Rescriu asta deci NU MAI REZIST #sendhelp
1. Faceti aliante. Exemplu: 0bigasstree0 are un personaj feminin si Izuko-san -san are un personaj masculin, daca ii pun impreuna, e considerata "alianta" (intre scriitori) in ochii mei. Prin urmare, daca personajele lor castiga ca un cuplu cei 50K $, eli si steph castiga si ei bragging rights (nu am bani sa va impart sorry guys).
2. In relatie cu punctul anterior, nu faceti cupluri intre propriile personaje. Exemplu: eli are doua personaje inscrise, maria si gheorghe. Maria si gheorghe NU mai pot fi un cuplu acum pentru ca sunt create de aceeasi persoana. Incerc sa incurajez socializarea, introvertitii mei!
3. Puteti sa va injurati!!! Sa va bateti, paruiti, i love the drama, dar NU ma implicati pe mine. Eu sunt un fel de selly si voi sunteti my beach please.
4. Fiti prezenti pls FOR THE LOVE OF OUR DEAR GOD, be engaged!!! Nu pot sa stresez regula asta destul. O sa fiti, practic, spectatorii, asadar o sa votati personaje, cupluri si mai stiu eu ce, jocuri, etc. Daca nu sunteti implicati in carte, comentarii and what not o sa iau EU deciziile in locul vostru sau o sa renunt la carte idk.
5. De asemenea, daca nu puteti sa fiti engaged tot timpul, anuntati please please PLEASE!!! LET ME KNOW. Inteleg orice ar fi
6. Ultima este putin sau putin mai mult targeted, dar nu faceti personaje asexuale PLEASE. inteleg demisexual sau orice altceva, DAR ASEXUALE NO!!! de ce ar veni cineva asexual aici WHY also pronumele nu pot sa folosesc they/them in romana asa ca ganditi va beforehand.
Please and thank you chat!!!
Tags (gasiti oameni ca mi ati promis)
CITEȘTI
Insula Iubirii USA (doar ca e in romana)
RandomIAR NU MI SE PUBLICA IMI VINE SA MA ARUNC KINDLY (nu instig la violenta, very demure)