Dnes je oficiálny Mamba day ,,že vraj" som videl na ig. Keďže hrával s číslom dresu 8 a 24. Je to pre mňa naozaj ikona. Doteraz nechápem prečo boh dovolil že zomrel tak mladý... Jediná možnosť ako si to vysvetľujem je že bol na tento svet príliš dobrý. Je 23:40 sobota večer a ja ako vždy sedím doma. Dnes výnimočne sám. Rodičia so sestrou išli na návštevu a ja ako introvert, človek ktorý sa nerád vyskytuje vo veľkej skupine ľudí sa veciam ako návštevy, oslavy vyhýbam. Dokonca som nebol nikdy ani na žiadnej party čo už je pre ľudí v mojom veku typické. Ale mňa práve tie veci čo sa ľuďom zdajú byť typické a že ich robí skoro každý, tak práve také veci ja nerobím. Možno práve preto som celé leto bez brigády... Len sledujem spolužiakov a spolužiačky okolo mňa ako majú brigády a každý z nich zarába peniaze. Nikdy som veľmi na peniaze nebol alebo celkovo na míňanie peňazí keďže nepochádzam práve z najbohatšej rodiny. Ale s ohľadom na nadchádzajúci školský rok mám obavy... Nie som ten typ syna čo neustále vypytuje od rodičov peniaze a ani na to niesom vôbec zvyknutý. Na druhú stranu moja mama je človek ktorý mi dá tie peniaze aj keď si ich nepýtam. Môj aktuálny stav v peňaženke je 25€ a na účte 8€. Na bankový účet mi posielal peniaze môj tato každý mesiac 30€ lenže cez leto prestal (aby som si našiel brigádu ktorú som si samozrejme nenašiel) takže dúfam že so začiatkom septembra znova začne posielať. Týchto 30€ mi dokonale pokryje 30€ na permanentku do posilňovne. Donedávna som sa chodil strihať kaderníčke no keď mi jedného letného dňa rovno zatvorila pred nosom zostal som šokovaný keďže nasledujúci deň sme s rodinou išli ku známym do Česka a ja som sa rozhodne nechcel vydať do zahraničia s tým že sa nebudem sám sebe páčiť. Vtedy som sa rozhodol že prekonám svoje introvertné ja a pôjdem sa dať ostrihať inde. Išiel som teda barberovi u ktorého som si to hneď zamiloval akurát že tých 17€ čo som u neho platil mi prišlo o dosť viac ako u kaderníčky u ktorej som vždy platil menej. Keby som mal viacej peňazí bolo by mi tých 17€ úplne jedno lebo barber čo ma strihal si tie peniaze naozaj zaslúžil. Moje vlasy naozaj nemám rád rastú ako hríby po daždi a po 2 týždňoch na mne nie je vidieť že som vôbec bol niekedy ostrihaný. Preto by pre mňa chalana ktorý je extrémny introvert a hanbí sa kade chodí bolo najlepšie raz za dva týždne sa dať ostrihať a zvýšiť si tým sebavedomie nebolo vôbec zlé. Keď počítam tak to je 34€ len na strihanie príde mi to naozaj vela na mesiac minúť len na tom ktovie či toľko peňazí vôbec cez jeden mesiac dokážem nahrabať budem musieť šetriť každý peniaz čo mi mama dá. Snáď to nejako víde. Neverím tomu ako ten čas rýchlo ide za mesiac budem mať 18 (snáď žiadna oslava lebo ma porazí) o chvíľu sa začína škola už budem tretiak. Príde mi to ako keby som len včera bol prvákom. A moja sestra má byť teraz prváčkou na tej istej škole ako ja? Neskutočné...