16 Mayıs 2022- İntihar girişiminden 21 gün sonra.
Ufuk, Candan'ın sigara içişini izliyordu. Ve elinden aldı içmeye başladı.
Candan: O kadar istiyorsan vereyim.
Ufuk: Yok dudaklarını hissetmek istedi canım.Candan: Sapık sapık konuşma dağıtırım ağzını burnunu.
Ufuk: (Candan paketi çıkardığında) Ya salak mısın kızım koy şunu yerine. Ben elindekini niye aldım sanıyorsun.
Candan: Almasaydın içmezdim.
Ufuk: Koyar mısın yerine?
Candan: Çıkışta içerim ama.Ufuk: Tamam içersin.
Zeynep: Arkadaşlar benimle gelir misiniz? (derken önden gidiyordu)
Ufuk: Ne yapacak grup mu yapalım diyecek (32 diş gülerken)
Candan: (Sert bakışlarıyla) Sapıklığı keser misin?
Ufuk: Tamam tamam.
Zeynep, ikisini de Hasan'ın odasına soktu. Kendi oturduktan sonra...
Zeynep: Oturabilirsiniz.
Candan: Yok böyle iyi. (Ufuk kafasıyla onayladı)
Zeynep: Sizi buraya çağırmamızın sebebi tedavinizin olumlu yanıt verdiğini düşünüyoruz.
Hasan: Evet o yüzden de artık gelmenize gerek yok.Zeynep: Tabi siz yok biz iyileşmedik diyorsanız gelmeye devam edersiniz.
Candan: Yok biz iyileştik. Gelmeyelim artık.
Hasan: İyi şu kağıtları imzalayın.
Ufuk: Ne oldu anlamadım böyle birden.
Zeynep: Diğerlerine göre iyisiniz. Onların arasında burada vaktinizi harcamanıza gerek yok.
Hasan: Ayın sonuna kadar beklemeyelim dedik.
Ufuk: Pekala. İyi günler size.
Zeynep: İyi günler.Candan: (Dışarı çıktıklarında): Oh be sonunda bu lanet yere gelmeyeceğiz.
Ufuk: Ya harika.
Candan: Ne oldu be? Gelmeyeceğiz işte ne güzel.
Ufuk: Artık beni de görmek istemezsin sen.
Candan: Saçmalama be. Boş zamanlarda yine görüşürüz tabi ki de.
Ufuk: Ama her akşam değil öyle mi? Yani sırf bura var diye benle her akşam görüşüyordun.
Candan: Bir anlama öyle de denilebilir ama iyi bir arkadaşlığımız var. Görüşürüz dediğim gibi sadece her akşam olmaz.
Ufuk: Demek öyle iyi bir arkadaşlığımız var. Ben anneme dün ne dedim biliyor musun? He ne dedim biliyor musun?
Candan: Bana bağırma Ufuk. Ne dedin bilmiyorum.
Ufuk: Önüme kimi koyarsan koy Candan'la evleneceğim dedim.
Candan: Ben sana evleniriz demedim. Annene gelini olarak da tanıştır demedim.
Ufuk: Vaow demek öyle. Sana güvenmemeliydim belki de. Güvenini kazanmak için o kadar çabalarken sana öyle pat diye güvendim ama yine yaraladın beni.
Candan: Sana seni deliler gibi seviyorum demedim ki ben hiç. Seviyorum evet iyi bir insansın o kadar.
Ufuk: (Gözleri yaşla dolar artık ne diyeceğini bilmiyordur boğazında yutkunamadığı bir şey vardır. Bu üzüntü mü yoksa öfke mi bilmiyordur) Doğru diyorsun.
Candan: Anlamana sevindim.
Ufuk: Hoşçakal.
Candan: Nereye gidiyorsun?
Ufuk: Niye soruyorsun? Çok mu önemli gittiğim yer? Cehennemin dibine gideceğim gelecek misin?
Candan: Tabi neden olmasın.
Ufuk: Hoşçakal Candan.Candan Ufuk'un arkasından yürüdü. Duraklarına geçtiklerinde Candan'ın arabası geçti gitti. Ufuk içinden neden binmedi diye merak ederken Candan ona doğru yürümeye başladı.
Candan: Sinemaya gidelim mi?
Ufuk: Kızım dalga mı geçiyorsun sen benle?
Candan: Uzatma filme gideceğim geliyor musun?
Ufuk: Yok gelmiyorum.Candan: Nazlanma film izlemeyi seviyorsun biliyorum.
Ufuk: Of Candan.
Candan: Ne o hani beni bu halimle kabul ediyordun? Hani pes etmek yoktu.
Ufuk: Nerede sinema?
Candan: Bineceğiz 3 durak sonra ineceğiz.
Ufuk: Tamam gidelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BÖYLE OLMAZ
RomanceBir kız bir oğlan sen buna aşk hikayesi dersin ben buna mutsuzluk hikayesi diyorum Bu kitabı neden okumalıyım sorusundan çok nasıl okumalısınız onu söyliyim. Karakterleri aklınızda belirleyin. Sonra benim yazdıklarımı onlara açtığınız baloncuklara k...