Zhou Guanyu
▪️
All this no ordinary love
Your kiss, a sky full of stars, hmm
Now I've got a purpose, I've got a reason
Your four-letter word
Gave me a whole new meaning, meaning
I've got a person, who made me believe in, more
More than the words could show you how I'm feeling
▪️Zhang Xia
Két szív. Két álom. Egy verseny.
Zhang Xia élete tökéletes. Mint az egyik legfelkapottabb K-pop idol, az életét kamerák vakujának kereszttüze, színültig töltött arénák, és aprólékosan kidolgozott nyilvános megjelenések jellemzik. Már régen megtanulta lélegzetelállító mosolyok mögé rejteni a valódi érzelmeit. Azonban sosem gondolná, hogy amikor az Azure Dragon Racing márkanagykövetévé válik szemtől szembe kerül a múltja egy olyan darabjával, amit évek óta próbál elfelejteni.
Zhou Guanyu életét az adrenalin és a sebesség jellemzi leginkább. Mint Kína saját csapatának - az Azure Dragon Racingnek - főpilótája mindent képes lenne megtenni a győzelemért. A szemei előtt csak a világbajnokság megnyerése lebeg, és nem engedheti meg magának, hogy elterelődjön a figyelme. De amikor Xia újrafelbukkan az életében, a nő, aki szó nélkül kilépett belőle évekkel korábban, a múltat és jelent elválasztó vékony vonal egészen elkezd elmosódni újra fellobbantva a tüzet, amely sosem hunyt ki igazán.
Évekkel korábban Shanghai vakító fényei alatt töltöttek egy szenvedélyes éjszakát, de a románc, ahogy elkezdődött véget is ért. Most, a hírnév és a versenyzés nagy tétekkel teli világában, Xiának és Guanyunak szembe kell néznie a közöttük dúló el sosem felejthető érzésekkel.Megtalálják-e a módját, hogy áthidalják a szakadékot a karrierjük és a szívük között, vagy a múlt sebei túlságosan leküzdhetetlenek?
A gyorsaság és az adrenalin világában néhány versenyt a pályán kívül nyernek.
A sztori nem követi egyik F1-es szezont sem.
Hosszú részek
Erőszak, trágár szavak, erotikus tartalom előfordulhat
YOU ARE READING
Starlight and Asphalt /Zhou Guanyu/
Fanfiction▪︎ Két szív. Két álom. Egy verseny. ▪︎ Zhang Xia élete tökéletes. Mint az egyik legfelkapottabb K-pop idol, az életét kamerák vakujának kereszttüze, színültig töltött arénák, és aprólékosan kidolgozott nyilvános megjelenések jellemzik. Már régen meg...