Késő délután van, már szinte este. A napfénye már sokat nem ér a föld ezen pontján. A lámpák is már felkapcsolódva. Kitti a 17-es villamoson a szokásos tömegbe próbál hazajutni. Péntek van, sietne haza. Végre eljön a buli amire egész héten várt. Szerelmével újra együtt lehet ráadásul a hosszú hét után végre feloldódhat egy kis szórakozással.
Rohan is fel a lépcsőházba és izgalmában alig talál bele az ajtónak zárjába. Mentségére legyen szólva, hogy a neon aminek meg kéne világítania a folyosót, villódzik. Hiába jelezte már a közös képviselőnek. Végre ki tudja nyitni az ajtót, de ahogy lépne be a Félix egy hatalmas nyávogással üdvözli őt. Az ajtó túl oldalán mosolyogva ül Kitti macskája. Illedelmesen, egyenes háttal, farkát maga alá görbítve. Mintha csak egész nap itt ült volna és várta volna azt a pillanatot amint gazdája hazajön.
- "Hát szia Félix . Már vártál rám?" - Gazdája hajolna le a macska felé, aki egy ugrással kikerüli az őt korlátozni akaró szorító kezet és egyből a konyha felé gyalogol. Peckesen, égbe álló kunkori farkával vonul a fekete macska a célja felé.
-" Persze, persze. A kaja az első."- Nyugtázza a lány a macskája kevésbe sem szokatlan viselkedését. A lány leveszi táskáját, megropogtatja nyakát, majd a konyhába megy, hogy ki tudja szolgálni a „kis herceg" óhaját. Kitti a szekrénybe nyúl, Félix pedig a lába körül tekergőzik, akár egy kígyó. A macska dorombolását még a lakáson kívül is hallani lehetne. Csörögnek az apró kis barna szemek, hull alá a finom eleség a macska tányérjába. Még az utolsó kis táp szem sem ért földet, Félix már veti magát bele a macska eledel felszippantásába.
-"Lassabban! A végén még belefulladsz."-Mosolyogva, de fejét csóválva nézi, ahogy a macska, úgy eszi a tápot, mint aki még ezen a héten nem kapott enni.
Kitti, szép komótosan a nem túl messze lévő ágyához cammog és tárt karokkal, egyenesen az ágyába dől. Mélyeket sóhajtozva a munka fáradalmai után. Pár percet még itt tölt. Félix is megérkezik. Felugrik az ágyra, majd átvándorol a gazdája hátára és azt kezdi el dagasztani.
- "Félix, kérlek ne tedd tönkre ezt a ruhámat." - Hirtelen Kitti felpattan az ágyról. Macska a levegőben még haragosan hisszent egyet. -"Te jó ég. Készülődnöm kellene."- Pólóját egyből az ágyra hajítja. Ez után útja egyből a fürdőbe vezet. Az ajtót résnyire nyitva hagyja. Félix be is kúszik a kis lyukon. Felnéz a gazdájára aki, sürgősen szabadul meg a ruhájától és veti be magát a zuhanyzó alá. Fel is sikít mikor a még hideg víz alá beáll, de ez most nem lényeg. A párja kedvéért ez is bőségesen belefér. A gyors zuhany után még a testszőrzetétől is frissen megszabadul. - "Félix! Mennyi az idő?"- Néz rá a lába mellett ülő macskára Kitti. Félix visszatekint, majd ő maga is elkezd mosakodni. -"De jó lenne néha ha tudnál beszélni."- Rohan ki a fürdőből. Vizes talpával még meg is csúszik, mielőtt a telefonjához érne. Szívéhez kap és fújtat egy kicsit. - "Még az hiányzik, hogy el is essek."- Kijelzőre tekintve látja, hogy még 30 perce van arra, hogy elinduljon. Gyorsan az ágyára huppan és a nem túl hosszú haját bevasalja. Körmére sok idő már nem jut. Nem cicomázza túl. Vörös lesz, úgy is ez Péter kedvenc színe. Alig szárad meg a kezén a festék, már kapja is magára a pólóját és rövid lenge fehér sortját. Felülre egy Piros-fehér színű hosszú ujjú topot vesz fel aminek a két válla ki van vágva. Gyorsan a tükör elé topog a fehér-piros deszkás cipőjében. -" Peti biztosan nem fogja tudni türtőztetni magát."- Kuncog magában. Kulcsait magához veszi és rohan az ajtóhoz. Még egy mondat elejéig visszafordul. -" Félix, ne várj haza. Lehet ma este Petinél alszok, de terveim szerint." - Kivesz a kis táskájából kettő óvszert - "Nem csak alvás lesz."- A lány elvörösödik és zavarában kuncog. -"Ne feledd, hétfőn orvoshoz megyünk!"- Kitti bezárja maga mögött az ajtót. Félix még hallja, ahogy a lift elindul, majd ő is az ablakhoz siet és végignézi azt, ahogy a gazdája siet a sárga taxihoz. Taxi elindul és elviszi a Félix gazdáját. Még percekig az ablakban nézi Kitt hűlt helyét, majd az ágyra hanyagul dobott felsőjére fekszik a macska és álomba szenderül.
YOU ARE READING
A beteljesült kívánság.
Teen FictionEgy összetört lány egy görbe este után az egyszem macskájával marad otthon. Csillagok meghallgatják kívánságát, de vajon tényleg erre gondolt?