1.Bölüm

497 12 1
                                    

Merhaba ben Sema Yanar. Orhan Yanarın en büyük kızıyım. 4 tane kız kardesim var. Annemi en kucuk kardesim Ceydayı doğururken kaybettik. O günden sonra evin sorumlulugu kardeslerimin sorumlulugu bana kaldi. Tabi yardimcimiz Inci de var ama kizlarin tum sorunlariyla ben ilgilendim ve ilgileniyorum. Bugun evde ki koşuşturma baska yerde yoktur. Cünkü Edanın mezuniyeti var önce okulda kep atılacak gece de balo var. Babam her zamanki gibi bizi kuafore goturecegine kuaforu bize getirdi. Evden disariya okul disinda cikmamiz yasak. Cikarsakta bir suru koruma ile gideriz. Eda kuaforlere istedigi sac modelini anlatirken bende Azra ve Deryanin yanina gittim. Azra ve Derya da ikizlerimiz pek anlaşamasalarda birbirlerine cok düskünlerdir. Azra aramizdaki belkide en olgun ve sorunsuz kisidir hic sorun cikarmaz tum herseyin altindan kendi basina kalkar canim kardesim. Derya ise tam tersi surekli sorun cikarir. Azra onun arkasını toplar surekli. Bugunde oyle olmustu Azra kendisi hazirlanmis Deryayi hazirliyordu. Biraz sonra herkes hazirdi bir kisi haric babam. Her zaman ki gibi gelememisti babam. Bize bir araba ve korumalari yollamisti. Asagi indim Idris abi ve Fikret vardi. "Nerede"dedim suratim bes karis. "Abinin işi cıktı gelemiyor Sema siz hazırlanın biz sizinle geliyoruz" dedi Idris abi. "Nedense hic sasirmadim ben simdi Edaya ne soyleyecegim"derken Eda indi biraz kizdi ama babamin yolladigi hediye onu yumusatti. Kizlarla beraber okula gittik Eda hemen arkadaslarinin yanina gitti. Bana kas goz isareti yapti korumalar icin. "Idris abi su korumalar uzaklasabilir mi millet rahatsiz oluyor" dedim. Kizlar cok egleniyordu. Canlarim benim ben ise hala babama kizgindim. "İşi vardi yoksa gelirdi" dedi kafami kaldirdigim da Fikreti gordum. Idris abi ve fikret babamin en yakin korumalari onlara cok guvenir zaten yanimizda yatili kaliyorlar. Idris abiyi kendimi bildim bileli taniyorum Fikret ise aramiza 5 yil once katildi babama can borcu varmis olayi bilmiyorum ama oyle soyluyor. "Eminim gelirdi Fikret "dedim. Sonunda toren basladi kepler atıldi Eda cok mutluydu kep atildiktan sonra arkadaslariyla gitti baloya onlarla gidecekti. Tabi 2 korumayla gitti. Bende kızlari toparladim. "Inci Ceydayi cagirir misin"dedim. "Ceyda yaninda degil mi" diye sorunca basimdan asagi kaynar su dokuldu resmen Azra ve Deryaninda haberi yoktu. Hemen Idris abinin yanina gittim. "Abi Ceyda yok" dedim. Sakin ol buralardadir siz arabaya gidin" dedi ve adamlarla aramaya gittiler. Yerimde duramiyordum. Inci ablaya kizlarla kalmasini soyledim ve bende aramaya gittim ama yoktu hicbir yerde. Biraz sonra Idris abiyi babam aradi birseyler konustular. Idris abi hemen bizi eve goturdu korumalari arttirdi ve Edayi da eve getirdi. Hic kimse birsey anlamamisti. "Idris abi soylesene ne oluyor Ceyda nerede" diye bagirirken babam geldi. "Sakin olun ceydayi bulacagim" dedi "Bulacagim ne demek ya nerde soylesene" diye bagiriyordum. "Abi matkap mı" dedi Idris abi. "Evet o hemen adamlari topla hazirlikli olsunlar" dedi babam. "Ya birsey soylesenize kim bu matkap ne istiyor ceydadan" diye bagiriyordum. "Ceydadan degil istedigi benim" dedi babam. "Yeter artik ya senin yuzunden benim kardesim ne halde kim bilir. Birak artik bu isleri dedik sana kac defa biktik artik"dedim. "Semaaaaaa duzgun konus ben senin babanim" diye bagirdi babam kizlar ise agliyordu. "Baba mi babamsin demek dogum gunum ne zaman benim, en sevdigim renk ne peki, alnimdaki dikislerin sebebi ne, ya da dur daha kolay bir soru soruyorum bugun neredeydin? Sana birsey soyleyim mi sen tum istanbula babalik yaptin ama kendi cocuklarina babalik yapamadin" dedim ve yukariya ciktim arkamdan da kizlar geldi. Hepimiz cok korkuyorduk Ceyda nerdeydi ne haldeydi kim bilir. Gece yarisi olmustu ama hala haber gelmemisti. Kizlar uyumustu. Odama gittim bende ceydanin yatagina en sevdigi oyuncaga sarildim. Kapi acildi o sirada gelen Fikretti. "Uzulme onu bulacagiz dedi Orhan abi her yere adamlari saldi tum arkadaslarindan yardim aldi." " Bulacak mi ya Ceydaya su an birsey olduysa belki de simdiye kadar cokta oldurup atmislardir bir yere Fikret" dedim. "Şttt aglama sana soz veriyorum sabah Ceyda burada olacak" dedi. Asagida bir hareketlilik babamin bagirma sesi geliyordu hepimiz asagiya kostuk. "Ulan ben size yapacagimi biliyorum birakin lan kizimi bir derdiniz varsa benim karsima cikin " diye bagiriyordu babam. "Kizimi ver bana" dedi en sonunda. Ceyda almisti telefonu. "Babacim kurtar beni ne olur burasi cok karanlik ben cok korkuyorum lutfen gel baba" diyordu canim kardesim. "Kizinin sesini iyi dinle Orhan bunu son kez duyuyorsun dedi ve arkadan birkac kez silah sesi geldi telefon kapandi.

Mafya KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin