Csillagok éneke. Mit is jelent ez a cím? A regény a sci-fi/fantasy vonalon mozog, miközben egy nagyszabású történetet mutat be. Kalandot, ami a csillagok között, a Tejútrendszer nagyobb részét uraló Galaktikus Unióban és időnként távoli galaxisokban is játszódik. Űropera, mely önállóan is érthető és élvezhető, ám a gyökerei visszanyúlnak a 2019-es Kolónia és a 2021-es Ébredés című könyvekig. Saját univerzumot alkottam bennük, aminek a Csillagok énekével szélesre tártam a kapuit. Inspirálva a sci-fi klasszikusai által - úgy könyvben, mint filmben - született meg ez a történet. A jó és a rossz örök harca elevenedik meg a lapokon egy mitológiai áthallású, sodró lendületű cselekmény által. Drámai kaland, ami galaktikus léptekben vezeti az olvasót idegen lények, szörnyek garmadája és hősies tettek közepette. Bízom benne, hogy kellő szórakozást fog nyújtani azoknak, akik kézbe veszik a könyvet!
A regény kapható a Gyémántfelhő kiadó, a Líra, Libri, Book24, Bookline és más üzletek webshopjában!
Fülszöveg: Sötét időszak köszönt a Galaktikus Unióra.
Baljós események történnek szerte a galaxisban, melyek a Fekete Tűz Testvérisége nevű szektához köthetők. Skye Forgrave ügynök a nyomukban jár, hogy fényt derítsen a szándékukra. Cale Jonson és a fia, Adam, bolygóról bolygóra utazva küzdenek a növekvő sötétség ellen, miközben a háttérben egy ősi erő mozgolódik, ami pusztulással fenyeget.
Hamarosan több galaxisban is kialszanak a csillagok, és a hősök felkerekednek, hogy útját állják a közelgő Ellenségnek...
Az alábbi linken olvashattok egy hosszabb ajánlót is róla a Geek.hu oldalán:
https://geekvilag.hu/csillagok-eneke-ajanlo/
YOU ARE READING
Csillagok éneke - könyvajánló
Science FictionRövid bemutató a Csillagok éneke regényből