§³

21 5 19
                                    

"Selam felix ve sen?"

"Hwang derler." Felix'in aralarına yeni iş için girdiği zorba grubundan Zio'ya Hwang cevap verdi. "Anladım hwang." Hwang'ın gözleri onları izlerken aralarında oturan felix'de durdu ve gözleriyle onun kendisini takip etmesini işaret ettiğinde yürümeye başladı.

"Hemen geri döneceğim" Felix hemen ayağa kalkıp Hwang'ı takip ettikten sonra onun önüne geçti, "Dinliyorum Hwang" Hwang etrafı kontrol ettikten sonra Felix'in kulağına eğildi ve fısıldadı, "Bir anlaşma yapalım. Ben öldüreceğim ve sende tuzağa düşüreceksin. Herhangi bir itirazın var mı?" Felix'in sessiz kaldığını görünce Hwang memnuniyetle gülümsedi, "Ben de öyle düşünmüştüm."

"Bu gece bir doğum günü partisi var. Zio'yu doğum gününde öldürmek acımasız bir fikir ama mantıklı." Hwang, Felix'in önerisini düşündü ve onaylayarak başını salladı. "Acımasızlığı siktir et, iyi bir fikir." Hwang, aklında bir plan oluşmaya başlayınca Felix'e hemen gitmesini işaret etti; şimdilik onlarla iyi ilişkiler sürdürmesi gerekiyordu.

"O çocuk kimdi, siyah içinde bir eziğe benziyordu." Zio, Felix'i görünce iğrenmiş gibi dilini çıkardı ve diğerleri de güldü zio'nun hwang hakkında yaptığı şakaya. Felix sessizce orada oturmaya devam etti ve Zio'nun şimdilik arkadaşlarıyla birlikte Hwang'la dalga geçmesine izin verdi.

"O ezik çocuğu doğum günü partisine getir, onunla eğleneceğim" Felix öfkeyle güldü ve başını salladı. "Elbette getireceğim." Felix, onların konuşmalarını dinlerken aklından birçok şey geçiyordu ama huzurunu bozmadı aksine heycanlanıyordu. Felix, onlar etraftaki herkesi zorbalarken, Zio'nun zaman zaman onu izlediğini fark ettiğinde gülümsedi. Onu nasıl tuzağa düşüreceğini artık biliyordu.

***

"Sadece aptal zavallıyı oyna ve gerisini bana bırak hwang."

Hwang, Felix'in önerisine omuz silkti. Sadece bu sefer onun oynamasına izin verecekti. Felix kapıyı çaldığında, Hwang başını eğdi. "Hoş geldin Felix!" Zio Felix'e sarıldıktan sonra Hwang'a döndü ve alaycı bir şekilde gülümsedi, "Sen de hoş geldin, çirkin." Hwang, ona bakmadan bile ve küçümseyici bakışlar attığını hiseddebiliyordu, bu yüzden gülümsedi ve hiçbir şey söylemeden içeri girdi. Felix, Hwang'ı takip etti ve etrafına baktı, bütün zengin piçlerin çocukları etraftaydı, hiçbiri hiçbir işe yaramazdı.

"Felix, hadi içelim!" Felix sesin geldiği yöne döndü ve gülümsedi, Zio ve arkadaşlarının olduğu masaya oturdu ve içmeye başladı. İçmiyor olmasına rağmen içiyormuş gibi davranıyordu, gözleri yukarı kata çıkan Hwang'ı takip ederken. "Babam bana doğum günümde bu parfümü almış, fakir insanların yanına bile yaklaşamayacağı cinsten!" Felix, Zio ve arkadaşlarının bayat sohbetini dinlerken gülümsedi ama sonunda planı uygulamaya karar verene kadar sessizliğini korudu. "Peki Zio, ben de sana hediye aldım."

"Ama bu vermek istediğim özel bir hediye, yalnız kalmalıyız." Zio heyecan ve merakla kaşlarını kaldırdı ve ayağa kalktı, felix'e kendisini takip etmesi için yavaşça işaret etti ve yatak odasına doğru yukarıya çıktı. "Dürüst olmak gerekirse, hediyeyi gerçekten merak ediyorum, bu yüzden acele etsen iyi olur." Felix gülümsedi ve odasına girdiğinde onu yatağına doğru yönlendirdi omuzlarından. "Sabırlı ol, bu en iyi hayatın boyunca asla unutamayacağın bir hediye olacak."

"Aynı zamanda bu alacağın son hediye de olabilir."

Zio, Felix'in söyledikleri karşısında şüpheyle gözlerini kıstı, ama sonra Felix'in giydiği gömleğin düğmelerini yavaşça açtığını görünce gülümsedi ve onu izlerken yatağa yaslandı. "Daha heyecanlı olmalı, bekle" Felix dedi ve gülümseyip odadan çıktı, Zio ise onun ani kararı karşısında şoktaydı. "Nereye gidiyorsun?"

Scream - HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin