2

26 2 0
                                    

* vošla som do izby a skočila na posteľ, začala som premýšľať o Danovy, je tak dokonalý... má tmavé hnedé vlasy aj oči, je vyšší odomňa a o rok starší...

* Dana a ostatných chalanov som spoznala nedávno keď som sa išla pozrieť na Paťa keď jazdil na trati , hned ako dojazdil spolu aj s chalanmi tak ma zavolal aby som išla za ním no a tak som sa predstavila aa do oka mi padol Dano ale moc som sa s chalanmi nerozprávala iba sa poznáme že po mene a to je celé, ale som si istá že Paťo im o mňe čosi rozprával, pokrútila som len očami a vtom ma napadlo , že by som si tiež mohla zavolať kamošku, keďze Paťo si sem pozval piatych.

Zobrala som si mobil a zavolala mojej najlepšej kamarátke (Natálií) ona tiež mala rada motorky ale väčšinou bola stále kdesi preč a moc sme sa nevýdali, tak som jej zavolala.

" ahoj nati."

"ahoj niki", ... " máš cez víkend čas ?" dúfala som že povie áno pretože nechcem tu byť len ako jediná baba medzi šiestimi chalanmi..,

" Áno mám " povedala a ja som začala skákať od radosti.. " no aby som ti to upresnila, na celý víkend idú rodičia na chatu aa to znamená že sme doma iba já a Paťo...a on si pozval chalanov knám domov a bude tu taká menšia že párty-prespávačka ,tak som sa ťa chcela spýtať že či by si neprišla aby som tu nemuslela byť sama ako jediná baba, prosím bude sranda a konečne ťa uvidím" povedala som a prosila nech povie áno.

Nat: " woow , tak toto bude ale víkend to si nesmiem nechať ujsť takúto príležitosť a keďže si to ty tak so mnou počítaj, a kto vlastne všetko príde ?"

" No príde že: Tomáš, Peter, David , Filip , David a Dan." , som sa začala úplne usmievať a blázniť s toho že naozaj prídu a

Nat: no toto bude ešte zaujímavý víkend.." povedala a oby dve sme sa začali smiať.

" Dobre nati takže ešte si dáme vedieť ale som rada že ideš ,konečne sa uvidíme."

" Áno jasné, teším saa ." A ukončili sme hovor.

Ešte som si s nati chvíľu písala a vtom niekto zaklopal na dvere.. " áno?"

" Ideme nakúpiť na celý týždeň ,budem potrebovať pomôcť ,nachystaj sa a o 10 minut nech si dole, čakáme ťa" povedala mama a išla preč.

Ja som vstala a nachystala sa dala som si iba riasenku a učesala vlasy. Otvorila som dvere a zišla po schodoch dole. Vyšli sme z domu a nasadli do auta.

Cesta netrvala dlho a tak sme nakúpili potrebné veci, veľa toho bolo ale tak keď to má byť na celý týždeň... Dorazili sme domov a spolu s bratom sme odnášali tašky do kuchyne na pult. Medzitým som mu povedala že cez víkend príde Natália a bude tu snami. Paťo iba prikývol a ďalej sme pokračovali s vykladaním nákupu. Keď už sme mali všetko hotové tak sme si s Paťom sadli na gauč a hľadali dobrý akčný film , mama zatiaľ pripravila popkorn a spolu s otcom si sadli vedľa nás.

Keď film skončil odišli sme každý svojou cestou do izieb... dala som rýchlu sprchu, skincare a zaľahla do postele. Ešte chvíľku som bola na tiktoku a potom som to vypla a zaspala...

Ráno som sa zobudila a uvedomila si že je pondelok.. , rodičia by mali byť už v práci a tak som vstala spravila hygienu obliekla sa a zišla dole do kuchyne. Uvidela som Paťa ako si sype cereálie do misky. Já som otvorila chladničku a vitiahla si jogurt.

Paťo:" čo máš dnes v pláne ? "

" Pôjdem si zacvičiť do gymu a potom pôjdem trénovať na našu trať , chcem sa zlepšiť" ..

Paťo:" okeej no já idem za kamošom do mesta , potrebujem kúpiť nové brzdy na motorku a zopár vecí, a potom idem s chalanmi na trať takže dnes budeš asi sama na našej trati.... teda pokiaľ by si chcela ísť so mnou aj s nimi si zajazdiť na trať"

" To vážne , môžeš so mnou počítať len ešte niesom taká dobrá na tej trati" povedala som trochu tichšie.

Paťo :" Jasné ,to sa zlepší uvidíš, len treba tréning" a začal jesť svoje cereálie ,ja som dojedla jogurt a povedal mi že ešte zavolá pred tím než pôjde na trať.

Kývla som hlavou a vybehla do izby a nachystala si tašku do gymu zobrala kľúče a šla na zastávku čakať bus. Dorazila som do gymu , dneska som mala chrbát a ramená. Dala si do uší sluchátka a začala cvičit. Keď som docvičila ,dala som si sprchu a čakala na bus domov.

Prišla som domov, Paťo tu ešte nebol tak som si zobrala jedlo od včera čo ostalo z večere. Aj jemu som nabrala na tanier a nechala položené na linke.

Dojedla som a bolo pól jednej nevedela som čo mam robiť s tak som sa rozhodla že pôjdem na trať dokiaľ mi Paťo nezavolá , aspoň budem pripravená na trať s chalanmi. " Uvidím Dana , ak tam bude ale mal by byť , teším sa, keď ho uvidím a začala som sa usmievať jak sprostá "

Vbehla som do izby a obliekla si dres,gate, chrániče ,helmu a rukavice a šla do garáže.. kde už na mňa čakala moja láska " vytiahla som ju pred garáž a kochala sa tou nádherou predo mnou, ešte som skontrolovala nádrž a nakopla ju. Zavrela som garáž a už som si to šla našou cestou za domom na lúku s potom do lesa.

Milujem keď jazdím, ten adrenalín a to ako sa to po celom tele rozlieva v krvi je proste najlepší pocit...

Moto loveWhere stories live. Discover now