Yine kalmışım bir başıma.!

93 15 60
                                    

Kartallar yüksek uçar....

Yalarun: Çok geçmiş olsun Necip.

Sorunlu: Saolun. Dostlar sağolsun. Buda gelir bu da geçer. Bu arada 6 ila 8 ay kadar yokuz.

Tosunum: Sen niye yoksun dengesiz.?

Çingenem: Necip'in olmadığı yerde durduğunu ne zaman gördün mal.?

Oğuzuyanoğuz: Hakikaten öyleydi amk. Necip varsa var. Necip yoksa yok.

Necom: Hilal doğduğundan beri hiç ayrılmadık ki amk. Bu arada saol abim. Kıçla don gibiyiz. İnsanı bazen donu bile sıkıyor.

Sorunlu: İtirazın mi var la.? Nankör it. Dünden beri başındayım, gözümü kırpmadım. Senin için sevgilimi sattım.

Necom: O manada demedik mal. Aptal aptal konuşma da çık şu lavabodan. İki saat oldu amk.

Yalarun: Orada ne yapıyor o.? Bu kadar saat. Farklı bir fantazi türü mü.?

Oğuzuyanoğuz: Yok be abi. Bu salak güya ağladığını Necip'e belli etmeyecek. Sesi odada yankı yapıyor. Haberi yok gerizekalının sjsjjsjdjd

Peperone: Bu kız neden böyle , diye sorgulamayı bıraktım artık. Hilal de mantık arayanın beyninden şüphe ederim.

Eyşan: Antraman sırasında , yanlışlıkla Necip'in kafasına top atmıştım. 3 ay boyunca beynimi sikmişti manyak.

EksikVidam: Senin beynini sikmekle kalmış. Kapının arkasında Necip olduğunu bilmeden sertçe açtım ve kapı suratına çarptı. Burnu kanamıştı. Ruh hastası aylarca işkence etmişti bana. Hele bir gece uyuyorum. Tıkırtılara açtım gözümü. Açar açmaz yatağın dibinde suratıma eğilmiş birini görmemle korkuyla zıpladım. Yatak başlığına kafamı vurup bayılmıştım. 15 adet imzalı forma karşılığında uğraşmayı bıraktı.

Yalarun: Sadece 15 adetcik mi.? Benden her geldiğinde , en az 20 adet imzalı forma alıyor. Hemde altlı üstlü. Kudur Quaresma.! Kızının idolü benim.😎😏

Oğuzuyanoğuz: Yazık. Formaları hatıra olsun diye aldığını sanıyor.

Tosunum: Şşştt🤫 çaktırmayın öyle şansın zavallı.

Çingenem: Senden aldığı formaları satıyor. Benim formayı çerceveletip evinin duvarına astı. Yine beni geçemedin mi çen.? 🤣😂

Yalarun: Nasıl ya.? Ciddi misiniz.? Satıyor mu.? Hani satmıyordun yalancı it.

Sorunlu: Onların formaları duvarda asılı dursun. Baş ucumda sen varsın gönlümün sultanı. 🫠🥰

 🫠🥰

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kartallar Yüksek Uçar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin