ON: KARIŞIK DUYGULAR

21 0 0
                                    

[İyi okumalar bebişlerim.]

Hayatımda en güvendiğim insan Halil ve babam ile oturuyordu. Neden oturuyordu? Sebep neydi?

Ona çok güveniyordum böyle bir şey yapmazdı.

"Görüyorsun demi? Giray sana ihanet ediyor. O çok sevdiğin Giray sana " dedi Nurdan abla.

"Sus artık Nurdan abla." dedim sinirlenerek.

"Ne oldu? Canın sıkıldı demi? Ben olsam benim de canım sıkılırdı. Sonuçta sen çok güveniyordun demi? Giray da seni çok seviyordu." dedi gülerek.

"Kesin sesinizi." dedim sinirle bağırarak.

Terleyen ellerimi üzerime sildim ve izlemeye devam ettim. Giray arkasına yaslandı ve babam ile konuşmaya devam etti.

Halil tekerlekli sandalyedeydi oturuyordu. Bu nasıl olurdu? Onu Giraylar bir yerde tutuyorlardı. Böyle bir şey olamazdı.

Ağlamak istiyordum ama ağlayamıyordum. Giray böyle bir şey yapmazdı ki. Neden buradaydı.

Nefes almam lazımdı. Arkamda ki Nurdan ablayı elimin tersi ile iterek kafeden çıktım.

Sırtımı duvara yaslayarak nefes alıp vermeye başladım. Arkama bakmadan koştum arkama bakmadım bile. Sadece şuan buradan kurtulmak istedim.

Koşabildiğim kadar koştum. Dairenin bahçesine girerek bir bankın üzerine oturdum.

Nefes alıp vererek ağlamaya başladım. Böyle bir şey nasıl olurdu? Giray ne babamı ne de Halil'i seviyordu, ikisini de sevmiyordu.

Giray lütfen böyle bir şey yapmamış olsun diyerek dua ettim. Hayatımda en güvendiğim insanın onlar ile iş birliği yapmasını istemiyordum ama iş birliği yaptığı açık açık ortadaydı. Bunun başka hiçbir açıklaması olamazdı.

Kar tek tek saçlarıma düştü. Ellerim saçıma gitti, saçımda ki karları saçından aldım.

Böyle bir şey olursa çok kötü olurdum. Hayatımda tek sevdiğim ve güvendiğim bir insandı.

Bir adım sesi duydum bu tarafa doğru gelen kafamı çevirdim ve baktım. Giray, iyi insan lafının üstüne gelirmiş.

"Ne işin var senin burada çilli? Kar yağıyor hasta olacaks" dedi.

"Uzaklaş benden." dedim bağırarak."Sakın yanıma yaklaşma. Yanıma falan oturma istemiyorum Giray." dedim.

"Bir şey mi oldu Ecmel?" dedi.

Ayağa kalktım."Daha bir şey mi oldu diyorsun? Ben en çok sana güvendim, herkesten çok sana güvendim seni sevdim. Sen böyle arkamdan iş mi çevirecektin söylesene?" Bağırdım."Herkesten beklerdim annenden bile beklerdim ama senden asla beklemezdim. Nasıl böyle bir şey yapabiliyorsun Giray?" dedim.

Yanıma doğru yaklaştı."Ecmel." dedi.

"Sakın konuşma Giray. Konuştukça batacaksın. Konuşmanı istemiyorum. Bu kadar kötü olacağını düşünmedim bile Giray." dedim.

"Ecmel artık beni bir dinler misin?" dedi.

"Dinlemek istemiyorum. Konuşma Giray konuşma." dedim.

"Ecmel sus ve dinle beni." dedi.

"Neden susayım ned-" elini dudağımın üzerine bıraktı.

ÖLÜ DERİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin