8. sanki ona aşık oldum

76 43 0
                                    

Aşk ne? Beyinmi  aşık olur yoksa kalp? Zanedersin ki geçici bir şey olur ama geçmez. Açır kanadır sonrayasa iyleşmeye başlar. Bu zaman alır.
Zil çaldığında hemen çantamı alıp sınıftan çıkdım çok sinirliydim bu çocuk sanki her şeyimi elimden almış gibiydi kalbimi bile.  Anlamıyordum kimse dersde iyi oldukda mutlu oluyordum ama nedense o iyi olduğu şeyleri kıskanıyordum  birden "Leyla " diye  beni çağırdı. onun sesiydi kalbim hızlı atıyordu asla böyle olmamışdı. Durdum  ve ona taraf dönüb sinirli şekilde " evet bir şeymi oldu" bana yakınlaşıb " seninle konuşmak istiyorum ama burda diyil gel benimle lütfen" kolumdan tutup beni kimse olmayan yere, müzik odasına getirdi kolumu elinden kurtaramadım ve ayaklarım onunla gitmek istiyordu.  Çok heyecanlıydı gözlerini çok kaçırıyordu ve elleriyle oynuyordu bense çok heyecanlı ve ne diyicekcesine gözlerimle  ona bakıyordum. Birden konuşmaya başladi. "Leyla ben bunu sana nasıl söylüycem bilmiyorum benim seni oyaladığımı  zanediyorsun ama ben okula ilk geldiyim gün senin gözlerini baktığım  gün sana aşık oldum. Bunu sadece bir eğlence zanetmişdim ama sonra bu bir aşka dönüştü. Seni her gördüğümde heyecanlanıyorum. Her gözlerine baktığımda iyileşiyorum. Ama sen bana böyle davrandıkdaysa mahv oluyorum. Ben senin gözlerin sahesinde iyi insana dönüştüm gitdiğim okularda insanlara kötü davranıyordum ama senin sahende burda hiç kimseye kötü davranmadım senin gözlerin beni iyleşdirdi" ellerimden tutdu ellim ayağım buz gibiydi ilk kez bana kimse böyle sözler söylüyor kalbim sanki yerinden çıkacak gibiydi birden kendimi toparlayıp tutulan ellimi çekib ona bir tokat atdım.   Bağırarak  "sen salaksın gerçekden sen anlamadınmı beni. Oğlum bak bana ben bazı kızlara benzemem bu laflarına aldanıb sana sarılıcam falanmı düşündün? bak kendine gel senin çok para ola bilir ama o parayla beni satın alamasın bu sözlerine asla inanmam git bu lafları başka kızlara de. Birde bana böyle sözler için çağırma ve bana hiç selam bile verme" Kapıdan sinirli şekilde çıkarken " gözlerin rahmetlik anneme benziyor ben her gözlerine baktığımda annemi yanımda hissediyordum tamam bundan sonra sana selam bile vermem Özur dilerim "   hemen odadan çıkıp hızlı şekil de otobüs durağına geldim. Eve gitmeden önce her zaman babamla gitdiyimiz deniz kenarına gitmek istedim kulağıma kulaklığımı takıp her zaman gibi Semicenk şarkıları dinliyordum.  İlk kez Semicenk   haklı geliyor du bana " Her şey gerçekten masal gibiymiş semicenk"Deniz kenarına çatıb oraya düşdüm.   kulaklığımı yerine koyub ağlamağa başladım. Canım çok yanıyordu asla böyle olmamışdı . Bende sanki ona aşık olmuşdum.  burada yalnızdım birden arkamda el hissettim korkub yere yıkıldım bu Geceydi. " Ne istiyorsun" diyerek  gözyaşlarımı silmeye çalıştım." Hiç bu kez hiç bir şey istemiyorum sadece neden ağlıyorsun? Yoksa aşkımı oldun?  Diyerek yanıma oturdu onu sadece ben göre biliyordum. "Sen  nereden biliyorsun yoksa içimide görüyorsun" diyerek güldüm." Hayır içini görmüyorum sadece kızlar bu yüzden ağlar. Kim bu aşık olduğun çocuk."  Diğerek gözlerimin içine tam bakmağa başladı kendimi çok kötü hissediyordum ona her şeyi anlatmak ve bundan kurtulmak istiyordum. " Ozan müdürün oğlu o bana aşk olmuş ama bende kaliba ona aşık oldum. Ne yapacağımı bilmiyorum? Bir tarafım  çok korkuyor bir tarafimsa çok mutlu." "Bak Leyla o senin dengin bile degil biraz senile takılır yeni bir kız gördükdeyse seni hemen terk eder.  Bazı  erkeklerin yaptığı gibi. Zengin züpelerinden biri o da bench korkak . Aşk acıdır, aşk mavh eder, aşk seni yok eder. Onun için aşık olma buna engel ol  kalbine digil beynini dinle çünki kalp doğru insanı sana söylemez. Bir defada onun için ağladığını görürsem seni ben mavh ederim kendini toparla ve kendi güçlerini bulmaga çalış beni burdan kurtar.  ikimiz el-ele verib katilimi bulalım kötü insanları mahv edelim. " Diyib yok oldu çok karip bu kız  Kendisi bile ne istediğini bilmiyor. Ama doğru söylüyor kalpimi digilde beynimi dinlemeliyim.  Saate baktığımda 17:00. Telefonuma her kes aramış tabide ararlar merak ederler hemen burdan bir taksi çevirib eve gitdim. Eve girdikdə annem bana sarilib " Neredesin sen? çok korkdum başına bir şey geldi diye deliriyordum " "Hiç anne kütüphanediydim özür dilerim" diğerek akşam yemeğimi yeyib uyudum.

Ölüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin