4.rész a találkozó

51 3 2
                                    

Lucifer pov:

Hu komolyan Alastorral aludtam? Mi van ha bele szerettem? Nem hiszem Lucifer ne is gondolj rá majd elmúlik. Nem szerethetsz bele egy emberbe. Bár mivel kannibál úgy is pokol lény lesz hátha összefutunk egyszer. Le kell mennem Charlehoz már biztos fent van és engem keres. Meg is mozdultam volna de Alastor keze erősen tartott ez iszonyú cuki volt de le kellett mennem Charlehoz. Majdnem kijutottam a szorításából de vissza húzott.

Al: Mit képzelsz hova mész? Itt maradsz még velem egy kicsit.

Luci: Meg akartam keresni Charlet nem e már fent van. Nem akarok hogy miattam agódjon.

Al: Rendben meny de utánna gyere vissza.

Luci: Oké. Egy perc.

Lementem. Ahogy gondoltam Charle már fent volt odamentem hozzá megöleltem.

Char: Apa hol aludtál? Hol voltál?

Luci: Ah sajnálom arany bogaram Alastorral aludtam ma de ha gondolod csinálok neked reggelit.

Char: Ő a szerelmed?

Luci: De hogy bogaram csak egy jó barátom. Tudod apának nem lehet szerelme főleg meg nem a földről. Anyád után nem engedi a papád.

Char; Oké palacsintát akarok!

Luci: Rendben Charle mingyárt jövök addig ülj le a konyba. Fent maradt apa gyűrűje Al szobájában.

Char: Oké leülök apa!

Felmentem Alastor szobájába. Ott ült még mindig pizsamában. Olvasott egy fémkereretes nagy kerek szemüveg volt rajta.

Luci: De jól áll a szemüveg nagyon teccik.

Al: Köszönöm. Enélkül nem nagyon látok vagy de de csak homályosan. És miért jöttél vissza?

Luci: Itt hagytam a gyűrűm.

Al: Még mindig hordod? De hát nem elváltatok?

Luci: De, de az a helyzet hogy Charle még mindig nagyon szereti az anyát és,

Al: Ne magyarázd értem Charle nem tugya hogy elváltatok.

Luci: Hát... Nos igen. Nem igazán tugya. De most megyek palacsintát főzök neki te kérsz?

Al: Persze én is éhes lettem.

Kimentem a szobából és le Charlehoz.

Luci: Kicsim milyen palacsintát szeretnél gyümiset, csokisat vagy inkább juharsziruposat?

Char: Csokisat! Az a kedvencem. Ja és apa mi a helyzet veled és a magas emberrel

Luci: Kicsim ő Alastor és barátok vagyunk.

Char: Szerintem meg több van köztetek.

Luci: Nem dehogy is.

Char: Apa ne nézz hülyének akkor néztél így utoljára valakire mikor anyával együtt voltatok.

Luci: Nem mintha most nem lennénk együtt.

Char: Anya elmondta kb 2 hete úgy hogy ne hidd hogy nem észrevehető.

Luci: Nem hiszem hogy Apa beleegyezne de míg a földön vagyok próbálom a legtöbbet kihozni.

Char: Miért mennyi időt kaptál?

Luci: Nem eleget két évet és már két hónap eltelt. Addig Anyád kormányozza a poklot de nem lehet a pokol a királya nélkül fel fog borulni a rend és ezt tudom.

Char: Tudtad hogy anya már is csal mármint téged még te még mindig érzel valamit iránta addig ő már is talált valakit.

Luci: Mi kit? Ilyen könnyen elfelejtett? Miért teszi ezt velem?

Radioapple a világunkbanWhere stories live. Discover now