GUİTAR NUMBER:8

18 2 0
                                    

Jeonginde seungmin gibi kendisini korkuluğa yaslamış kafasını yukarı kaldırıp yukarıdaki yıldızları izliyordu. Seungmin ise yukarı bakan jeongini süzmeye başlamıştı. İki düğmesi açık olan gömleği deri olan pantolonu ve elindeki yüzükler ile gayet güzel bir kombindi.

Jeongin- ne zaman gidiyorsunuz?

Seungmin ani  soru ile biraz duraksamıştı.

Seungmin- bilmem babanlar bunun üstüne bir kutlama yapmak istiyordu belki içiyorlardır kim bilir?

Jeongin kısık sesle "lanet olsun" demiş. Tekrar açılan balkon kapısı ile ikiside bu sefer  kapıya dönmüştü.

Chaeryong- abi birşey konuşmamız lazım gelsene bir

Jeongin  "bir sorun mu var dercesine bakarken" chaer ise "yani gelsen iyi olur " gibisinden kafasını sallamıştı. Jeongin ise onu onaylayarak içeri girmiş  ve balkonun kapısını kapatmıştı.

Jeongin-evet chaer sorun ne peki?

Chaeryong- sorun yok aslında onun yanında gerçekten rahatsız hissediyor gibiydin ondan çağırdım

Jeongin-teşekkürler minik meleğim

diyip kafasını öpmüş. Aşağı doğru inmiş ve barın önüne oturmuş 2 dk sonra yanlarına gelen mark ile sohbete başlamışlardı.

Mark-Ee minik tilki ne haber var

Jeongin- hiiç imzalandı artık yeni ortaklar kim'ler biliyorsunuz. Seung konuşmaya çalıştı bende konuşmadım işte öyle. Sonra kurtarıcım geldi öyle yani

Chaeryong- wuaaa bana kurtarıcı dedi. İyi yapmışsın abi boşver konuşma onunla ben varım burda

Mark- ee ben neyim burfa şerefsiz mi?

Chaer abisine sarılıp Mark'a dil çıkardıktan sonra abisinin yanağından öpüp tekrar eski haline geri dönmüş mark ise chaer'e dil çıkarmış jeongin ise ikilinin bu hallerine gülüyordu.

Chaer abisine bakmış ki bu jeongin'den birşey isteyeceği anlamına geliyordu.

Jeongin- mark şuna bir içki yapar mısın ama hafif olsun

Chaer 'yess' diye sevindikten sonra abisinin yanağından öpüp tekrar yerine oturmuştu. Birkaç saniye sonra önüne gelen Bellini ile biraz büyük bir yudum almış ve derin bir nefes vermişti. Jeongin kardeşine birşey olduğunun farkındaydı ama o söz etmeyince o da konuyu açmamışı.

Jeongin- mark bana bir Long Island Ice Tea yapar mısın

Chaer duyduğu sözcükler ile öksürmeye başlamıştı. Mark ise emin misin dercesine bakışlar atıyordu. Jeongin ise kafa sallayıp içeceğini beklemişti. Sonra ise kafasını chaer'e döndürmüş biten içkisi ile chaer'in kolundan tutup güvenliklerin yanına götürmüş ve eve bırakmalarını istemişti. Jeongin her ne kadar kız kardeşinin bağırışlarını duysada siklememiş içeri tekrar girmişti.

Tekrar bar sandalyesine oturmuş, yanında yeni oturan kişiyi görünce bir iç çekmişti. Mark "chaer nerde" dercesine bakışlar atarken "eve götürmelerini istedim" dercesine bakıyordu. Jeongin içkisinden bir yudum alırken yanındaki kişiye bakmış aperol kokteyl içtiğini görünce tekrar içkisinden bir yudum almıştı.

Jeongin kafayı dağıtmak istercesine mark a el sallamış ve dans eden insanların arasına karışmıştı ama onu izleyen bir çift gözden habersiz şekilde izlendiğinin farkında bile değildi. Jeongin gece sonuna doğru elinden tuttuğu birisi ile yatak odasına geçerken ne yaptıklarından bir haber bile değildi.

Gözüne gelen güneş ışıkları ile uyanmış ağrıyan başı ile sızlanıp yan tarafa döndüğünde yanında ondan daha sarhoş olan çocuğa bakakalmıştı. Dün red yediği kişi ile sabah aynı yatakta olacaklarını ve birbirleri ile sevişeceklerini hiç hesaba katmamıştı.

Jeongin arkasındaki ağrı ve tüm vücudundaki morluk ve ısırıklara bakarak "cidden mi diye" banyoya gidip  yıkanıp direkt olarak okula doğru gitmişti.

Seungmin ise sabah hiç uyanmadığı kadar huzurlu uyanmış saatte bakıp banyoya ilerlemiş boynundaki morluklar ve ısırıklara bakmıştı.

Bir an durup düşünmüş gece kim ile yattığını sorgulamaya başlayacakken banyoya girip düşünmeye çalışırken başı daha da ağrımaya başlayınca boşvermişti.

En sonunda boyunlu kazak giyip  okula doğru arabayı sürmeye başlamıştı.

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

HALLOOO SONRAKİ YENİ BÖLÜMDE GECE NELER OLDUĞUNU YAZİCAM MUHEEHHE

GUİTAR/ SEUNGİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin