nehni, rozumíš?" řeknu a užívám si to, jak moc ráda by se celá napíchla, ale musí se ovládat a zůstat bez hnutí. „Prosím, pane, strčte ho do mě, úplně na doraz, prosím, prosííím," žadoní. Ještě ji chvíli nechám čekat a pak do ní bez varování zarazím celý péro až na doraz. Vyjekne, ale pak hned slastně vzdychne. Čapnu její vlasy, zatáhnu až se jí hlava zvrátí dozadu a začnu tvrdě přirážet. Chvíli si užívám její horkou vlhkou kundu. Je pěkně těsná, i přes to prstění předtím. „Budu muset zapracovat na roztahování tvý píči, ať si tě můžu vyfistovat," oznámím jí. „To nikdy nezvládnu, pane," zaskučí. „To si piš že zvládneš. Budeš muset. Ať už budeš chtít, nebo ne," dodám. A dál přirážím. Už zase to na ní jde. Chytnu jí pevně pod krkem a stisknu. Dál přiráží, napichuje se na mý péro, zatímco v obličeji rudne. Povolím stisk, zhluboka se nadechne a opět ji přiškrtím. Už je těsně před orgasmem, proto všeho nechám a vytáhnu svý péro. Opět zklamaně zaskučí: „Neee, pane, prosím, nepřestávejte. Já se tak moc chci udělat.."

Ignoruju její škemrání a ptám se: „Takže inspekci tvého těla už jsem provedl, tlamy taky, vemen i kundy. Co zbývá?" „Zadek, odpoví." „Zadek?" zeptám se. Hned se zarazí a místo toho řekne: „Má špinavá prdel, pane." „Přesně tak," odpovím. „A protože je špinavá, musím ti ji nejdřív vyčistit." Se strachem na mě pohlédne, oči rozšířené. Odejdu si ke kuchyňské lince pro velký hrnec plný vody a z šuplíku vyndám balonek na klystýr a lubrikační gel.

„Roztáhni si znova půlky," přikážu a jen co tak udělá, potřu jí anál gelem, naberu do balonku vodu, trubičku jí strčím do zadku a celý ho vypustím do ní. „Tak čubko, jdi se vyprázdit. A nezapomeň, jak má správná čubka chodit." Jde na zem na všechny čtyři a vyrazí směrem na toaletu. Já si mezitím úplně sundal kalhoty, trenky i ponožky a spokojeně se usadil na gauč. Nějakou dobu je tam zavřená a pak opět po čtyřech doleze až ke mně. Nechám se chvíli kouřit, pak si ji natočím zadkem k sobě, párkrát ji po něm plácnu a znovu sáhnu po klystýru. Tentokrát dostane dvě plné dávky vody a opět vyrazí do koupelny. A opět se opakuje návrat po čtyřech, kouření, naplácání a napouštění vodou. Po druhé dávce už chtěla vyrazit, ale já ji zastavil a naplnil balonek ještě jednou. „Dvě dávky vody stačí, pane," zaprotestuje. „O tom ty nerozhoduješ děvko," odseknu přísně a začnu jí prdel plnit ještě třetí dávkou. Když do ní napustím ještě celou třetí dávku, pobídnu ji ať opět vyrazí. „Až budeš úplně čistá, tak mi řekneš, rozumíš?" ptám se. „Ano, pane," odpoví a po čtyřech leze ke koupelně. Je na ní vidět, že jde o poznání pomaleji, jak se zoufale snaží tisknout půlky k sobě a udržet všechnu vodu v sobě. Ještě dvakrát si nechá anál napustit vodou a opakuje cestu, než mi ohlásí: „Už mám čistou prdel, pane."

„Tak to má být, mazej znova na gauč a vyšpul na mě tu svou prdel ať můžeme pokračovat," rozkážu. Hned jde opět na kolena na kraj gauče, prohne se a vyšpulí na mě svůj anál. Dokonce si i sama od sebe roztáhne rukama půlky. „Tak se mi to líbí, kurvo. Už ti někdo někdy šukal zadek?" „Ne, ještě nikdo," odpoví nesměle. „Tak teď to bude poprvé," odpovím, zatímco jí análek promazávám další várkou gelu a zasunuju do něj prst. Jen zasténá a s obavami se zeptá: „Tím myslíte teď hned?" „No jistě ty prasnice, musíš mít k šukání nachystaný obě díry kdykoliv a kdekoliv," odpovím a zasunu jí do zadku druhý prst. „Tak dobře pane, mé obě díry pro vás budou kdykoliv připravené," odpoví a sama se začíná na mé prsty přirážet.

Nová čubkaKde žijí příběhy. Začni objevovat