[İyi okumalar bebişlerim.]
Saçımı okşayan ellere baktım."Seni kimsenin üzmesine izin vermeyeceğim. Hayatın kötü zaten daha da kötü yapmalarına izin vermeyeceğim." dedi.
Yatağın üzerine bırakarak yanıma oturdu."Annem'in psikolojisi bozuk Ecmel. Hep ilaç kullanır." dedi.
"Bunun acısını benden çıkarması çok saçma ama, benim ne acı çektiğimi bilmeden konuşması içimi daha da acıtıyor. Hele ki annesi babası bile bakmamış sen mi bakacaksın dediği cümle kadar hiçbir şeye üzülmedim. Ben kimseden bana bakmasını istemiyorum. Ben tek de yaşarım.
Saçlarımı okşadı."Senin hiçbir zaman tek yaşamana izin vermeyeceğim. Ya da birisinin gelip seni üzmesine asla izin vermeyeceğim." dedi.
"Benim kimseye bir zararım yokken insanların bu şekilde davranmaları gerçekten üzüyor. Hele ki annenin. Ben hiçbir zaman insanlara saygısızlık yapmam. Hele ki benden büyükse ama artık gerçekten saygısızlığın dibini göreceğim." dedim.
"İstediğini yapabilirsin. Annem'in nasıl bir kadın olduğunu biliyorum. Bu yüzden pekte karışmıyorum. Ona ne demek istediğine ya da ne yapmak istediğine asla karışmam." dedi.
"Annen diye ona bir şey demek istemiyorum ama insan yerini bilmeli. Benimle öyle konuşacak yakınlıkta değiliz." dedim.
"Çok haklısın güzelim. Fakat dinlemiyor görüyorsun. Artık ne diyorsan de takmayacağım." dedi.
Uzandığım yerden biraz doğruldum ve yüzüne baktım."Tuğra ve Melih gitmiş mi? Bir haberin var mı?" dedim.
Kolunu omzuma attı."Yok hâlâ aramadım güzelim. Arayalım bir neler olmuş." dedi.
Tuğra'yı görüntülü aradı. Tuğra anında açmıştı."Paket edip gönderebilirim kardeşim." dedi.
"Ne yaptın?" dedi Giray.
"Ne yapmadım ki?" Tuğra kamerayı Halil'e çevirdi."Konuşsana, konuşabiliyorsan." dedi.
"Ne yaptın oğlum? Neden böyle bir şey yaptın?" dedi Giray.
"Kardeşim ne yapsaydım? Hak ettiğini yaptım işte." dedi.
"Mehmet de iyi. Evine gönderdim. Sen annene ne dedin? Kadın aradığım da ağlıyordu." dedi.
Saçlarım ile tek tek oynadı ve yüzüme baktı."Umrumda dahi değil."
"Neden? Aranızda bir şey mi geçti?" dedi.
"Ne geçmedi ki?" dedi Giray.
"Anladım, buraya ne zaman geliyorsunuz? Nuray'ın ailesiyle biraz daha tartışırsam kafayı yiyeceğim." dedi.
"Öldürecek insan bitmiyor." Omzumu okşadı."Ne yaptılar?" dedi.
"Seni istiyorlar başka bir şey istemiyorlar." dedi Tuğra gülerek.
Giray güldü."Ben o kadını hiçbir zaman sevmedim. Onu o küçük beyinlerine yazsınlar. Bir tek bir kadını sevdim o da şuan yanımda Tuğra. Yalan mı?" dedi Giray.
"Doğrudur kardeşim." dedi.
"Onlara söyle bir sorunları varsa beni arasınlar." dedi.
"Söylerim kardeşim." dedi.
"Tamam hadi eyvallah görüşürüz." dedi.
"Görüşürüz." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜ DERİLER
Action"Bırak." diye bağırdımda ellerini vücudumda gezdirdi. "Bırak Halil bırak." dedim bağırarak. Boynumun her yerine öpücükler bırakıyordu. Ellerini vücudumda gezdiriyordu."İster iste, ister isteme. Senin fikrin beni asla ilgilendirmez. Vücudumdan, boy...