Logg: Kevin 8/6 2234
Jag gick mot mitt rum och tittade på alla människor. Dom flesta var redan medlemmar av gruppen Tiger SFDOs och hade det orangea märket på sina kläder. När jag kom fram till mitten av centrala rummet blev det kaous, två av Björnens SFDO grupp började tjafsa om vem som skulle ta han om AIRSoft filtrerna. Ingen av dom ville väll dö av smog i lungorna. Men man måste kunna samarbeta när man väll är där ute och fokusera på vad man ska göra.
"Kevin ! Får jag fråga dig en sak? "
"Kör till, vad är det Simon?"
"Du har ju varit ute flera gånger med din grupp. Och vi undrar om det blir några konflikter med era AIRsoft munskyddet filter?"
"Hur menar du då? Vad då för några konflikter?"
"Vem är det som har asvaret för dom?"
-"Vi alla har ansvar. Igår fick jag hjälp
av Stacy att byta munskydds filter.
Jag höll nästan på att dö av syrebrist.
Det gäller att ha koll på varandra där ute. "Dom båda tittade på varandra
"Oj det visste vi inte."
"Vi tar ansvar båda två om varandra så blir det mycket bättre. Jag vill inte att du ska bli sjuk och dö polarn. "
"Sjysst Dave det samma Simon."Dom båda började att packa dom skulle längre ut än vad jag och Stacy skulle.
Hoppas det går bra för dom var rätt unga.Jag fortsate bort till mitt rum och spanade in i Stacys rum hon var redan klar. Bäst att skynda sig och packa. Vad är det som behövs egentligen?
Ah jag tar med mig ett rep, AIRSoft munskydd och filter, min kniv med kompass, och en pistol med två magasin."Kevin klockan är snart fem är du klar så vi kan gå upp till luckan? "
Stacy hade satt upp sitt hår i en tofs så att håret inte skulle vara utvägen.
Hon såg vacker ut som vanligt och jag kunde inte få fram något att säga."Kevin vad är det? Vad har du packat ?
Jag har packat en förstahjälpen låda, en kniv med tändare, två pistoler och magasin, AIRsoft filter och munskydd.
Jag ville packa så lätt som möjlig.
Men jag ser att du har ditt rep som du nästan alltid har med dig.""Ja man har nästa altid användning av rep när man är ute på fältet.
Men det är en aning tungt för det är förstärkt med stål tråd i.
Min egen skapelse faktist."Vi började att ta på oss packningarna och gick ut till grupperna.
"Se nu till att inte sabba det. "
"Ja sir!"
"När ni är där ute så måste ni kunna lyssna på varandra och tolka era tecken. Kommer det fler adroider eller cyber zombies så försök inte spela hjälte. Allt fler har dött! Vi vill bara vara säkra att ingen finns kvar så grupperna har fått dela av sökandet. ""Ok Stacy häng med upp till ytan så kan vi prata via VocieCall. Jag ska hjälpa dig att få på dig utrustningen.
Du kan komma du med Kevin. Du har ju haft erfarenhet av det här förut.
Du kan ju visa Stacy hur man gör med headsetet.""Självklart soldat."
Jag tog på Stacy VoiceCall headsetet och sedan mitt. Knäppte på knappen för on.
"Hör ni mig?"
I lurarna har ni mig Laura Hopkins som vanligt hjälper jag er när ni sitter i klistret. Börja med att öppna luckan annars så blir det svårt att komma ut.
Ni är fyra stycken blir det lätt men annars så är den rätt tung.
ESTÁS LEYENDO
Lång väg hem
Ciencia FicciónFölj två helt olika historier om Ann och Kevin som strålars samman via ödet.