teşekkür

36 3 5
                                    

Şimdi yazacaklarımı hangi sıfat ile yazdığımdan emin değilim ama siz istediğiniz gibi okuyabilirsiniz. Yazarınız veya arkadaşınız olarak, nasıl isterseniz.

Bu fici yazmaya başladığımda hayatımdan hiç çıkmayacağını düşündüğüm kişilere sahiptim. Şimdi bu ficin sonu ve o kişilerden hiçbiri yanımda değil. Bazıları en kötü haliyle terk etti beni, bazıları beklenmedik bir anda çekip gitti. Bu kitaba devam etmem için ısrar eden fakat hayatımdan çıkan o kişiye de çok teşekkür ederim. Kötü şeyler yaşasak bile beni kırmadan söylediğin tek şey bu kitaba devam etmemi istemendi. Bir yerlerde, gizli veya değil, umarım kitabı okumaya devam etmişsindir.

Ve siz, benim en değerlilerim haline gelen bu kitabın okurları. Ben size o kadar çok bağlandım ki... Şuanda bu kitabı bitiriyor olmak bana cehennemi yaşatıyor.

Kimin nasıl düşündüğünü bilmiyorum fakat teşekkürler benim için en önemli şeyler ve kesinlikle en değerli teşekkürlerimden birisi de size. Attığım her yeni bölüme yorum yapan, oy veren ve bana bu kitabı devam ettirmem için destek olan herkese teşekkür ederim. Bazen tutunacak hiçbir dalım kalmadığında benim kurtarıcım siz ve bu kitap oldu. Bu yüzden size çok ama çok teşekkür ederim. Farkında olmasanız bile beni binlerce uçurumun eşiğinden çekip kurtardınız.

Bu kitapta Lalisa'yı sorunlu bir genç kız olarak yazmamı sağlayan şey kendi benliğimdi. Kendi hayatımda gözlemlediğim şeyleri, karakterimi ve başka şeyleri Lalisa olarak bu kitaba geçirdim. İlişkilerde genellikle sorunlu taraf ben olduğum için Lalisa'yı da sorunlu taraf olarak oluşturdum. Belki Lalisa'nın ulaştığı mutlu sona ben de bir gün ulaşırım umuduyla yazdım bu kitabı.

İyisiyle kötüsüyle ben bu kitabı çok sevdim ve sevmeye de devam edeceğim. Umarım kitaptaki Lalisa ve Jungkook'u sevmişsinizdir. Onlar tüm kişisel problemlerine rağmen birbirlerine sıkıca tutunuyorlar. Benim için çok değerliler. Onlar için yarattığım evrende her zaman mutlu yaşamaları dileğiyle.

Bu kitabın değerli okurları, bu kitabı bitirdim diye bir daha liskook yazmayacağımı düşünmeyin sakın. Kafamı biraz rahata kavuşturduğumda yepyeni bir konuyla tekrardan aranıza döneceğim. Beni unutmayın sakın ha

Çenesi düşük ve duygusal yazarınız yine çok uzun konuştu.

Evimi terk ediyor gibi hissediyorum 🥺

Tekrardan çok teşekkür ederim. Fuckin Genius evrenindeki Liskook çiftine sesleniyorum, lütfen hep mutlu kalın.

Yepyeni kurgularda görüşmek üzere. Sizi seviyorum!!
🥹💖

fuckin' genius | liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin