Επίλογος

11 3 10
                                    

Όταν η συντροφιά επέστρεψε στο Σκιστό Λαγκάδι, μετά από αρκετές μέρες, πολλά είχαν αλλάξει. Η μάχη ενάντια στον Σάουρον, μετά την καταστροφή του Δαχτυλιδιού είχε στεφθεί με απόλυτη επιτυχία, ενώ ο Άραγκορν στέφθηκε βασιλιάς της Γκόντορ με την Άργουεν βασίλισσα στο πλάι του. Όταν έφτασαν εκεί, ο Έλροντ, οι ακόλουθοι του και οι γιοι του είχαν ήδη αναχωρήσει για το γάμο και τη στέψη τους, έτσι οι τρεις φίλοι λυπήθηκαν που δεν προλάβαιναν να πάνε, χαίρονταν όμως αφάνταστα για αυτούς, επίσης το προσωπικό του αρχοντικού τους ενημέρωσε και για τη Συντροφιά του Δαχτυλιδιού. Κατά τη διάρκεια της περιπέτειας τους χωρίστηκαν και πέρασαν και εκείνοι πολλές μάχες και κακουχίες, ενώ έχασαν και ένα μέλος τους, τον Μπόρομιρ, ο οποίος θυσιάστηκε για να προστατεύσει τον Φρόντο και τα άλλα Χόμπιτ.

Έμειναν εκεί για κάμποσες μέρες, περιμένοντας τον Έλροντ και τους γιους του με την ακολουθία τους να επιστρέψουν. Ήταν και οι τρεις γαλήνιοι, αν και υπήρχε και μια θλίψη συγχρόνως στα μάτια του Έλροντ που θα αποχωριζόταν την κόρη του. Αφηγήθηκαν οι μεν στους δε όλα τα γεγονότα και ο Ξωτικός Άρχοντας τους διοργάνωσε δείπνο προς τιμήν τους για την πολύτιμη προσφορά τους στον Βορρά. Την αμέσως επόμενη μέρα ήρθε μήνυμα στο Σκιστό Λαγκάδι ότι κάποιοι εχθροί που είχαν απομείνει, κυρίως Ορκ και Τελώνια, σχεδίαζαν να επιτεθούν στο Μπρι και το Σάιρ, και οι Ανθρώπους και τα Χόμπιτ που κατοικούσαν σε εκείνες τις περιοχές θα χρειάζονταν ενισχύσεις. Έτσι, ο Έρανταν, η Άντριελ και ο Φάριν με τη συνοδεία του Έλανταν και του Έλροχιρ βρέθηκαν για μία ακόμα φορά εκεί από όπου ξεκίνησαν, εκεί όπου γνωρίστηκαν και δημιουργήθηκε η συντροφιά τους. Μπροστά σε τόσες σκληρές μάχες που είχαν όλοι δώσει, αυτό τους φαινόταν σαν μία βόλτα στο δάσος!

Όσο για τον Μπέλεραμ, εκείνος πέταξε πίσω στο σπίτι του και στον Άρχοντα Γκουαχίρ. Κουβαλούσε ακόμα το φορτίο της απώλειας των δύο συντρόφων του και όφειλε να ενημερώσει τον άρχοντα του και να υποστεί τις συνέπειες, αφού ένιωθε υπεύθυνος για το χαμό τους. Φυσικά, ο Άρχοντας Γκουαχίρ δεν τον τιμώρησε ούτε τον κατηγόρησε.

...

«Τώρα, όλοι φαίνεστε κουρασμένοι απ' το ταξίδι και πεινασμένοι, οι λεπίδες σας ίσως χρειάζονται λίγο ακόνισμα επίσης. Μπορείτε να κατευθυνθείτε στο Μπρι στο πρωί, έτσι και αλλιώς η μάχη δεν έχει ξεκινήσει ακόμα,» είπε ο Χάλμπαραντ, όταν γεμάτος χαρά τους υποδέχθηκε.

«όχι, Χάλμπαραντ... πρέπει να πάμε από τώρα εκεί, ούτως ώστε να προετοιμαστούν και να τους περιμένουνε. Δεν γνωρίζουμε πότε ακριβώς α χτυπήσουν.» αντέτεινε ο Έρανταν.

Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών: Ο Πόλεμος στον Βορρά #SCBC2024Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ