Chapter one

7 0 0
                                    

dit zal vanuit mijn perspectief zijn!

Het is 12:34 uur, daar zitten ze op de bank, Joey en Chelsey, zitten naast elkaar zoals altijd, als ze samen zijn, zijn ze allemaal giechelig en zo, een paar minuten geleden renden ze samen door de gangen, hoe romantisch.

Het is nu lunch, ze staan ​​op en gaan tegenover elkaar zitten, zooo schattig. Je zou eens moeten zien hoe ze naar elkaar kijken, ogen liegen niet, Joey draait zich naar mij toe
J-'Ga je niet eten?'
Ik-'Ik observeer jullie twee, houd je mond'
C-"OOH!"
Ze lachen samen, ik merk dat ze om de paar seconden stiekem oogcontact maken. Jullie twee, als jullie dit lezen, zouden jullie allemaal moeten opmerken hoe jullie naar elkaar kijken, serieus.

Ze eten gewoon, maar toch, zoals ze eruitzien, zijn Romeo en Julia niets vergeleken met die twee tortelduifjes.

Ik deel het nieuws dat ik net met iemand ben gaan daten, ze maken OPNIEUW oogcontact. Misschien onbewust, maar toch. Ik zie Chelsey vaak stiekeme blikken naar Joey werpen, zoals ze zich op zijn bewegingen concentreert, zo schattig.

q Ik liet Sannah, een meisje hier, lezen wat ik zojuist schreef, ze vond het sexy, de blik op Chelsea's gezicht was om voor te sterven.

Ik heb haar per ongeluk een...interessante sticker gestuurd. SHIT.

Meer over hen! Ik wist dat het klikte tussen Chelsey en Joey sinds Joey hier kwam, en ze zijn de afgelopen dagen behoorlijk naar elkaar toe gegroeid, ze zijn letterlijk altijd samen.
als ze bij elkaar zijn,lachen ze altijd,ze hebben echt een goeie klik met elkaar,en het is overduidelijk dat ze elkaar leuk vinden.

chelsey is aardig,wel chill and grappig,ze is goed in haar telefoon gooien!

joey is..joey. hij heeft altijd een pak aan,en is extra aardig tegen chelsey.

ik heb het gevoel dat ze serieus verkering krijgen

We gaan zo naar buiten,de stad in, Gister kreeg Chelsey zijn jas!





JOEY KAP MET DAT KUT WATER PISTOOLTJE

Lovers QuarrelWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu