Pohled Caroline
Sledovala jsem Klause a sledovala jsme Astrid. Chtěla ho jenom odporně využít a on se do ní skutečně zamiloval, tato myšlenka mi lámala srdce, ale rychle jsme bolest zahnala a silně jsme se na oba dívala.
,,Chtěla jsi Klause jenom využít, Astrid?" řekla jsme ledově klidně.
,,Ne" odpověděla mi.
,,Proč ti to nevěřím?" povytáhla jsem obočí a udělala jsem k ní krok. ,,Říkáš mi pravdu? Nemám ráda lháře."
Astrid si nervózně zajela do vlasů. Lhala. Samozřejmě že lhala. Chtěla Klause jenom využít a stát se hybrid. Klausovi to došlo taky, protože ji popadl za ruku a rychlím krokem ji táhl pryč.
,,Nelhala bych ti přece!" křičela Astrid. ,,Co chceš zatraceně udělat, Klausi!"
Rychle jsem šla za nimi, viděla jsem jak Klaus míří ke dveřím a pochopila jsem, že ji chce jenom vyhodit a tak jsem se vrátila do kuchyně, Rebekah měla Lilith stále v náruči a usmívala se na ni. Měla mateřský instinkt.
,,Chceš si ji vzít už zpátky k sobě?" zeptala se hned Rebekah.
,,Ne, vím že je s tebou v bezpečí a já stále čekám na rozhovor s Klausem," řekla jsem a promnula jsem si ruce. ,,Právě vyhazuje Astrid."
,,Konečně!" vykřikla nadšeně Hayley. ,,Omlouvám se, ale nám všem snad bylo jasné že je falešná a jenom chce Klause využít. Je dobře že bude konečně pryč."
,,Nemůžu víc než souhlasit" vložil se do toho Elijah.
,,Její hlas byl otřesně otravný" souhlasil Kol.
Pouze jsem se tomu musela zasmát, tohle mi chybělo, v ten moment se tam vrátil Klaus a konečně mě uvěznil v objetí.
,,Nemůžu tomu uvěřit že jsi tady se mnou a jsi živá!" říkal radostně a furt se mě dotýkal jako kdyby čekal kdy mu zmizím pod rukama.
,,Jsem v pořádku a někoho ti chci představit," rukou jsem naznačila Rebece ať jde za námi. Klaus se podíval na Lilith s údivem. ,,Tohle je Lilith Elizabeth, moje dcera."
,,Je úžasná," pousmál se Klaus a vzal ji do náruče od Rebeky. ,,Porodila jsi nádhernou dceru, lásko."
A v ten moment vypadalo všechno dokonale.
***
Ležela jsem v posteli s Klausem, mezi námi ležela Hope a Lilith. Oba jsme si užívali přítomnost toho druhého a dělalo nám radost že jsme mohli být opět spolu.
,,Chyběla jsi mi každý den, lásko" zašeptal tiše Klaus.
,,Ty mě taky. James se sice potom choval lépe, ale když se narodila Lilith, tak mě znovu znásilňoval, chtěl pro jeho dceru sourozence a doufal že se ten zázrak početí stane znovu" přiznala jsem.
,,Nejradši bych ho zabil!" vykřikl naštvaně Klaus.
,,Nechci abys ho zabil. Chci aby moje dcera měla oba rodiče, Klausi. Chci aby Lilith poznala svého otce. Nechej ho žít prosím" zašeptala jsem tiše a prosebně.
,,Nechám ho žít ale jenom kvůli tobě, Caroline," řekl tiše Klaus a políbil mě na čelo. ,,Miluju tě."
,,Taky tě miluju, Klausi. Už tě nikdy nechci ztratit."
,,Nikdy mě neztratíš, lásko. Slibuju."
***
Když jsem vstala z postele tak jsem šla za Kolem a Davinou které jsem slyšela v obýváku, Hope a Lilith spaly s Klausem v posteli, neměla jsem srdce je vzbudit.
,,Čemu se tak nahlas smějete?" zeptala jsem se hned, když jsem k nim dorazila.
,,Davina mi vypráví její nepovedené kouzle, je to směšné" řekl hned Kol.
,,Ty jsi určitě taky nebyl dokonalý!" bouchla ho Davina.
,,Ale rozhodně jsem byl lepší, drahá," smál se dál Kol, Davina ho začala bouchat do ramene čemu se smál ještě. ,,Jsem původní, tohle mě vážně nebolí, Davino."
,,To je mi jedno!" vykřikla humorně Davina a ve svém boji s Kolem dál pokračovala.
Jenom jsem se tomu zasmála, v ten moment se ozvalo zaklepání na dveře, šla jsem k ní a když jsem je otevřela. Moje srdce vynechalo úder. Byl tam James.
,,Chci vidět svoji dceru, Caroline" zašeptal tiše a prosebně.
Viděla jsem periferně jak si i Kol všiml že je tu James a rychle šel ke mně. ,,Když tě pustím a řeknu aby tě pustili dál, tak co uděláš?" zeptala jsem se.
,,Neudělám nic. Slibuju. Ale chci být součástí života Lilith. Je to moje dcera. Nechci o ni přijít" řekl a v jeho hlase šla slyšet upřímnost.
,,Caroline!" řekl Kol a stál vedle mě, probodával Jamese pohledem. ,,Kdyby si Caroline nepřála abys zůstal živý, tak ti slibuju, že bych tě s radostí zabil a potom předhodil Klausovi aby z tebe dostal všechnu krev s kterou by potom maloval obrazy!"
,,Kole, vážím si toho že jsi tady, ale to je v pořádku" řekla jsem tiše.
,,Nechci aby se ti něco stalo" řekl Kol.
,,Já vím" pousmál jsem se.
,,Mohli byste s tímto rozhovorem přestat, chci vidět svoji dceru" řekl chladně James.
V ten moment jsem slyšela nějaké zasmání a v ten moment jsme uviděla i Klause jak k nám míři.
,,Řekl bych že tě rád vidím, ale lhal bych" řekl chladně Klaus.
,,Klausi" vrátil mu chladně James.
Povzdechla jsem si. ,,Dneska ve tři odpoledne za tebou přijdu a vezmu sebou Lilith, ale neměj mi to za zlé, ale někdo tam bude s námi. Nechci být znovu tvůj vězeň" řekla jsem.
,,Dobře, děkuju, Caroline" zašeptal James a bez dalších slov odešel.
,,Jsi až moc hodná, Caroline" ozval se jako první Kol.
,,Musím jedině souhlasit" přidal se k němu Klaus.
Kol potom odešel a Klaus mě obejmul. ,,Půjdeš tam se mnou?" zašeptala jsem tiše.
,,Samozřejmě že tam půjdu s tebou, vždycky a všude půjdu s tebou, lásko" zašeptal tiše Klaus.
V ten moment jsem měla pocit že může být všechno nakonec v pořádku.
ČTEŠ
Unesená✔
FanficCaroline unesou, protože zjistí, že ji miluje Niklaus Mikaelson. Caroline si zažívá nejhorší období života zneužívá ji vůdce této upíří partičky, pálí a o krvi už neslyšela několik týdnů. Je slabá a ztrácí naději na její záchranu. Klaus se vrátí do...