⚠️FIGYELEM, MEGJELENT EGY ÚJ TÖRTÉNETEM⚠️
Sziasztok drága olvasók!☺️
Tudom, egy ideje eltűntem, de jöttem egy jó hírrel!
Megjelent egy új történetem, melynek címe: 14 NAP.
Amennyiben ez a történet eléri a 150 megtekintést, mindenképpen hozok nektek egy különkiadást ebből a történetből Damonnel😏 Akinek vannak kívánságai, hogy mikre kíváncsi a történet befejezése után Damon és Marilyn kapcsolatában, azokat várom itt, a kommentben!Addig is, aki kíváncsi a 14 NAP történetére, azok kapnak egy kis előzetest:
Anna Mitchell egy makacs, belevaló, erős természetű lány. Az élet kemény megpróbáltatások elé állította őt már gyerekkora óta. Megtanulta, hogy munka nélkül nem sokra megy az életben abban a környezetben, ahol felnőtt, így már fiatalként szakmát tanult és felszolgálónak állt. Ehhez a munkához sok türelem kell, de főleg azon a bizonyos két hetes luxushajó úton, ahol újonnan kell dolgoznia felszolgálóként. Ez Mark Windsellnek köszönhető, aki gazdag, jó képű, izmos, de a leginkább idegesítő. Nem is beszélve arról, hogy övé az a bizonyos luxushajó is, amin éppen dolgoznia kell.
Mark Windsell, a gazdag, jó képű, nőcsábász férfi, aki tökéletes életet él. Legalábbis ez a hír terjed róla. De vajon mennyire tükrözi a látszat a valóságot? Apja halála után az ő nevére kerül át a családi vállalkozás, amely ünneplését a család luxushajóján tölti, mind a távoli családtagjaival, új kollégáival, befektetőkkel. Minden tökéletesen el van tervezve, az út, a kabinok és a felszolgálás is. Kivéve egy valamit... Egy felszolgáló nőt, aki makacsul küzd Mark ellen. Mark Windsell sosem tapasztalt ilyet. Világéletében csak olyanokkal találkozott, akik a lábai előtt akartak heverni, akik a közelébe akartak férkőzni bármi áron. Egészen ezidáig.
___________________________
Ha elnyerte a tetszésedet a történet, akkor nyugodtan meglesheted az oldalamon☺️ Lassan kibontakozó, tele "dark romance" jelenetekkel.
További jó olvasást mindenkinek!☺️
KAMU SEDANG MEMBACA
Váratlan Fordulat (Damon Salvatore ff.)
Fiksi Penggemar„-...csak figyelmeztetni akarlak: Veszélyes! Nem minden az, aminek látszik." ~ I. ÉVAD Marilyn egy rosszul elsült személyes ügy után úgy döntött, hogy elmegy a helyi bárba inni valamit, remélvén, hogy megnyugvást talál az italában. Sejtelme sem vol...