Сьогодні особливий день для Естер Мелфой. Вона сьогодні їде в Гоґвортс! Доречі! Я вам не показала як вона виглядає!
_______________________________________________________________
Анкета
Естер Мелфой
Друзі:Нема
Родичі:Мама, тато і брат Люціус
Любимий колір:ніжно синій
Знайомі чистокровні сім'ї: Блек, Крауч, Лестренж.
Хобі:Грати на фортепіано і скрипці
Стиль одягу:класичний
Чистокровна_______________________________________________________________
Естер мила, добра, позитивна і активна дитина але тоді коли треба вона холодна, стримана, жорстока і смілива. Зараз вона на платформі 9¾
Люціус зараз на 6 курсі. А Естер на 1.
Перед від'їздом Естер і Люціуса мама, повторила правила.
Вони сіли в поїзд. Люціус пішов до своїх друзів, а Естер сіла одна в купе. Поїзд відправився і Естер дістала книгу, про магічних звірів. Через пів години в її купе, завалились двоє хлопчиків. Один вам кучеряве коричнове волосся з каріми осима і окулярами, а інший чорно волосий з сірими очима.
?-О! Привіт! Можна до тебе в купе?-спитав кучерявий.
Естер-Сідайте вже-сказала Естер.
Хлопчики сіли напроти неї і почали говорити. Цей чорно волосий був знайомий але на кого? І тут кучерявий почав говорити до Естер.
?-Я Джеймс Поттер! А це-
Не встиг сказати як його друг його попередив.
?-Сіріус Блек до ваших послуг міледі!
Точно! Сім'я Блек. Як вона могла не впізнати чорне як ніч волосся і сірі бездушні очі. Але Сіріуса очі були інчі? Вони так і викликали на емоції. Ніби вони казали "давай веселитись!"
Естер-А я Естер Мелфой! Приємно познайомитись)
Двоє хлопчиків були шоковані.
Джеймс-ТИ МЕЛФОЙ!?
Естер-А що тут такого?
Сіріус-Та нічого просто... я звичайно знав що тут буде але...
Естер-Але що?
Сіріус-Не думав що така уродка!
Що!?
Естер-Що ти сказав!?
Сіріус-Те що ти уродка!
Це удар нище пояса. Їй образливо.
Естер швидко забрала книгу і сумку яка була з нею в пішла з купе в інше. Вона не плакала-ні. Їй було сумно-так. Але це не означає що, вона буде плакати через якогось ідіота. Вона дійшла до іншого купе. Але там були дівчинка і хлопчик. Естер відкрила дверці купе і спитала.
Естер-Привіт, можга до вас?
Рудо волоса дівчинка з зеленими очима посміхнулась і сказала.
?-Так звичайно! Правда Северус?
Спитала вона в хлопчика.
?-Я не проти.
Сказав чорно волосий хлопчик з каріми очима.
Естер сіла біоя дівчинки а напроти них хлопчик.
?-А як тебе звати? Мене звати Лілі Еванс!
Естер-А ти не будеш обзиватись?
Лілі-чого б це я маю сміятись!?
Естер-Мене звати Естер Мелфой і один хлопчик якого звати Сіріус Блек сказав що я уродка.
Лілі-ЩО ВІН СКАЗАВ!? Тиж така красуня! Як він посмів! Правда Северус?
Северус-Так. Доречі я Северкс Снейп. А той Сіріус був з Поттером?
Естер-Так? А що?
Лілі-Вот гад! Просто цей ПоТтеР! Назвав Северуса Нюнсиком! А Блек почав сміятись! Уявояєш!?
Естер-Ого! Я незнала що вони такі!... Такі! Гхр! Навіть незнаю як їх назвати!
Лілі:Ага!
І під такими розмовами пройшла поїздка. Естер дізналася що Лілі маглорождібна. Естер це не смутило і вони продовжили спілкуватись.Далі буде
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мародери і 1 Мелфой
ФанфикХммм... а щоб було якщо б в Люціуса Мелфоя була сестра? що було б? Естер Мелфой була як і брат холодно кровною, але коли вона поїхала в школу чаклунства, вона зустріла Мародерів, які як і вона перший рік. Вона подумала що це якісь ідіоти. Як вона по...