Bir kaç dakika... Sadece birkaç dakika dayanabilmişti ,kendimize siper ettiğim beden...
Kanlar tüm bedenime sıçrarken aniden hissettiğim acı ile Seungmin in üzerine doğru savruldum. Tüm bedenimde keskin bir acı kol geziyor, sanki milyonlarca iğneyi aynı anda vücuduma saplamışlar gibi hissediyordum.
Ağzımdan acı dolu bir inleme firar ederken içimden geçirdim.
"Buraya kadarmış Kim Seungmin..."
Elleri belime sarılıp beni tutarken diğer bir darbeyi bekliyordum.
Bekledim...
Ancak gelmedi. Şaşkınlıkla ve kendimi zorlayarak kafamı arkama çevirdiğimde diğer elflerle savaşan başka bir grup görmemle kaşlarımı çattım. Bedenimdeki acı yavaş yavaş dinerken Seungmin e baktım.
Eli havadaydı ve bana doğru çevirmişti. Bedenimi acıdan kurtarıyordu. Ona tebessüm ettim. O da karşılık verdiğinde konuştu.
"Arkadaşlarım..."
Sadece bir kelime yeterli olmuştu, onu daha fazla yormamak için başımı olumlu anlamda salladım. Arkadaşları bizi korumaya gelmişlerdi.
Yavaşça yerden destek alarak Seungmin in üzerinden kalktım. Kendisi hala tam olarak iyileşmemişti. Kafasını göğsüme yaslayarak ona sarıldım. Yorgunlukla derin nefesler alıp veriyordu.
Ben ise etraftaki acı dolu sesleri duymamak için kendimi buradan soyutlamaya çalışıyordum , ama nafile.
Dakikalar birbirini kovaladı. Sonunda sesler azaldığında o tarafa baktım. Seungmin de yavaş yavaş ayaklanmaya çalışıyordu. Onun koluna girerek ona yardım ettim ve bende ayaklandım. Sanırım elfleri alt etmişlerdi. Gözlerimi o tarafa çevirdiğimde gördüğüm ikinci kalp vakası midemden yukarıya birşeylerin çıkmasına sebep olmuştu.
Tüm elfler yerde kanlar içinde yatıyordu. Üstelik bize yardım edenlerden birkaçınında bedeninde kanlar vardı. Yaralanmışlardı. Midemdekiler sonunda ağzıma geldiğinde hızla Seungmin in kolundan çıktım ve en yakındaki ağaca koştum. Midemdekiler bir bir çıkarken uzun saçlarım bir el tarafından toplanmıştı.
Sonunda rahatladığımda derin bir nefes alarak doğruldum. Midemde ne var , ne yok çıkarmıştım. Arkamı döndüğümde saçlarımı tutan Seungmin ile tebessüm ettim.
Gözlerim arkasına kaydığında bize doğru yaklaşan birkaç elfi gözlerimle ona işaret ettim. O da arkasına dönerken gözlerinde belli olan bir mutluluk vardı.
Eli saçlarımdan çekilirken bir adım onlara doğru yaklaştı. Yalnız kalmamak için sahibini takip eden kedi gibi peşinden ilerledim. Çok beklemeden o grup ile karşı karşıya durduğumuzda dudakları aralandı.
"Nasıl haberiniz oldu?"
Karşı tarafta ortada duran , hafif kıvırcık saçlı olan elf konuştu.
"Dünyada olan bir elf haber verdi. Başından geçenleri duyduk ve zor durumda olduğunu söyledi."
Seungmin başını olumlu anlamda sallarken ben gözlerimi devirdim. Bu bana Seungmin in bebek halini satan kadın olmalıydı. Ben delirdiğimi düşünürken ortadan kaybolan kadın...
Karşıdaki gözler bana çevrildiğinde yeniden odağımı buraya verdim. Ancak birkaç elfin aynı anda bana bakması benim için pek iyi değildi. Yutkunarak Seungmin in koluna girdim. Umarım az önceki elfler gibi insan olduğum için beni yargılamazlardı.
Seungmin bu halimi fark etmiş olacak ki sorun olmadığını belirtmek için bana tebessüm etti ve elimi tuttu. Ardından karşı tarafa bakarken beni onlara tanıttı.
"Dünya hayatımı kolaylaştıran insan, Mi Cha."
Tepkilerini ölçmek için onlara baktığımda gülümseyen yüzleri stresimi azaltmıştı. Hafiften gülümsemeye çalışırken aralarından en kısa olan elini bana doğru uzattı.
"Seo Changbin, Seungmin in arkadaşıyım ve elfim."
Sıcak davranışı beni samimi bir şekilde gülümsetirken elini tuttum ve hafifçe sıktım.
"Tanıştığıma memnun oldum."
Diğerleriylede tanıştığımızda sonunda aklımdaki soruyu Seungmin e yönelttim.
"Yarına kadar ne yapacağız?"
Seungmin sanki sormak istercesine karşıya baktığında en ortadaki kıvırcık, yani Chris başını onaylar biçimde aşağı yukarı salladı.
"Burası elflerin evreni. Dünya kapısı açılana kadar burada durmanız daha iyi olur."
Ben anladığımı belirtmek için mırıldanırken yeniden söze girdi , gözleri bendeyken.
"Seni gizlememiz gerek. İnsan olduğun belli ve biraz zaman geçtiğinde üstlerin bedenleri bulunursa sen suçlu olarak gözükürsün."
"Pekala."
•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Close To You || Kim Seungmin
FanfictionBir öğrenci olan Kang Mi Cha , aldığı oyuncak bebeğin bir elf olacağını nereden bilebilirdi ki?