„Ano pane, budu spát tam kde mi přikážete. Vynasnažím se být vaší poslušnou kurvičkou a v ničem vás nezklamat." Její tašku s věcmi uložím na postel, a řeknu: „Hodná, zatím tě moc chválím, ty sviňko," a pohladím ji po jejím nádherném zadečku a lehce zajedu rukou mezi její pysky. Její reakce je okamžitá. Unikne jí lehký vzdech a začne vrtět zadečkem. Dva prsty zasunu dovnitř a mírně ji dráždím. Chvíli si užívám její horkost a vlhkost, pak ale ruku stáhnu a pohladím jí po tváři, cíleně nechávám stopu její vlhkosti přímo na ní, než si od ní nechám prsty olízat dočista.
Ukážu na horní roh místnosti. „Támhle je kamera, abych tě mohl kdykoliv zkontrolovat. Stejně jako kdekoliv jinde v domě. A vidí i ve tmě. Tady nebudeš mít žádné soukromí, rozumíš děvko?" „Ano pane, teď patřím celá vám a smíte si se mnou dělat úplně cokoli."
„Vybalíš si až později, nejdříve dokončíme prohlídku domu." Na vodítku si ji vedu z místnosti ven a při tom jí vysvětluju, že tyto pokoje jsou jen nad obytnou částí domu, v části půdy kolmé na tuto ještě musím dokončit rekonstrukci. „Dolů po schodech smíš jít po dvou," dovolím jí. „To platí teď i kdykoliv jindy." Chci ji prznit a týrat já, ne aby se mi na schodech poranila. „Děkuji pane," odpoví, stoupne si a při cestě ze schodů naschvál provokativně kroutí prdelí. Zdá se, že se jí to celé začíná moc líbit. No uvidíme, jak jí to vydrží, pomyslím si. Po sejití schodů jde hned poslušně na všechny čtyři a já ji vedu ven, na vnitřní dvůr. Procházeli jsme tudy dovnitř při příchodu, ale pochybuju, že z toho vnímala víc než tu chůzi s odhaleným zadkem.
Vyšli jsme z obytné části domu, napravo je vysoká zeď, která uzavírá dvůr pohledu zvenčí. V ní jsou vjezdová vrata a vstupní dveře. Dvůr je ze zbylých tří stran uzavřen budovou. „Nalevo jsou jednotlivé místnosti, které tam zařizuju pro tématické hrátky. Právě jsem dodělal gynekologickou ordinaci, napřiklad," vysvětluju. „Naproti nám je bývalá stodola, s tou mám taky plány, ale zatím tam nic není. Pouze v části mám dílnu a garáž." Ji ale víc zajímá samotný dvůr, se zájmem se rozhlíží. Vlevo je mírně vyvýšená terasa s venkovním posezením, která se dá zastínit stahovací střechou. U ní je venkovní bazén a vířivka, kolem několik lehátek. Zbytek dvora je travnatý, na část vrhá stín několik stromů. Nejdéle si ale prohlíží tři boudy pro psy, které jsou umístěny při zdi.
„Ty máš psi?" zeptá se. „Ne, nemám," odvětím a pokračuju: „Ty tu jsou pro zvrhlý malý čubky." Zdálo se mi to, nebo opravdu potichoučku udělala hauuu? Mrška jedna nadržená.
Pomalu se připozdívá, je čas na večeři a tak ji zavedu zpátky do hlavní místnosti.
„Připravím večeři, smíš se mezitím posadit," řeknu a odsunu pro ní jednu židli. Stoupne si a najednou si všimne, že je na sedací ploše přidělané poměrně veliké dildo s přísavkou. „To se mám posadit na něj, pane?" „No jistě ty kurvo, myslíš, že ti tu židli odsunu jen tak a to dildo je tam pro okrasu?" „Ne, pane, nemyslím," odpoví zatímco klopí oči. A já dodám: „A není to to jediné, trochu si tě tu ozdobím, ať hezky trpíš, než uvařím."
„Pane, smím si nejprve odskočit, než se posadím?" „Chvilku vydrž," rozkážu a jdu vzít velkou mísu, kterou položím do rohu. Pokynu ať jde směrem k ní: „Můžeš chcát ty perverzní čubko."
„Ne, to ne, pusťte mě na záchod," začne škemrat. „Tohle je od teď tvůj záchod ty svině." Je celá rudá, vidím na ní, že potřebuje. Ale vůbec se jí nechce přede mnou, do mísy. „Ne, pane, to nezvládnu," kňourá prosebně. „Ale zvládneš, dřív nebo později. Budeš muset," říkám a pokračuju: „Klidně nechčij teď a jdi se posadit ke stolu. Ale upozorňuju tě, nějakou dobu tam sedět budeš. A ne zrovna krátkou." Vidím na ní, že zvažuje své možnosti. Nevím, nad čím přemýšlí, přece jí musí být jasné, že jinam jí chcát nedovolím.
„Raději se posadím, to vydržím," odpoví nejistě. „Opravdu? Jestli to nevydržíš, bude to mít následky, to doufám chápeš ty svině, že?" „Ano pane, chápu." Znělo to snad až nadšeně? Tahle holka mě baví, už ve zprávách tak působila, stydlivá, nechce překračovat své hranice. Ale zároveň touží po tom, aby ji někdo nutil jít až daleko za ně a je z toho děsně vzrušená. Jako stvořená pro mě, usměju se v duchu. „Tak se pojď posadit," pokynu směrem k židli.
Rukou zkontroluju její rozkrok. Pořád tak mokrá, rozhodně na dildo nemusím přidávat žádný gel. Užívám si pohled jak se pomalu rozkročí, jednou rukou si správně směřuje dildo, druhou rozevírá kundu aby do ní vklouzlo hladce. A s blaženým úsměvem nasedá. „Aaaach," vydechne, když dosedne. Hned se pomalu začíná vrtět, zrychleně u toho dýchá. Já si ale jdu pro provazy a začnu ji přivazovat k židli. Nejprve ruce dozadu za opěradlo. Krásně tak vypne hruď a její kozy se úžasně vyrýsují, bradavky trčí do vzduchu, tvrdé jako kámen. Potom nohy, každou k jedné noze židle. A nakonec vedu provazy i kolem jejích prsou a přes opěradlo židle. Takže je cítí při každém nádechu, jak ji obepínají a stahují. Její možnost se hýbat je tak výrazně omezená, ale stejně se pořád snaží nasedat na dildo, dopřát si jeho co největší pohyb ve své horké kundě. Potom vezmu dva dřevěné prádelní kolíčky a připnu jí je na bradavky. Chci jí je nechat delší dobu, tak jsem nesáhl po skřipcích, ty co mám jsou mnohem bolestivější. Nakonec ji dám ještě roubík.
Chystám rychlou carbonaru, zatímco se vaří špagety, připravím všechno okolo. Vidím na ní, jak se jí mísí vzrušení s frustrací, nedokáže se přenést přes práh orgasmu. Na to se může hýbat moc málo. Vzdychá a sténá skrz roubík, sliny jí přes něj pomalu začínají stékat na kozy. To se mi moc líbí.
Mám ještě chvíli, a tak jdu k ní. Nejprve jí vyndám kuličku roubíku z pusy, ale nerozepnu ho. Nechám jen kuličku sklouznout na krk. A podávám jí k puse sklenici vody. „Určitě máš žízeň, napij se kurvičko." Je mi jasné, že v záplavě emocí úplně zapomíná na běžné věci. Vděčně pije, celá sklenice v ní zmizí za chviličku. „Mohu ještě trochu, prosím?" řekne a já jí znovu dám pít nově nalitou sklenici. Asi v polovině se zasekne. Je mi naprosto jasné, že jí právě teď došlo, že potřebovala čůrat. Samým vzrušením na to zapomněla a teď se její plné bříško připomíná znovu. Nedám jí ale šanci přestat, nahýbám sklenici tak, že pít musí. Hned po tom co ji celou vyprázdní, dám roubík zpátky do její pusy.
„Hodná děvka," pochválím jí a strčím jí ruku mezi nohy. Jemně jí hladím poštěváček, je tak rozdrážděná, že přívést jí těsně ke hranici orgasmu trvá jen okamžik. Těsně před tím, než se roztřese ve slastných křečích přestanu a silně jí zmáčknu kolíčky na bradavkách, takže jejich stisk ještě zesílí. Skrz roubík skučí bolestí a vztekem, že jsem jí nenechal se udělat. Chvíli jí tak nechám, potom to samé zopakuji. Je tak rozkošná, když vidím jak se mění jen ve zvíře, které netouží po ničem jiném než po orgasmu.
Odcházím dodělat večeři, netrvá to ani tak dlouho a stavím na stůl talíře s chutně vypadajícím jídlem. Přesto si nemůžu nevšimnout, že se už spíš než na snahu jak se co nejvíce přirážet na dildo, soustředí na snahu zadržet čůrání. Provokativně před ní postavím ještě sklenici s pomerančovým džusem. Ty kolíčky na bradavkách už má docela dlouho a tak se rozhodnu jí je sundat. Raději ji před tím už nerozdráždím, někoho ta bolest z jejich uvolnění totiž při velkém vzrušení dokáže dostat přes hranici orgasmu a já ještě nevím, jestli by nebyla ten případ. Orgasmus jí ještě dovolit nechci. Sundám kolíčky oba naráz. Zacuká se v provazech, zaskučí do roubíku a na kozy jí skrz něj proteče další várka jejích slin. Sundání totiž bolí nejvíc, jak se to místo znovu prokrví, je to nejintenzivnějsí.
„Teď ti rozvážu ruce ať můžeš jíst," oznámím. „Tvé ruce budou pouze na stole, žádné dotýkání se sebe sama, rozumíš?" Kývne na souhlas, že pochopila. Uvolním její ruce a hned je dá poslušně na stůl. Pak jí sundám roubík a také si sednu ke stolu. Hned začne: „Prosím pane, pusťe mě se vyčůrat." „Ticho děvko, " hned ji okřiknu. „Na to nejsem zvědavý, měla ses vychcat když jsi mohla. Teď to musíš vydržet."
ČTEŠ
Nová čubka
Short StoryAhoj, vítám vás u své první povídky. Je to příběh slečny, která má ráda bdsm, humiliation a degradation play a odhodlala se strávit víkend u dominantního a zvrhlého Pána. Tahle povídka je velice explicitní, takže pokud nejste 18+ pokračujte prosím...