Bölüm Bir ✨

209 14 2
                                    


Treena ve Morphy gelinlik provasından sonra milkshake ısmarlayıp güneş gören bir masaya oturdular. Treena alaycı bir tavırla ;

- Yorulmuş görünüyorsun davetiyeleri alacağız daha.

- Yapma... Treena

- Yoksa şimdiden şikayet etmeye mi başladın?

- Seni ne kadar sevdiğimi biliyorsun.

Morphy'nin yanağını öptü ve hızla ellerini çırparak ;

- Hadi kalk bakalım acele et de davetiyeleri alalım, sonra da hastaneye uğramam gerekiyor.

▫◽◻⬜⬛◼◾▪

Treena kendini yatağa bıraktı. Yalnız yaşıyordu. Ailesini küçükken kaybetmişti. Kapının tıkladığını duydu ve saatine baktı. Gece yarısını geçmişti. Zıplayarak kapıya yaklaştı ;

- Kim o ?

- ....

- Morphy ? Sen misin ??

- ....

Kapının deliğinden baktığında kimseyi göremedi. Yavaşça kilidi çevirip kapıyı açtı. Etraf da kimse yoktu. Kapının paspasında ki kutuyu farketti. Etrafa göz atarak kutuyu yerden aldı. Yavaşça kapıyı kapatıp üç kez kilitledi.

▫◽◻⬜⬛◼◾▪

Treena kahkaha atarak kutuyu incelemeye başladı büyük ve süslü bir kutuydu.

- Sevgilim bana hediye mi göndermişş(!)

- Dıtttttt!

Ani bir hareketle kutuyu yere attı ve gergin bir şekilde sesin nerden geldiğini kavramaya çalıştı. Sinir bozucu bir ses yankılanıyordu. Panaromal olaylarla ilgilendiği için korkmamıştı. Ama meraklı bakışlarıyla Morphy'nin şaka yaptığını düşündü. Kutuyu yavaşça yerden aldı ve kapağını kaldırdı.

Koca bir kutuda kutunun içinde kaybolavak kadar ufak bir zarf vardı. Şaşırmıştı. Genelde Morphy böcek gönderirdi. Yapay kan kullanırdı - her ne kadar korkunç olmasa da - zarfa anlam verememişti.

Zarfı açmaya karar verdiği sırada köpeği Hummer'ın sesini duydu. Dışarda biri olduğundan emindi. Perdeyi araladı etraf da kimse yoktu. Hummer boşa havlamazdı. Kapüşonlusunu giydi ve fenerini aldı. Uzun çizmelerini ayağına geçirdiği gibi koşmaya başladı.

Orada biri vardı.

ZaliminÇığlığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin