18. (Joonas x Joel) ~ Anniversary gifts ~

52 6 3
                                    

Joonas:

Tänään on mun ja Joelin vuosipäivä ja meidän oli tarkotus tehdä toisillemme yllätys illaksi. En vain tiennyt, mitä teen. Joel osaa tehdä parempia yllätyksiä, kun taas minun ovat ihan surkeita häneen verrattuna. En osaa tehdä yllätyksiä. Soitin Nikolle ja pyysin apua. Hän lupasi auttaa parhaansa mukaan, mutta loppu olisi ainoastaan minun käsissäni.

"Mä en tiedä mitä mä teen! Joel osaa niin hyvin ja mä oon ihan surkee!" valitin. Istuin Nikon sohvalla hänen kanssaan. Niko yritti parhaansa mukaan rauhoitella minua, mutta se ei oikein hyvin mennyt. Mikään ei rauhoita mua. "Pelkäätkö sä jotakin?" Niko kysyi. Ai pelkäänkö mä jotakin? "Joo. Joelia. Se varmaan pitää mua ihan surkeena puolisona", sanoin. Niko halasi mua. "Eikä pidä. Mee vaan ja tee mitä osaat", hän sanoi. Kai se pitää.

Lähdin kotiin. Matkalla kävin ostamassa Joelin lempi Red Bullin ja kukkia ja suklaata. Jos Joel ei niistä pidä niin ainakin voin syödä suklaat lohdutukseksi ja ryvetä itse säälissä sitä kuinka kamala olen. Kotipihalla hengitin syvään ja sitten ulos ennen kuin menin sisälle. Siellä tuoksui hyvältä. Joel tuli mua vastaan ja piilotin ostokset selkäni taakse.

"Sä tulit vihdoin! Mulla on ollut sua ikävä ja mulla on sulle yllätys", hän sanoi ja johdatti mut keittiöön. Pöydässä oli sushi ja valkkaria ja kynttilöitä. Kyyneleet kihosivat silmiini ja parhaani mukaan yritin pidättää niitä tippumasta. Joel huomasi sen. "Hei, onko kaikki hyvin? Mikä on rakas?" hän kysyi ja se sai mut itkemään entistä enemmän. Joel otti mut turvalliseen halaukseensa ja silloin hän huomasi mitä piilottelin selkäni takana. Otin ne esille.

"Mä yritin tehdä jotakin saman vertaista kun säkin aina, mutta mä en osaa! Mä oon ihan kauhee ja kaikki mitä mä oon tehnyt on myöskin kauheita! Mä en vaan osaa tehdä mitään mitä sä osaat! Ja ainoa asia, minkä mä osasin hyvin oli ostaa sun lempi Red Bull, suklaata ja kukkia", rääkyin ja ojensin lahjat Joelille. Hän otti ne vastaan ja laski ne pöydälle. "Hei Joonas rakas.. Sä et todellakaan ole kauhee. Mä rakastan kaikkea mitä sä teet. Ihan sama mitä sä teet niin mä tykkään niistä. Ja susta. Ja noi mitä sä ostit on parasta mitä sä voit antaa mulle.. heti seksin jälkeen", Joel sanoi ja sai mut punastumaan lopussa. Painoin pääni Joelin rintaan ja nyyhkytin siinä. Vatsani alkoi kurnia. "Mennäänkö syömään?" Joel kysyi. Nyökkäsin.

Menimme syömään Joelin ostamia susheja ja ne lohdutti mua. Joel myös syötti niitä mulle ja opetti miten syömäpuikkoja käytettiin. En oppinut. Illan lopuksi menimme sohvalle katsomaan jotakin leffaa. Paitsi, ettei siitä tullut mitään. Leffa muuttui seksiksi. Kuten arvelinkin.

"Sä oot ihana!" Joel sanoi. "Niin säkin". Lopuksi vielä Joel alkoi silitellä mua ja kantoi nukkumaan sänkyyn. Lupasin tehdä ensi vuodeksi jotakin isoa. Joel vain naurahti. "Mä pidän sut itelläni. Ja se riittää mulle", hän sanoi. Se saattoi riittää Joelille, muttei mulle.

-------
• S:455 •

Tää nyt oli vähän lyhyempi. En vaan jaksanut keskittyä tän tekemiseen. Tein tätä illalla.

Blind Channel OneshotWhere stories live. Discover now