Selamlarrr! Ben Alice Black. Herneyse bu benim ilk kitabım, yazım yanlışları vs. olursa kusura bakmayınnn!
İyi Okumalar 💋
____________Yarın okul vardı, 11. sınıf olmuştum. Çok heyecanlı olduğum için uyuyamıyordum çünkü Şanlısoy Koleji'nde okuyacaktım. Evde tek yaşadığım için aşırı sessizdi ev.
Liseye geçtiğimden beri tek yaşıyordum. Ailem neyseki izin vermişlerdi.
Sevgilimden iki gün önce ayrılmıştım, beni aldatmıştı. Onun yanına giderken görmüştüm sonra biraz daha bekleyip onu takip etmiştim bir kızın yanına daha gidip ona da 'sevgilim ben geldim' demişti. Ondan sonra birkaç kızla daha konuşmuştu anlayacağınız birsürü kız ile aldatılıyordum. 2 gündür ağlıyordum ve ağlayınca uykum geldiği için devamlı uyuyordum bu yüzden şimdi uykum yoktu.
Ama sabah gözlerim şişmiş bir şekilde uyanmak istemediğim için uyku ilacı içmeliydim. Kalkıp komidinin çekmecesinden aldım ve içtim.
Uyku ilacını böyle zamanlarda kullanmak için saklardım. Uyku ilacını içip uzandım, uykuya dalabilmiştim.
Sabah 05.09'da uyanıp banyodaki rutin işlerimi hallettim.
Okul çantamı hazırladım.
Siyah bir tişört crop, siyah dar pantolon, siyah spor ayakkabı, siyah takılar ve beyaz bandana ile güzel bir kombin yapabildiğimi düşündüm ve kombinime uygun hafif bir makyaj ile güzel görünüyordum.
Evden çıkıp taksiye bindim ve Şanlısoy Koleji'nin adresini verdim.
Vardığımda ücreti ödeyip indim.
Okul çok büyük ve güzeldi. Hemen bahçedeki sınıf sıralarından 11-E sınıfını bulup en arkaya geçip törenin başlamasını bekledim.
Tören bittikten sonra hızla bir sarışın çocuğa sınıfımı sordum. "Şey merhaba, 11-E sınıfı nerede acaba?"
Sarışın çocuk, " Merhaba bende 11-E sınıfındayım sen yeni öğrenci olmalısın, gel beraber gidelim. Bu arada ben Barlas. Senin adın ne?" çok Güler yüzlü çocuktu. " bende Rüya, tanıştığıma memnun oldum." dedim.
"Bende memnun oldum" dedi ve sınıfa çıktık.
Sınıfa girdiğimizde "istersen benim yanıma oturabilirsin. Hem teneffüste arkadaşlarımla tanıştırırım seni?" dedi Barlas.
"Tamam" dedim.
En arka sıraya geçtik ben duvar kenarına o ise yanıma geçti.
Buradaki hocalar ilk gün ders işlemezlermiş. Tanışma şeysinden sonra boş bırakırlarmış. (keşke her okulda öyle olsaydı beeee)
Barlas "Bak orta sıradaki önden başlayarak ilk 7 kişi arkadaşlarım, sıra oraya gelince dinle ki isimlerini önceden bil" dedi.
'Tamam' anlamında başımı salladım. Sonunda sıra oraya gelince dinlemeye başladım.
Barlas'a çok benzeyen çok kelimesi az kalır resmen aynısı olan kız; "ben Hayat, Hayat Keskin"'dedi. Sanırım Barlas ile ikizlerdi. Yanında ki esmer kız "Ben Masal, Masal Demir" dedi.
Arkasındaki bembeyaz tenli siyah saçlı kız; "ben Su, Su Çelik" dedi. Bu arada cidden çok güzeldi bembeyaz tenli, siyah saçlı, yeşil gözlü, kendiliğinden kırmızı dolgun ama küçük dudaklıydı. Yanında ki esmer çocuk "ben Atlas, Atlas Tek" dedi.
Onların da arkasında ki kumral çocuk "Ben Ateş, Ateş Şanlısoy" dedi. Allah var çok yakışıklıydı ve herhalde kolejin sahibinin oğluydu. Onun yanında ki sarışın çocuk "Ben Ege, Ege Yılmaz" dedi.
Arkasında ki kumral çocukta " ben Berkay, Berkay Yiğit" dedi. En sonunda sıra bize gelince ilk Barlas başladı. "Ben Barlas, Barlas Keskin" dedi sora bana gelince "ben Rüya, Rüya Kara" diyerek kendimi tanıttım.
Hoca bizi boş bırakıp gidince Barlas bana döndü ve konuşmaya başladık.
Gülerek konuşmaya devam ediyorduk o sırada Ateş adlı çocuğun bakışlarını üzerimde hissettim. Hissedebiliyordum yani bence bunı herkes yapabilirdi, hissedebilrdi veya ben böyle şeyleri hissedebildiğim için öyle sanıyordum bilemiyorum.
____________
Tekrardan selamlarrrr 💋♾
511 kelime oldu bölüm bence ilk bölüm için gayet güzel bir sayı 511, sizce?
Sadece ana karakterlerin fotoğrafını bulabildim, ama bilemiyorum belki hayal gücünüze bırakırım, o yüzden şuanlık karakterlerin fotoğraflarını koymadım.
Herneyse lütfen yorumlarda fikirlerinizi belirtinnn. Byessssss! ❤️🩹💋♾
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okulum
RomantiekSelamlarrr! Ben Alice Black. Herneyse bu benim ilk kitabım, yazım yanlışları vs. olursa kusura bakmayınnn! İyi Okumalar! 💋♾